13. Bölüm
Can, Yaman ile oynarken Kartal onları seyretmektedir. Bu durumu fark eden Can;
Can: Yaman'ı seviyorum diye öyle dik dik bakma olum. Tamam biraz geç geldim de sonuçta amcasıyım da.
Kartal: Artık bittiyse bırak da yatalım da.
Can: Tamam tamam, ben sonra yine gelir Yaman'ımı severim.
Kartal, Can'a kapıya kadar eşlik eder. Dışarı çıkıp Kartal'a doğru döner;
Can: Duydun mu mevzuyu ?
Kartal: Hangi mevzuyu ?
Can: Muhammet'in eski eşi ?
Kartal: Melike idi sanırsam adı ?
Can: Evet, doğru. O işte Tayfun'un arkadaşı Bahattin'in otelinde kalıyormuş.
Kartal: Yapma ya. Hay arkadaş ölmüş gitmiş adama bu ihanet yapılır mı yav ? Kemikleri sızlıyordur kemikleri.
Can: Olum adamın kafasını patlattım demir sopayla sanmıyorum ki bu olay çok canını yaksın.
Kartal: A evet haklısın. O da vardı doğru.
Der başını aşağı yukarı sallayarak. Can'da gülümseyip elini omzuna koyarak;
Can: Hadi görüşürüz.
Kartal: Görüşürüz usta.
Ertesi sabah....
Kartal, Can'ın yanına gelirken hemen ardından Gürkan'da gelir. Birlikte içeriye girip otururlar.
Gürkan: Reis bi konu var da görüşmemiz lazım.
Can: Tabi, buyur.
Gürkan: Reis belki duymuşsunuzdur. Bir ara kardeşim olan Muhammet'in eşi, Melike. Bahattin'in otelinde kalıyormuş ve sanırım Bahattin'de ona karşı bazı hisler besliyormuş.
Can: Orada kaldığını biliyordum da bu kadar detayını bilmiyordum. Nasıl öğrendin ?
Gürkan: İçerde adamım var.
Kartal, Can'a dönerek: İçerde bir adamımızın olması güzel.
Can: Evet, güzel.
Gürkan: İzin verirsen ben ailemin namusunu temizlemek istiyorum.
Can: Tabi, namus meselesi bu hakkındır.
Gürkan: Eyvallah Reis, eğer bu Bahattin'de düşman olursa şahsi meselem olduğu için ben ilgilenmek istiyorum.
Kartal: Evet, bu bir şahsi mevzu ama unutma ki burada dostların da var. Sen namuslu adamsın Gürkan. Senden hain olmaz.
Gürkan: Eyvallah Kartal Baba.
Der ve çıkar. Kendi mekanına giderek adamlarıyla güzel bir plan yapar. Gece olunca Gürkan'ın içerdeki adamı, Melike'nin kaldığı otel odasına bomba yerleştirecektir. Melike parçalara ayrılarak yok olacaktır. Gece olur ve plan uygulanmaya başlanır. Melike'nin odasına güzelce bomba düzeneği yerleştirilir ve düzenek kapı koluna bağlanır. Melike, Bahattin ile güzelce yemek yedikten sonra odasına çıkar. Odanın önüne gelince kapı kolunu indirdiği sırada büyük bir patlama sesi duyulur. Bahattin'in özel misafiri olduğu için kat tamamen Melike rahat etsin diye kapatılmıştır. Bu patlama sadece Melike'yi değil bütün o katı yok etmiştir. Bahattin, ofisinde patlama sesiyle irkilir. Oteldeki bütün insanlar oteli acilen terk etmeye başlar. Bahattin'in güvenlik ekibi de Bahattin'i otelin otoparkından çıkararak kaçırırlar. Bahattin, oteline ve itibarına zarar veren bu olayı kimin yaptığını araştırması için emir verir. Kamera kayıtları izlenir ve bombayı yerleştiren eleman deşifre olur. Ertesi sabah Bahattin'in sağ kolu Fırat, adamlarıyla birlikte bu şahsın evini basar. Fırat, birden kapıya tekme atarak içeriye girer ve adamı savunmasız yakalarlar. Adamı güzelce dövüp sandalyeye bağlarlar. Fırat, bir yumruk atarak karşısına oturur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğruna
ActionBu kitap tamamen EDHO'dan esinlenerek üretilmiş hatta ve hatta EDHO yan sanayi bir kitap denebilir. Yazım yanlışlarına gerçek anlamda ayar olan herkesin uzak durması gereken bu kitap bir mafya hikayesini konu almaktadır. Ticaretin ön planda olduğu m...