Vatan Uğruna 40. Bölüm

10 1 0
                                    

40. Bölüm

Operasyonlar içerisinde geçen günler neticesinde Kartal ve Eren ayaklanırlar. Artık daha iyi oldukları ve daha fazla hastanede kalmak istemedikleri için taburcu edilirler. Kartal, Zeynep ile birlikte evine döner. Kapı açılır açılmaz içeriden Yaman; "Baba !!!" diye bağırarak kollarını açıp babasına doğru koşar. Kartal'da kollarını açıp yere çömelir. Yaman hızlıca koşup babasına sarılır. Tabi hızlı gelmenin etkisiyle Kartal'ın biraz canı yansa da oğlu kollarında olduğu için acısı çabuk geçer. Zeynep sarılmalarına biraz izin verdikten sonra Yaman'ı ayırır.

Zeynep: Hadi geçelim içeride biraz oturalım. Baban uzun yoldan geldiği için biraz yorgun oğlum.

Yaman: Masaj yapayım mı baba ? Masaj yapmayı öğrendim ben bugün.

Kartal, gülerek: Yok oğlum sağ ol. Ben senin o küçücük ellerini yoramam.

Yaman: Yorulmam baba ben. Ben çok güçlüyüm.

Kartal: Evet, sen çok güçlüsün. Hadi içerde oturup bi çay içelim.

Yaman: Çayı ben koyayım mı ?

Zeynep, gülerek: Ya hizmet edesin falan mı tuttu ? Sen çay koyması bilmezsin hadi bildin diyelim. Biz zaten sana koydurmayız daha küçüksün.

Yaman: Anne ben kocamanım. Baba amcalarım neredeler ?

Kartal: Onlarda önce kendi evlerine uğramaya gittiler. Sonra seni görmeye gelecekler.

Yaman: Yaşasın !!

Der ve etrafta mutluluktan koşuşturmaya başlar. Ne zaman amcaları onu ziyarete gelse hep hediyelerle geldikleri için Yaman bu sefer acaba ne getirecekler heyecanı içindedir. İçeri geçerler Zeynep güzel bir çay demler ve televizyon karşısında çaylarını yudumlarlar.

Eren'de yanında Yıldız ile birlikte eve geri döner. İçeri girip televizyonun karşısındaki koltuğa otururlar. Yıldız lafa girer.

Yıldız: Nasılsın ?

Eren: İyiyim, sen nasılsın ?

Yıldız: Ben de iyiyim. Nasıl bir şebekeye bulaştınız ? Yasal olarak hiçbir işlem yaptıramadım hakkınızda.

Eren: Yasal işlemlere başvurursan onlar istemediği sürece sonuçlanmaz.

Yıldız: Evet, biliyorum. Deneyerek öğrendim.

Eren: Biraz yorgunum. Uyuyayım yarın detayları konuşuruz.

Yıldız: Tamamdır, yardım edeyim odaya kadar.

Der ve Eren'i tutarak arkasından odaya kadar çıkartır. Eren yatağına uzanırken aklına verdikleri kayıplar gelir. Arkadaşları Selim'in ölümü. Masa üyelerinden Hasan ile Ozan'ın vurulması. Can'ın Tuba'yı kaybetmesi, oğlunu ölü bilmesi, kardeşi Ahmet'i kaybetmesi. İhanet ettikleri için öldürülen abileri. Bu yolda verilen kayıp bitmez diye iç geçirdi. Gözlerini yumdu ve uykuya teslim oldu.

Can'da evine vardığında karşısına Efe'yi ve Sefa'yı alarak oturur. Sefa lafa girer;

Sefa: Abi, Nisa gelmiş.

Can: Evet, duydum. Sizin aranız nasıl ?

Sefa: Yani abi görüşmüyoruz ama sorun yok aramızda.

Can: Neden bitmişti ?

Sefa: Abi yaşadığımız dünyayı görüyorsun. Ben nasıl böyle bir bencillik ile onun hayatını riske atarım ?

Can: Oğlum, bu kız seninle bir ilişki yaşayınca mı bu dünyaya giriş yapmış olacak ? Ulan bu kız, Kartal'ın kuzeni. Zaten bu dünyanın ortasında.

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin