2.1

10.3K 993 242
                                    

❗❗❗ cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❗❗❗ cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

Okumak istemeyenler lütfen işaretli yerlere dikkat edin. ✨❤

Sonraki geçen günler biraz çalkantılı olurken sokaklarda omegaların eylemlerini görebiliyorduk. Bu arada devlet hem omegalarla hem de Alfalarla görüşmeler yapmaya başlamıştı ve Barın'la Baran sıksık bu toplantılara katılıyordu.

Aslında genel olarak baskın alfaların etkin rol oynadığını öğrenmiştik. Yani bu ayaklanmayı çıkartan alfalar bizim baskınların karşısında çok fazla şansları olmadığı için eğer başarılı olmak istiyorlarsa bizimkilere mecburlardı.

Baran ve Barın ise bu ayaklanmanın gereksizliğini savunanlardandı. Neyse ki omegaların da ayaklanmasıyla devlet daha baskın bir şekilde duruma el attığında daha umutlu haldeydik.

Kapım çalınırken evde yalnızdım. Arda erkenden okula giderek kütüphanede bir kitap arayacağı için önden çıkmıştı. Bense okula gitmek üzere olduğum için hızlı davranarak kapıya ilerleyip açmıştım.

Karşımda Barın'ı görmemle kocaman gülümseyip kollarımı boynuna sardığımda bana sıkıca sarılıp kucağına çekerek içeriye geçen Barın'ın boynuna öpücük bırakmıştım.

O an hissettiğim feromonlarla kendimi geri çektiğimde alfamın gözlerini görmüştüm. Tamamen sararmış gözlerle bana bakarken istediğini anlamak zor değildi ama zamanım yoktu.

"Okula gitmem lazım..."

Mızmızlanmamla bir anda daha ağır bir şekilde feromon salgılamasıyla ayaklarım titrediğinde beni daha sıkı tutarak kucağına almıştı.

"Hızlı oluruz, lütfen bebeğim. İhtiyacım var sana."

Kulağıma mırıldadığı sözlerin ardından kafamı sallamamla hızla yatak odasına geçtiğinde boynumu öpmeye başlamıştı bile.

Dudakları hızlı hızlı emip ısırıklarla boynumu üslerken ellerimi sıkı sıkı boynuna sarmıştım. Ben de feromonlarımı serbest bırakırken onun hırlamasını duyarak gülümsemiş ve kalçamı penisine sürtmüştüm.

313131313131

Kapıya dayanan sırtımla birlikte Barın'ın eli pantolonumun belinden kalçama kayarak deliğimi okşamaya başladığında kalçamı eline doğru itmemle gülümseyip dudaklarıma saldırmıştı.

Hızlı hızlı öptüğü dudaklarımı diliyle aralayarak ağzımın içine girdiğinde inlememle ilk parmağı da içimdeydi. Eliyle git gel yaparak ikinci parmağını da beklemeden soktuğunda boynuna tırnaklarımı geçirerek inlemiş ve dilini de hafifçe ısırmıştım.

Barın aceleci bir şekilde elini kalçamdan çekip pantolonumun düğmesini ve fermuarını açarken benim ellerim de onun düğmesi ve fermuarıyla ilgilenmişti.

Kader (Bxb)/ Mpreg-OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin