50. Bölüm
Can bilgi toplattırdığı kardeşinin katili Recep hakkında şaşırtıcı bir bilgiye ulaşır. Recep'in oğlu Mahsun'un bir kıza tecavüz ettiğini öğrenir. Kıza konuşmaması için para teklif edilmiş olsa da kız parayı reddederek hakkını arayacağını savunmuş. Yeraltı dünyasında namussuz insanların böyle şeylerin üstünü örtmek için delil karartmak veyahut tanıkları öldürmek gibi yollara başvurduğu su götürmez bir gerçektir. Can'da bu kızın adresini tespit ederek evinin bulunduğu apartmanın kapısında beklemeye başlar. Can'ın tahminine göre ya Recep ya da Mahsun bu kızı öldürmek için gelecektir. Adamlarını göndermezler çünkü bu utanç verici olayın bir başkası tarafından bilinmesini istemezler. Saatlerce beklemenin ardından siyah renkte, plakasız ve film camlı bir passat evin önüne park eder. Can ile Sefa görünmemek için geriye doğru yaslanarak izlemeye devam ederler. Aracın içinden Mahsun bir de sağ kolu olmak üzere sadece iki kişi iner. Mahsun araçtan inip silahını beline koyar ve aracın kapısını örterek apartmana giriş yapar. Sağ kolu ise apartman kapısında gözcü olarak kalır. Can ile Sefa'da araçtan inerek apartmana doğru yönelirler. Mahsun'un sağ kolu elini dur işareti yapıp kaldırarak daha fazla yaklaşmamaları için seslenir.
Sağ Kol: Birader basın gidin zor kullandırtmayın beni.
Sefa: Sen bi kiminle konuştuğuna dikkat et önce.
Der ve susturucu takılı silahıyla kafasına sıkar. Cansız bedeni yere düştükten sonra Can ile Sefa ilerlemeye devam ederek kızın bulunduğu kata çıkar. Kapıyı sertçe çalan Mahsun, Can ile Sefa'yı görünce;
Mahsun: Nasıl girdiniz lan siz içeri ?
Can: Elimizi kolumuzu sallayarak girdik.
Der ve Mahsun'a kafayı gömer. Yediği kafanın etkisiyle yere düşen Mahsun tam silahını çekecekken silaha giden koluna Sefa ateş eder. Yediği kurşun ile bağırmaya başladığı sırada Can silahın tersiyle Mahsun'un suratına vurarak onu bayıltır. Sefa, Mahsun'u sırtına alarak aracın bagajına koyar. Kapıdaki cesedi ise Mahsun'un geldiği siyah passatın içine koyarak mekana geçerler. Mahsun'u sandalyeye bağladıkları sırada Mahsun'un susmak bilmeyen telefonu tekrar çalar. Sefa, cebinden telefonu çıkartıp arayanın kim olduğuna bakar.
Sefa: Abi arayan babası Recep.
Can: Görüntülü ara.
Sefa, Mahsun'un telefonuyla Recep'i görüntülü arar. Görüntülü aramayı açan Recep karşısında sandalyeye bağlı oğlunu ve ayakta silahını ona doğrultmuş olan Can'ı görür. Görür görmez beti benzi atan Recep;
Recep: Lütfen yapma.
Can: Sen gözünü kırpmadan benim kardeşimi öldürdün. Ben de oğlundan başlayarak bütün sülaleni öldüreceğim.
Der ve silahını ateşleyerek Mahsun'u kafasından vurur. Oğlunu gözleri önünde kaybeden Recep telefonunu fırlatıp kırar. Sesten dolayı yanına gelen sağ koluna bağırarak;
Recep: BANA CAN'IN ÖLÜSÜNÜ GETİRİN !!
Sağ Kol: Emredersiniz efendim. Ben de size bu emri bildirmek için gelmiştim.
Recep: NE EMRİ ?
Sağ Kol: Efendim Abdullah Bey, Masa'nın yok edilmesi talimatını verdi.
Recep: Ben daha yeni oğlumu kaybettim. Derhal Can'a operasyon çekin. Bu arada Sefa nasıl kaçabildi ?
Efe'nin Vurulduktan Sonraki O 40 Günlük Süreç...
Sefa, M-4'ün dipçiğini suratına yiyip bayılmadan önce kaldıkları hücrede kendi kanıyla yazdığı kendilerinden önceki kalan kişinin bıraktığı küçük bir kağıt parçasını, Efe'nin cebine bırakır. Sonra Recep'e saldırma girişiminde bulunarak M-4'ün dipçiğini yemesi üzerine bayılır. Efe'nin bedeni Can'ın mekanına bırakılır. Gasilhanede Efe'nin bedeni yıkacağı için çıkartılan üstünün ceplerine bakıldığında ise adresin bir kısmının yazılı olduğu o kağıt parçası bulunur. Kağıt parçasındaki yarım adres araştırılıp tam konum öğrenildiğinde Kartal'ın gizlice yaptığı operasyon sayesinde Sefa kurtarılır. Kartal orada bulunan 15 kişilik ekibi, susturucu silahlı kendi ekibiyle yok ederek Sefa'yı oradan kaçırır. 40 Günlük sürede Sefa kendine gelir ve o süre zarfında başka bir saldırı iki taraftan da gelmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğruna
ActionBu kitap tamamen EDHO'dan esinlenerek üretilmiş hatta ve hatta EDHO yan sanayi bir kitap denebilir. Yazım yanlışlarına gerçek anlamda ayar olan herkesin uzak durması gereken bu kitap bir mafya hikayesini konu almaktadır. Ticaretin ön planda olduğu m...