Selaaaam!
Keyifli okumalar dilerim. ~~
Okuldan içeriye girmemle dersliğin olduğu binaya ilerlediğimde Arda ile kapıda karşılaşmıştık. Ben ona gülerek selam verdiğimde Arda başta gülse de ardından kaşlarını çatıp bana iyice yanaşmıştı."Bu kokunun Barın'a ait olduğunu söyle bana."
Evet, doğru okumuştunuz. 'Söyle bana.' demişti.
"Üzerimdeki koku Barın'a ait."
Yüzümdeki gülümsemeyle konuştuğum anda Arda hızla elini enseme atıp beni çekiştirdiğinde gözleri ile ensemi taradığında emindim.
"Mühürlenmedik."
Kendimi ellerinden kurtararak söylenmemle kafasını hızlı hızlı salladığında "iyi olmuş." diyerek fikrini belirtmişti. Açıkçası o alfalardan bu kadar nefret ederken bemim ilişkime destekleyici yaklaşması bile beni mutlu ediyordu.
Gerçi bunu konuştuğumuz zaman 'gözlerinizden belli sevgi ve isteğiniz. ' diyerek açıklamasını yapmış sonra da başka hiçbir şey dememişti.
Ben de zorlama taraftarı olmamıştım.
"Nasıldı peki?"
Klasik sorunun gelmesiyle yüzümün yandığını hissederken omuz silkerek sınıfa girmiş, girerken de "klasik ve bildiğin gibi." diyerek kestirip atmıştım.
Tamam, arladaşlar önemliydi ama ilişkiyi anlatmanın bir sınırı olduğuna inanırdım. Ondan fikir aldığım birçok konu olsa da her konu için detaya inmem gereksiz olurdu. Değil mi?
"Gözün aydın o zaman yavrum. Gitti bir sap daha."
Elini omzuma atıp gülerek takılmasıyla ben de gülümsediğimde ona göz kırparak aklımdakileri dile getirmiştim.
"Bakalım senin Beta veya alfan ne durumda olacak."
Bana sert bir bakış atsa da içeriye giren profesörle sustuğunda dersi dinlemeye başlamıştık.
*
Ders bitiminde telefonumun bildirim ışığı yanarken şifremi girerek Barın'dan gelen mesajı gülümseyerek yanıtlamıştım.
Alfaların durumundan kaynaklı ciddi anlamda rahatsızdı. Okulumun sadece omegalardan oluşması ve olası bir saldırı için gayet de güzel bir mekan olmasından kaynaklı fazlasıyla gergin olduğunu biliyordum.
Fakat üzerimdeki kokusu bile beni korurdu. Yani sanırım korurdu...
"Hop! Oğlum dinliyor musun beni?"
Arda'nın elini gözlerimin önünde görmemle kendime gelirken bakışlarımı hızla arkadaşıma yönelterek tekrar etmesini istercesine suratına bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...