Herkes evine sağ salim ulaştır. Kartal'ı hemen kapı da Zeynep karşılar. Emre'yi Elif karşılar, Muhammet'i Melike karşılar ama gelin görün ki Can'ı artık evde karşılayacak kimsesi yoktur. Kartal içten içte Can'ın oğlunun yaşadığını Can'a söyleyememenin sıkıntısını, derdini yaşar. Bu durumu onunla konuşmak için çocuğun yaşadığına dair bir delil bir kanıt aramaktadır çünkü ya bu duyum yalansa ? Evladını kaybettiğini düşünen bir babaya gidip de hiçbir şey olmamış gibi "Evladın hayatta yaşıyor" diyemezsiniz.
Kartal içeri girip oturduğunda Zeynep'in çok üzgün olduğunu görür.
Kartal: Neden bu kadar üzgünsün bir şey mi oldu ?
Zeynep: Tuba'ya yardım etmek istiyorsan benimle ortak hareket etmelisin demiştin değil mi ?
Kartal olayı anlar ve sadece başını yukarı aşağı yaparak onaylar.
Zeynep: O zaman neden Tuba öldü Kartal ?
Kartal: Sizinle iletişim kurduğu için.
Zeynep: Nasıl yani anlamadım ?
Kartal: Onu İngiltere'ye ölmesin diye mi kaçırdılar sence ? Ben cevaplayayım tabi ki hayır. Bildiklerini başkalarına anlatmasın diye kaçırdılar ama o yerinde duramayıp sizinle iletişim kurdu. Bu da ortaya çıkmış olacak ki öldürüldü.
Zeynep: Bir insanın canından daha önemli ne biliyor olabilir ki ?
Kartal: Bizim işimize yarayacak çok önemli bir bilgi biliyordu demek ki.
Zeynep: Ah ya sadece mutlu, huzurlu ve senin de bulunduğun bir hayat istemiştim.
Kartal: Üzgünüm benim yüzümden yaşıyorsun bunları.
Derken Zeynep karnını tutar ve sancılanmaya başlar. Kartal hemen yerinden fırlayıp Zeynep'i tutar.
Kartal: Ne oldu Zeynep ? Ne oluyor ?
Zeynep: Bebek geliyor Kartal çabuk hastaneye götür beni.
Kartal Zeynep'i kucağına aldığı gibi araca bindirir ve son sürat hastaneye sürer. Birkaç saat sonra Kartal'ın oğlu dünyaya sapa sağlam bir şekilde gelir. Kartal ve Zeynep oğlanın adını ortak kararla Yaman koyarlar. Yaman Kartal... Eve geçtikleri vakit Can, Emre, Selim ve masanın diğer üyeleri Hasan, Ali, Ozan ziyarete gelirler. Yaman Kartal'a altınlar takılır, paralar takılır. Bahçede oturulur. Diğer tarafta Kartal'ın ailesi ve Zeynep'in ailesi vardır. Aileler duymasın diye çaktırmadan konuşulur.
Hasan: Reis zamanı değil ama örgüte bulaşmışız istemeden doğru mu ?
Can: Doğru ama üstesinden gelinmeyecek bir konu değil.
Ozan: Peki Reis Kadir ve Hırsız Muhittin konusu ne olacak ?
Can: Kadir'in üzerine gideceğiz, Muhittin'e gelince. O işle yanlış anlaşılmaya mahal veren Emre ilgilenecek.
Emre biraz mahcupça: Tamamdır Reis.
Kartal ailelerle görüştükten sonra yanlarına gelip oturur.
Kartal: Fazla bir şey kaçırmadım umarım.
Can: Yok, önemli bir şey kaçırmadın.
Dedikten sonra telsizden Kartal'a bir mesaj gelir.
Koruma: Kartal abi. Kadir Karagün eve giriş yapmak istiyor, izin verelim mi ?
Kartal: Verin ama tek gelsin. Korkmasına gerek yok ailemin önünde adam vurmam.
Koruma: Tamamdır abi.
Kadir içeriye Mustafa eşliğinde girip masa üyelerinin oturduğu yere oturur. Kartal'ın ailesi Kartal'ın yüzünden tatsızlık çıkaracak bir kişinin geldiğini anlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğruna
ActionBu kitap tamamen EDHO'dan esinlenerek üretilmiş hatta ve hatta EDHO yan sanayi bir kitap denebilir. Yazım yanlışlarına gerçek anlamda ayar olan herkesin uzak durması gereken bu kitap bir mafya hikayesini konu almaktadır. Ticaretin ön planda olduğu m...