Vatan Uğruna 37. Bölüm

8 1 0
                                    

37. Bölüm

Yediği mermilerle bilinci yavaşça kapanan Eren tam kapanmadan önce aracıyla kaçmayı başarır. Sürekli telefonu çalan Eren son gücüyle telefonu açar. Mustafa'nın sesi duyulur.

Mustafa: Abi, Kartal abi ile Can abiyi aldılar.

Eren cevap veremeden ağzından kan tükürür. Tükürme seslerini duyan Mustafa;

Mustafa: Abi ne oluyor ? Neredesin ?

Eren'in bilinci kapanır ve kafası direksiyona düşer. Mustafa hemen Ziya'yı arayarak yer takibi yapılmasını ister. Eren'in telefonu Eren'in bulunduğu yerin konumunu söyler. Konum çok hızlı bir şekilde Mustafa'nın eline ulaşır. Son sürat giderek Eren'i orada kanlar içerisinde bulur. Önce nabzını kontrol eder. Nabzı çok yavaş atan Eren'i hemen kendi aracına bindirerek hastaneye ulaştırır.

Kafalarındaki siyah torbalar çıkarılınca Can, Sefa, Efe ve Kartal aynı masaya oturmuş elleri masaya alttan kelepçeli bir şekilde beklemektedirler. Biraz sonra içeriye Mesut girer. Geçip karşılarına;

Mesut: Evettt sözde baronlar. Hepinizi en güvenli olduğunuz yerden aldık. Bize karşı yaptığınız operasyonların bedelini ödeme zamanı.

Can: Biz bedel ödemeyiz. Ödetiriz.

Mesut: Hala kabadayılık taslayabilmenize hayranım.

Kartal: Biz gücümüzle değil karakterimizle kabadayı olduğumuz için gücümüz alınsa bile karakter gereği taslamaya devam ediyoruz. Tabi siz karaktersiz olduğunuz için anlamamanız doğal.

Mesut, Kartal'a doğru eğilerek: Erken öten horozun kafası kesilir horoz. Sen bilmiyor musun bunu ?

Kartal kendisine fazla yaklaşıp bu lafı söyleyen Mesut'a bir kafa gömer. Kafanın etkisiyle gerileyen Mesut'un burnu kanar.

Mesut sinirli bir şekilde: Alın bunları işkenceye !

Tek tek kar maskeli elemanlar içeri girip kelepçeleri çıkartıp kollarına girerek zorla işkence odalarına götürürler. Kartal'a ve Sefa'ya tazyikli soğuk su tutup sonra da döverler. Can ve Efe elektrikli sandalyeye bağlayıp elektrik verilir. Bir saat aynı işkenceden sonra teknikler değiştirilir. Yani Can ve Efe'ye tazyikli soğuk su tutup dövülürken Kartal ve Sefa'da elektrikli sandalyeye bağlanır. Bir saatte böyle gittikten sonra hepsi yan yana oturamayacakları kadar dar hücrelere koyulurlar. Saatlerce öyle beklerler. Saatler sonra oradan çıkartılıp cenin pozisyonu denilen o pozisyon harici hiçbir pozisyon yapılamayacak kadar kısa ve dar sandıklara koyulup kitlenirler. Bu süreçte arada bir az olacak şekilde yemek tahsis edilir.

Eren ameliyattan sağ salim bir şekilde çıkar. Yoğun bakıma alınır fakat Eren inanılmaz hızlı bir iyileşme göstermektedir. Bütün doktorlar Eren'e hayret ederler. Mustafa kapısından ayrılmaz. O sırada telefonunu çıkartıp kurcalarken bir haber dikkatini çeker. Haberin başlığı "Babalar Alındı !!" Hemen haberi açıp okumaya başlar.

Haber:"Babalar Alındı !! Gövez ailesinin reisi Can Reis, kuzenleri Sefa ve Efe ile birlikte mekanlarından alındılar. Kartal ailesinin reisi Kartal Baba olarak bilinen Burak Kartal evinde alındı. Henüz nereye gittikleri veyahut kimin aldığı gizemini korurken İstanbul karıştı. Silah sesleri susmak bilmiyor mafyalar durmak bilmiyor. Başta İstanbul olmak üzere Türkiye'nin her yerinden silah sesleri duyulduğu, mekanların basıldığı ve bir sürü insanın öldürüldüğü haberleri geliyor. Basılan mekanların duvarlarında insan kanlarıyla Can Reis, Kartal Baba geri dönsün, Eren Ağa'nın intikamı alınacak. Gibi sözler yazılı."

Dışardan da habire siren sesleri duyulmaktadır. Can, Kartal ve Eren'in yokluğu ortalığı fazlasıyla karıştırmıştır. Eren hafiften toparlanıp gözlerini açınca Mustafa hemen yanına gelir.

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin