❗❗❗ Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗
O kısımları okumak istemeyenler uyarı olan kısımlara dikkat ederek bölümü okusun lütfen. Ayrıca işaretten sonrası bölüm sonuna kadar smuttur. istemeyen işaretli yerden sonra çıkabilir. 🌸
Beklediğimiz zaman gelmişti.
Bu hafta hem benim hem de Barın'ın kızgınlığı varken evdeki gerginlik hissedilmeyecek gibi değildi.
Ben birlikte olmamız taraftarıydım ama Barın hâlâ bu fikrin kötü olduğunu savunuyordu. Ona göre kendini durduramayabilirdi fakat benim de dahiyane fikrim burada devreye giriyordu.
Mühürlenmek.
Eğer mühürlenirsek aramızdaki bağları tamamen oturtacağımız için kendimizi kaybetme işinin olacağını sanmıyordum. Sonuçta ruh eşiyken bile birbirimizi bu kadar çok düşünüyorken mühürlendiğimizde Barın'ın çok daha fazla hisli olacağına inanıyordum.
Gerçi ısırılan taraf ben olacağım için o konuda çok da ein değildim ama neyse.
"Barın!"
Seslene seslene salona doğru yürümemle televizyon izleyen sevgilim hızla bana baktığında gülümseyerek yanına oturmuştum.
Kolunu omzuma atarak beni kendisine çekip sıkıca sarılırken saçlarımın arasına koyduğu öpücükle gülümseyip daha da sıkı sarılmıştım ona.
"Kızgınlığın hakkında nasıl hissediyorsun?"
Bir elim göğsünde daireler çizerek aşağıya inerken Barın o elimi elinin içine hapsedip göğsüne sabitlediğinde kalbinin atışını duyabiliyordum ve temasımla fazlaca hızlanmıştı.
"İyi."
Tek heceli cevabının ardından derince nefes alarak televizyona odaklandığında gözlerimi devirip bir anda kucağına oturmuş ve bacaklarımı iki yanından sarkıtmıştım.
"Sadece iyi mi?"
Gözlerine bakarak konuşurken bir yandan da ona sürtündüğümde elleri belimi tutarak beni sabitlemeye çalışmıştı.
"Kaan... Düşüncemi biliyorsun. Mühürlenirsek canın çok yanacak."
Omuz silkerek inatla kalçalarımı ileri geri kapmaya devam ederken Barın'ın saniye saniye kararan gözleri bana ayrı bir zevk veriyordu.
"Doktor sadece bağlanmamamız gerektiğini söylemişti, mühürlenmekle ilgili bir sorun yok. O acıya da katlanabilirim."
Tane tane konuşmam onun üzerinde ne kadar etki ediyordu bilmesem de gözlerini kapatıp kafasını koltuğun sırt dayama yerine bastırdığında elleri biraz da olsa gevşemişti. Bu durum gülümsememi sağlarken ellerimi göğsüne koyup daha da sert bir şekilde hareketlerimi sürdürdüğümde alt dudağını dişleyerek kendisini kasan sevgilimin boynuna doğru uzanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...