0.2

14.8K 1.4K 200
                                    

Tüm gece gördüğüm o kötülüklerle dolu kabusların ardından dinlenmemiş bir şekilde kalktığımda okula gitme isteğim olmasa da mecburdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tüm gece gördüğüm o kötülüklerle dolu kabusların ardından dinlenmemiş bir şekilde kalktığımda okula gitme isteğim olmasa da mecburdum.

Son günlerimiz olsa da mezuniyet hakkında da bilgiler paylaşıldığı için hocalar nedense önemsiyorlardı.

Banyoda elimi yüzümü yıkamamın ardından mutfağa geçip kendime kahvaltılık bir şeyler hazırlamıştım. Karnımı güzelce doyurmamın ardından monotonlaşmış hayatıma yine ayak uydurarak askılıktan tasmamı alıp boynuma geçirmiş ve kilidi devreye sokarak evden çıkmıştım.

Kapıyı arkamdan kapatmam ve kilitlememle merdivenlerden inip yanı başımda duran bedeni hissederken onun geldiğini biliyordum.

"Günaydın."

Sert sesini duymamla arkamı dönüp suratına baktığımda mimiksiz bir şekilde bana odaklandığını görmüştüm.

Gözleri beyaz saçlarımda, siyah gözlerimde ve suratımda gezinerek en son boynumdaki tasmada durduğunda kaşları hafifçe çatılmış ardından da hafifçe tebessüm etmişti.

"Günaydın."

Kendinden emin çıkartmaya çalıştığım sesimle karşısında dimdik durduğumda onun bir alfa olduğu gerçeğini görmezden gelmeye çalışıyordum. Gerçi tüm duyularım onun bir alfa olduğunu avaz avaz bağırıyordu ama şu an buna odaklı değildim.

"Dün yaşadığımız his olayını konuşmak istiyorum."

Gözlerim benden bağımsız bir şekilde irice açılırken yerimde rahatsızca kıpırdanmıştım.

Omega olduğumu anlamamasını beklemiyordum zaten. Gerek feminen duruşum, gerekse boynumdaki tasmayla kendimi fazlasıyla ele veriyordum .

Yine de bir şekilde dünkü o hissin benim kurmacam olduğunu bile düşündüğüm için şu an karışma geçip o hissi kendisinin de hissettiğini söylemesi bende şaşkınlık yaratmıştı.

"Bak, ruh eşi saçmalıklarına inanmıyorum. Dolayısıyla bu saçma çekimin de bitebileceği kanaatindeyim. Seni üzüyorsam kusura bakma ama bu işe girmek istemiyorum."

Kalbimin kırıldığını hissederken daha dün gördüğüm adamın şu an beni bu hisse soktuğuna inanamıyordum. Ruh eşi olayına saçmalık dediği gözümden kaçmazken karşımda bana dümdüz bir ifadeyle bakıp kibarca beni hayatında istemediğini söyleyen alfaya karşı yapabileceğim bir şey yoktu.

"Peki."

Ağzımdan çıkan tek kelime bu olurken daha fazla suratına bakamayacağım için hızla arkamı dönüp merdivenlerden inmiş ve apartmandan çıkmıştım.

Siktir.

Kalbimin acıyor olması ve geri dönüp deneyelim diye bağırma isteğimi bastırmakta güçlük çekerken Ruh eşi efsanesine büyük bir küfür sallamıştım.

Yürümeye devam etmemle telefonumun mesaj sesi yükselirken uzaklaştığım apartmanıma bir bakış atıp elimi cebime sokmuştum.

Sınıf grubundan gelen ilk dersin yarım saat geçe alındığını bildiren mesajı okundu yapıp yavaş adımlarla okula doğru ilerlediğimde kafamda hâlâ o tanımadığım ama eşleştiğimiz alfa vardı.

Beni hayatında istemeyen alfa.

***

Olayların hızlı geliştiğini biliyorum, fakat ruh eşi olayı zaten anlık olan bir olay. Ayrıca ruh eşi olayının hızından çok gelecek olan şeylere odaklanmanızı öneririm. Sevgilerimle.

8.5.21

Kader (Bxb)/ Mpreg-OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin