Vatan Uğruna 6. Bölüm

35 3 5
                                    

Değerli Yorumlarınızı Yorumlar Kısmında Belirtmeyi Unutmayın Lütfen...


Ardı arkası kesilmeyen olaylar sonucunda Mustafa Kartal'ın yanına gelir. Kartal'ın kulağına doğru eğilerek lafa girer.

Mustafa: Abi, ulaştık.

Kartal: Neye ulaştınız ?

Mustafa: Tuba Yengeye. İngiltere'deki evinin yerini biliyoruz artık.

Kartal ne yapacağını bilemez bir yüz ifadesine bürünür.

Mustafa: Uçak hazır bir saat sonra kalkacak.

Kartal: Tamamdır. Kimse yokluğumuzu anlamasın sen ve ben gidelim gelelim.

Mustafa: Emredersin abi.

Tek araçla yola çıkarlar. Havaalanına gelip uçağa binerler. 3 saat 33 dakika sonra İngiltere'ye iner uçak. Oradan da araç kiralayıp Tuba'nın kaldığı eve doğru giderler. Evin kapısını kırarak girdiklerinde karşılarında onlara doğru silah doğrultmuş Tuba'yı görürler. Tuba gelen kişinin Kartal olduğunu görünce silahını indirir.

Tuba: Demek buldun yerimi.

Kartal silahını indirir ama Mustafa indirmez.

Kartal: Evet buldum.

Der ve geçip koltuğa oturur. Tuba da karşısındaki koltuğa oturur. Mustafa silahını indirir ama elinden bırakmaz.

Kartal: Neden ihanet ettin Tuba ?

Tuba: Beni buna zorladılar Kartal.

Kartal: Kim nasıl zorladı ?

Tuba: Devletin içindeki bir örgüt. Derin Devlet olarak bilinir ama kendilerine Fedai'derler. Beni de çocuğumu yani Can ile benim çocuğumu kaçırarak zorladılar.

Kartal yeğeninin ölmediğini duyunca şoka girer. Aklından o mezardaki kim o zaman biz kimi gömdük diye düşünür durur. Mustafa'da aynı hayretin içine düşer.

Kartal: Yeğenim yaşıyor mu yani ?

Tuba: Evet yaşıyor. Hatta şu an Türki.....

Lafını bitiremeden Tuba'nın arkasındaki cam keskin nişancı mermisiyle kırılır ve Tuba mermiyi ensesinden yer. Kartal hemen koltuğun arkasına atlar. Mustafa da camın görüş alanından çıkıp kolona yaslanır. Keskin nişancı Tuba'yı öldürdüğünden emin olduktan sonra silahını parçalayıp çantasına koyar sonra da çantayla birlikte koşarak kaçmaya başlar.

Kartal siper arkasından: Mustafa bana vurulmadığını söyle.

Mustafa: Ben iyiyim de abi. Tuba Yenge sanırım öldü.

Kartal Tuba'nın vurulduğunu duyunca hem şaşırır hem de sinirlenir. Göz ucuyla kontrol ettiğinde Tuba ensesi kanlar içinde yer de yatmaktadır.

Mustafa: Aman abi dikkat et kafanı çıkarma.

Kartal: Korkma Mustafa hedef biz değildik.

Der ve siperin arkasından çıkar. Mustafa'da hala tehdit olduğunu düşünse de abisinin sözüne güvenip siperini terk eder. Camdan dışarıya kurşun nereden atılmış olabilir diye bakar.

Mustafa: Şimdi ne yapıyoruz abi ?

Kartal Tuba'nın cesedine bakarak: Yeğenim yaşıyormuş. Tam lafını bitiremedi ama anladığım kadarıyla Türkiye'de. Onu bana bulun Mustafa.

Mustafa: Emredersin abi.

Hemen araçlarına geri dönüp havaalanına giderler. Oradan ilk uçakla Türkiye'ye dönerler. Yol boyunca Kartal'ın kafasında hep iki soru yankılanır. Birincisi Fedailer kim ? İkincisi yeğenim nerede ? Kartal Can'ın evine gider.

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin