Vatan Uğruna 3. Bölüm

58 4 2
                                    

Hastaneye vardınlarında Tuba ile Zeynep'in ameliyata alındığını öğrenen Can ve Kartal'ın gözü dönmüş göz bebekleri adeta ateş sıçratan Volkan'ı andırıyordu. O an tam da o an orada karşılarında Kenan olsaydı o gözler bile onu öldürmeye yeterdi.

Kenan'ın açısından

Selo: Kenan abi senin canını yakanların canı şu an ameliyatta. İzin ver gidelim yarım kalan işimizi bitirelim.

Kenan: eyvallah Selo. Canımı yakanlara kolay ölüm haram. Biraz acı çeksinler baktık uslanmadılar bu sefer canlarını söker alırız.

Selo: eyvallah abim sen nasıl dersen.

Der ve ofisten çıkar. Kenan kendi kendine

"Kaçakçı Kenan'a bulaşmak neymiş göreceksiniz. Burnunuzdan fitil fitil getirteceğim..."

Cangil'in bakış açısından

Hastanede uzunca geçen bir gecenin ardından gün doğar. Doktor korkulu adımlarla ameliyathaneden çıkar. Can Kartal Emre ve Muhammet doktorun ağzının içine bakmaktadır.

Doktor: Kartal Bey Zeynep Hanımın durumu stabil. Kurşunlar çıkarıldı. Bir haftalık istirahatten sonra eve gidebilir.

Can: Tuba?

Doktor: Tuba Hanımın da durumu sabit fakat........ Başınız sağ olsun Can Bey oğlunuzu kurtaramadık...

(Gitti canımın Canan'ı - Cengiz Özkan müziğini burada açıp öyle devam edin lütfen)

Can'ın gözünden bir damla yaş akar. Bunu gören Ve haberi duyan Kartal duvara bir tane yumruk atar, duvar parçalanır. Emre hemen arkasını dönüp elleriyle yüzünü kapatarak diz çöker. Muhammet ev ahalisini koruyamamanın suçunu duymak yetmezmiş gibi bir de can dostu Can'ın evladını koruyamamanın ağırlığını taşıyamaz olur. Can yavaş yavaş hastane çıkışına doğru ilerlerken tesbih tuttuğu eliyle gözünün yaşını siler. Dışarı çıktığında yukarıya doğru dolu gözlerle bakar.

Mustafa: Kartal Abi. Ben Can Reis-i hiç böyle görmedim...

Kartal: Böyle de görmedin Mustafa böyle de görmedin.

Der ve Mustafa bu laf üzerine Can'ın bu halini unutmaya çalışır.

Birkaç gün sonra...

Can Tuba'nın yattığı odaya girer ve yanına uzanır. Tuba solunum cihazıyla dahi zor nefes almaktadır. İçeriye Can'ın ikinci adamı Vehbi gelir.

Can: Vehbi.

Vehbi: Efendim Can Reis

Can: Tuba buradan sağ Salim çıkamazsa... Beni de öldürmeni istiyorum.

Vehbi hayretler içerisinde: Aman Reis sen ne söylüyorsun. Ben bunu nasıl yaparım.

Can: Yaparsın yaparsın.

Vehbi korku içerisinde odadan çıkar ve onu Kartal görür.

Kartal: Vehbi buraya gelsene bi.

Vehbi Kartal'ın yanına gider.

Vehbi: Buyur Kartal Reis.

Kartal: Şimdi Can sana Tuba buradan sağ çıkmazsa kendisini öldürmeni söylemiştir. Bil ki bunu yaparsan ben de seni yaşatmam.

Vehbi daha büyük bir korku ile: Anladım Kartal Reis.

Der ve hastane dışına çıkar.

Emre Kartal'a dönerek: Nerden bildin

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin