0.0

28.3K 1.4K 668
                                    

*** Homofobikler başlamadan hikâyeyi terk edebilirler. Sorun çıkartmak için okuyanlar, açık bulmaya çalışanlar, alaycı pezevenkler beni uğraştırmadan siktir olup gitsinler lütfen.

Omegaverse  olayını bölüm içinde bildiğim kadarıyla açıkladım. Ayrıyetten Omega ve betalar doğum yapabiliyorlar ve bu evrende kadın erkek diye cinsiyet yok. Bunun yerine sadece alfa, beta ve omegalar var.  Hoşuna gitmeyenler de hikayeden çıkarak diğer hikayelerime bakabilir ya da başka kitaplara yönelebilirler.

Kalanlara hoş geldiniz diyor ve  keyifli okumalar diliyorum. ***

Gözlerimi açtığımda karnımdaki ağrıyı hissederken yatakta küçülerek cenin pozisyonunu almıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi açtığımda karnımdaki ağrıyı hissederken yatakta küçülerek cenin pozisyonunu almıştım. Tüm ay boyunca çıplak ayak gezmenin sonuçlarıydı bunlar. Okula gitmeyi hatırlamamla yataktan kalkarak saate baktığımda daha erken olduğunu görmemle rahatlamış ve ilk önce duşa girmeye karar vermiştim.

Dünya çok değişikti. Alfa, beta ve omegalardan oluşan sistemimizin en küçük görüleni bizlerdik.

Omegalar...

Bu küçük görülme o kadar abartı haldeydi ki okullarımız bile ayrıydı diğerlerinden.

Kızgınlık dönemlerimize ekstra dikkat etmeliydik kendimize çünkü salgıladığımız feromon sayesinde alfaları kendimize çekebiliyorduk. Eğer ilişki sırasında ısırılırsak ise alfayla eş oluyorduk. Kulağa güzel gelse bile kesinlikle öyle değildi.

Alfalar normal hayatlarına devam ederken ısırılma olayına bizler başkalarıyla ilişkiye giremiyorduk. Denersek bile midemiz bulanıyor, başımız dönüyor ve tamamen hasta gibi hissediyorduk. Şahsen yapacağımdan da değil ama alfaların bu kadar rahatken bizlerin omuzlarında oluşan yükler çoğu zaman sinirimi bozuyordu.

Ek bir bilgi ise alfaların Betalar ve Omegaları etkisi altına alabiliyor olmalarıydı. Cidden bir sınıf bu kadar güçlü olmak zorunda mıydı?

Banyoya girip aynada kendime baktığımda feminen duran vücudumdan memnun bir şekilde gülümsemiştim. Boyadığım beyaz saçlarım vardı, beyaz tenimle uyumlu olması ve siyah gözlerimi zeytin gibi - Zeytinlere aşıktım.- göstermesi çok tatlı yapıyordu beni. Her ne kadar minik de olsam bana ayrı bir sevimlilik kattığı için mutluydum.

Gözlerimle kendimi incelerken aşık olma konusunun aklıma gelmesiyle umutsuzca iç çekmiştim.

Çünkü bir diğer konumuz da ruh eşiydi.

Eğer bir alfa ve omega birbirini görür görmez çekim hissederse o bu ikisinin ruh eşi olduğu anlamına gelirdi. Ve aralarında oluşan bu sevgi ömür boyu azalmadan sürecek denirdi.

Gel gelelim ben artık böyle bir şey yaşayacağımı düşünmediğim için sadece dışarda alfa saldırısına karşı kendime dikkat ediyor sonra da evime gelerek derslerime çalışıyordum.

Ruh eşi olma konusu dışında bir alfayla ilişkiye girmek bana göre delilikti. Ve ben ruh eşlerine olan inancımı kaybetmiştim.

Hızla üzerimi çıkartarak duşun altına girdiğimde elimi çabuk tutmaya özen gösteriyordum. Çünkü zamanın nasıl geçtiğini anlayamama gibi bir özelliğim vardı.

Hızlı hızlı aldığım duşun ardından kurulanarak giyindiğimde üzerimdeki kırmızı tişört, siyah kotla birlikte saçlarımı da düzelttiğimde bileğime birkaç bileklik takarak hazır hale gelmiştim.

Son sınıf olmamdan kaynaklı yakın zamanda iş aramaya başlayacağım gerçeği ile yeniden yüzleşerek sadece bir defter alarak koridora çıktığımda dersten sonra eve gelip yapacağım yemeği düşünüyordum.

Sıfır sosyal hayat nedir örneği direkt ben oluyordum.

Askılıkta duran tasmayı alarak boynuma geçirip kilidi aktifleştirdiğimde boynuma tiksinir bakışlar atarak kapıyı açıp çıkmıştım.

Alfa saldırılarına maruz kalıp ısırılmamak için bulunan yöntemlerden birisiydi bu tasma, kullanmaktan nefret etsem de yararıma çalıştığı için bu durumu görmezden gelmeye çalışıyordum hep.

Kampüsüme doğru yürümeye başladığımda çevremle ilişkimi kesmek istesem bile alfalara dikkat etmem gerektiğinden bunu yapamıyordum.

Omega yerine beta olmak isterdim aslında. Bizlere göre daha rahattılar, alfalardan bir korkuları yoktu.

Orta sınıf vatandaşlığın keyfini sürüyorlardı. İsterlerse alfa ile ilişki de yaşayabiliyorlardı. Ben ve benim gibiler şanssız kesimdi benim için.

***

Sadece internetten yaptığım araştırma ile bilgi sahibiyim. Yine de her şeyi birebir doğru yazmaya çalışmayıp ara sıra mantık çerçevesinde kendi yorumumu da ekleyeceğim. Bölümler uzun değil kısa kısa olacak, hoşlanmıyorsanız kitaba başlamadan çıkabilirsiniz.

Bunların dışında keyif alacağınızı umuyorum. Hoş geldiniz yeniden :)

8.5.21

Kader (Bxb)/ Mpreg-OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin