51. Bölüm
Operasyonun yapılacağı günün sabahında Can'ı eski istihbarat şefi Ziya arar.
Ziya: Can Reis. Bu gece evine operasyon yapılacak. O yüzden bu gece evde olmamanı yeğlerim.
Can: Bu bilgiye nereden ulaştınız Ziya Bey ?
Ziya: Size bahsettiğim, adresleri veren eski personelimden.
Can: Bu personel bayağı bilgili çıktı. Eğer bu gece evime bir operasyon düzenlenirse kendisiyle bizzat tanışmak isterim.
Ziya: Gerekli koşullar sağlandığı sürece neden olmasın.
Diyerek konuşmayı sonlandırır. Saat geceye yaklaştığı vakitlerde Can evin arka kapısından korumalarıyla birlikte ayrılmaya başlar. Korumaların bulunduğu bölgelere korkuluktan yalancı koruma yapılarak dışarıya evin etrafında herhangi bir değişikliğin olmadığı izlenimi verilir. Can ve adamları, evin her noktasına hakim olan bir bölgede evin etrafını izlemeye başlar. İki transporter evin karşısına gelip durur. Araçların arka kapıları açılır ve içlerinden Mit personelleri ellerinde M-4'lü silahlarla iniş yapar. Arkadaki araçtan bir de Recep iner. Etrafına toplanan personellere gerekli talimatları verir. Plan tamamlanınca personeller evin etrafını sararak ağır ağır içeri girmeye başlar. Korkuluk korumaları tek tek susturucu takılı M-4 ile indirmeye başlarlar. O sırada Can ve adamları da bulundukları bölgeden aşağıya, Recep'in içinde bulunduğu ve iki kişinin koruduğu transportera doğru. O iki kişi Can ve adamlarını fark edene kadar Can ve adamları diplerine kadar girmiştir. Can o iki kişiyi iki mermi atarak indirir. Recep yanındaki korumaların öldüğünü görünce korkudan titremeye başlar. O sırada transporterın arka kapısı açılır ve içeriye elinde silahıyla birlikte Can biner. Sefa'da şoför koltuğuna geçerek aracı çalıştırır. Recep araçtan inmeye çalıştığında Can silahın tersiyle kafasına vurarak bu eylemini geçersiz kılar.
Can: Nereye gidiyorsun ? Daha konuşacağımız şeyler var.
Sefa aracı sürmeye başladığında geri de kalan Can'ın ekibi, eve operasyon düzenlediğini sanan personelleri indirmek için çatışmaya girer. Sefa aracı ormanlık, tenha bir yere çekip durdurur.
Recep: Anlaşabiliriz Can Reis.
Can: Biz şerefsizlerle anlaşmayız. Önce sülaleni sonra seni öldüreceğimi söylemiştim. Bütün sülaleni tek tek öldürdüm. Geriye bir tek sen kaldın. Sen de artık giden aile üyelerini fazla bekletme Recep.
Recep: Ne istersen veririm Reis. Ne olur affet.
Can: Ben istediğimi alırım zaten.
Der ve silahını doğrultup kafasına sıkar. Cesedini geldikleri ormanlık alana atıp araç ile geri dönerler. Evdeki cesetler ve çatışma izleri tek tek temizlenmeye başlar. Bu süreçte Can, Kartal'ın evine geçer. Can'ı kapıda karşılayan Kartal sorar.
Kartal: Hayrola ustam bu saate ?
Can: Usta çat kapı gelen bu iki misafire kalacak yeriniz vardır inşallah ?
Kartal: Bu da laf mı şimdi ? Ne misafiri ev sahibisiniz. Tabi yerimiz var geçin. Ben de yerinizi hazırlatayım.
Der ve hizmetçiye alt kattaki iki odanın hazırlatılması talimatını verir. Ertesi sabah Abdullah'ın yanına gelen sağ kolu. Recep'in ölü bulunduğunu haber verir. Abdullah bu duruma fazlaca kızınca telefonuyla yurtdışındaki Berlin Örgütü'nün meşhur tetikçisini arar.
Abdullah: Donald ! Derhal Türkiye'ye gelmen gerekiyor.
Donald: Sorun nedir Abdullah Bey ?
Abdullah: Burada canlarını almanı istediğim birkaç hedef var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğruna
AcciónBu kitap tamamen EDHO'dan esinlenerek üretilmiş hatta ve hatta EDHO yan sanayi bir kitap denebilir. Yazım yanlışlarına gerçek anlamda ayar olan herkesin uzak durması gereken bu kitap bir mafya hikayesini konu almaktadır. Ticaretin ön planda olduğu m...