"Kaan, hadi bizlerle kafeye gel. Sadece biraz oturup sonra dağılacağız zaten."
Sınıf arkadaşım olan Günce'nin teklifini onaylayarak sayılı olan sınıfa karışma gününün bir benzerini yaptığımda bana şaşırarak baksalar da ardından kocaman gülümseyerek günün kritiğini yapmaya başlamışlardı.
Hepimiz omega olduğumuz için toplum tarafından yeterince ayrımcılık yaşıyorduk ve ne azından sınıf içinde böyle bir durum olmaması için elimizden geleni yapıyorduk. Bu yüzden herkes birbirine hoşgörülü davranıyor ve yardıma ihtiyacı olduğu zaman canla başla yardım ediliyordu.
Toplum tarafından itilmenin belki de tek güzel tarafı bizleri böyle birbirimize bağlıyor olmasıydı.
Okula yakın olan kafeye gelerek oturmamızla bu sefer konu derslerden çıkıp vizyona girecek olan filmler ve yeni çıkan oyunlara kayarken elimden geldiğince muhabbete ortak olmaya çalışıyordum.
Vizyondaki filmler konusunda sınıfta kalsam da yedi yirmi dört evde olan birisi olarak oyun canavarıydım diyebilirdik.
"Ben eskilere dönüp atari ile oynamak istiyorum. Keşke küçükken atarimi bozmasaydım."
Arda'nın iç çekerek konuşmasıyla hafifçe güldüğümde bana bakan çocuğa karşı omuz silkmiştim.
"Evimde atari oyunlarından oluşan koleksiyonum var ve atarim de çalışıyor. Bir gün gelebilirsin belki?"
Hassiktir.
İlk defa evime bir arkadaşımı çağırmamdan kaynaklı gerilirken, aslında sadece dört yıldır sıra arkadaşım olan Arda'ya karşı bir tık daha iyi olabileceğimi düşünmüştüm.
"S-sen ciddi misin?!"
Gözlerini kocaman açarak sarı saçlarını geriye attığında kesinlikle sevimli duruyordu.
"Evet. Sadece evimi çok kirletmeyeceğine söz vermen yeterli."
Sınıftaki diğer öğrencilerin kendi aralarında muhabbete dalmasını fırsat bilerek hevesle bana evime gelip hangi oyunları oynamak istediğini ve arada yemekleri kendisinin üstleneceğine dair attığı palavralarla konuşan Arda'yı dinliyordum.
Saatler boyunca orada oturup yaşıtım gençlerle konuşarak eğlenmenin bana iyi geldiğini fark ederek mutlu olurken yeniden aklıma düşen alfa ile derince iç çekmiş ve telefonuma uzanarak saatte bakmıştım.
Havanın birazdan kararacağını bilerek dağılma kararı aldığımızda hesapları ödeyerek kafeden ayrılmıştık.
"İki gün sonra sizdeyim o zaman. Gelirken bir şey lazım olursa yazmaktan çekinme sakın!"
Bana el sallayarak uzaklaşan Arda'ya karşı içten bir şekilde gülerek el salladığımda arkamı dönerek kendi yolumda ilerlemeye başlamıştım.
Hafif esen rüzgar beyaz saçlarımı havalandırarak saçlarımın şampuan kokusunu bana getirirken mutlulukla gülümseyerek ellerimi cebime koymuş ve daha büyü adımlar atmaya başlamıştım.
Ailem yıllar önce bir trafik kazasında öldüğü için tek başıma kalmıştım. Sığınacak bir akrabam da olmadığı için devletin bana bakması sayesinde bu günlere gelebilmiştim. Her ne kadar omega olduğumuz için toplumda dışlansak da bir yerlerde değer görebiliyorduk.
Sonunda evimin olduğu sokağa girmemle rahatladığımı hissederken apartmanıma doğru ilerliyordum.
O sırada arabadan inen iki bedeni görmemle gözlerim ikisini izlemeye başladığında bunların üst komşum ve ayrılmaya karar verdiğimiz ruh eşim olan alfa kardeşler olduğunu fark etmiştim.
"Aferin Kaan. Birisi komşun, birisi ise sözde ruh eşin fakat isimlerini bile bilmiyorsun."
Kendi kendime söylenerek yavaşlattığım adımlarla onların önden gitmesi için zaman yarattığımda siyah saçlı olanla göz göze gelmiştik. Burada olduğumu hissetmiş gibi kafasını kaldırarak direkt olarak bana bakması kalbimin hızlı hızlı atmasını sağlarken alfaların güçlü duyuları olduğunu kendime hatırlatarak kalbimi rahatlatmaya çalışıyordum.
Gözlerime değen, tıpkı benimkiler gibi siyah olan gözler bir süre üzerimde oyalanıp ardından apartmana girdiğinde gözlerimi devirerek yoluma devam etmiştim.
O kendini beğenmiş herifle kesinlikle bir şeyler yaşayamazdık. O haklıydı, ruh eşi saçmalıktı ve biz bu aptal çekimi başladığı gibi hızlı bir şekilde bitirmeliydik.
***
Böyle bir evrendesiniz ve bir gün sadece saniyelik olarak gördüğünüz komşunuzla eşleşiyorsunuz... N-ne? dfhskfhskfhsk Sanırım alfaya uyum sağlayıp ondan uzak durmaya çalışırdım... Neyse ki kurgu. Ehe.
Şimdi burada bırakıyor ve yorumlarınızı almak istiyorum. Hem istekle yazıyorum hem de hafif içime sinmiyor yazdıklarım. Görüşünüze ihtiyacım var, help. 👉👈
8.5.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Fiksi Remaja-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...