Vatan Uğruna 21. Bölüm

7 1 0
                                    

21. Bölüm

Toplantı biter ve liderlik seçimi tekrar ertelenir. Berk, Taha'nın mekanına geçer.

Berk: Ne yapacağız abi ? Gözümüzün önünde Bahattin abinin kafasına sıktı adamlar.

Taha: Bilmiyorum Berk. Bize de sıkacaklar diye korktum.

Berk: Rus istihbaratına güvenim her geçen gün daha çok azalıyor. Abi bunlar bizi satar.

Taha: Masa da liderlik hayalimizden vazgeçmeliyiz zira artık kimse bizi tutmaz zaten.

Berk: Bizim bir karşılık vermemiz gerek ki korkmadığımızı gösterelim abi.

Taha: Haklısın, o işi bana bırak sen Rusya ile görüş.

Berk: Tamamdır, abi.

Bir saat sonra Kartal, mekanında otururken Mustafa içeriye girer.

Mustafa: Abi mekanın önünde bebek arabasında bir çocuk bulduk. Ne yapalım ?

Kartal, şaşırarak: Tek başına mı ?

Mustafa: Evet, abi.

Kartal: Ne sorumsuz anne babalar var ya. Gözünüz çocukta olsun herhalde gelir birazdan ailesi.

Mustafa: Abi çocukların dediklerine göre 3 saat olmuş.

Kartal: Allah Allah. Dur ben bi bakayım.

Kartal, Mustafa ile birlikte kapının önüne çıkar. Adamlarına sürgülü garaj kapısını açmalarını söyleyip çocuğu getirmelerini ister. Adamlar kapıyı açıp bebek arabasını sürerek tam mekandan içeri girecekken bebek arabası patlar. Mustafa silahını çekip Kartal'ın önüne atlar. Diğer adamlarda silahlarını çekerek etrafta şüpheli şahıslar arar ama Kartal gözleri önünde küçücük bebeğin patlamasıyla şoka girer. Nasıl bir aklın ürünü bu dünya da neler olup bittiğinden habersiz bu kadar masum bir canlı üzerinden plan kurarak canına kıyabilir ? İşte zalim ile mazlum arasında ki en temel fark bu dur. Kartal'da tamamen bu derin düşünce ile orada sadece anlamlı gözlerle bebek arabasından kalan parçalara bakar.

Mustafa: Abi, içeri geç lütfen burası tehlikeli.

Kartal, bu sözle kendine gelir.

Kartal: Bu mesajdı Mustafa merak etme hedef ben değilim.

Mustafa: Nasıl yani abi ?

Kartal: Çocuğumun canına kayınlar bu sefer de başka bir çocukla bana o anı hatırlatmak istedi. Öyle olmasaydı çocuk yanımda patlatılırdı gözümün görebileceği yerde değil.

Mustafa, bu sözle mesajın içeriğini kavramış olur. Silahını tekrar beline koyar. Kartal'da içeriye geçerek kamera kayıtlarının incelenmesini ister. İncelenen kamera kayıtlarında bebeği oraya bırakan şahsın yüzü apaçık ortadadır. Kartal'ın emriyle Mustafa, o şahsın evini bularak basar. Kapının kırılmasıyla korkan adam camdan arka bahçeye atlayıp kaçmaya başlar. Arka bahçe kapısından da atlar ve tam ayağa kalkacağı zaman Kartal, silahıyla adamın kafasına vurur. Mustafa'da hemen ardından gelerek yerde yatan adamı araca bindirir. Araçla birlikte iskeleye gidip bir balıkçı teknesine binerler. Mustafa, adamı teknedeki otomatik oltaya bağlar.

 Mustafa, adamı teknedeki otomatik oltaya bağlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin