Şaşkınlığımın sürdürdüğü sessizliğin ardından anca kendime gelirken gözlerim Barın'ın üzerindeydi.
"Sen nereden biliyorsun ki taşkınlık yapacaklarını?"
Soruma karşılık yan gözlerle bana 'Ciddi misin?' der gibi baktığında kaşlarım çatılmıştı. Tamam, şaşkınlıktan bir an beynim durduysa ne yapabilirdim ki?
"Nerede olduğumu nasıl bildin?"
İlk soruma çoktan cevap almış olduğumu varsayıp görmezden geldiğinde diğer sorumu ona yöneltmiş ve yola odaklanmasını engellemiştim.
"Elim kolum uzundur."
Omuz silkerek verdiği cevaptan sonra aklımda büyük harflerle omegalara saldırı olacağı yankılanırken hızla elimi koluna koymuş suratına daha da yakından bakmıştım.
"Geri dönmelisin, Arda'yı ve diğerlerini uyarmalıyız."
Bakışları bir kolunu tutan elime bir de suratıma odaklanırken ondan yayılan enerjiden korkarak elimi geri çekmiştim.
"Benim için sen önemlisin ve sen de şu an yanımdasın."
Sözlerini büyük bir ciddiyet ve duygusuzlukla söylemişti ki tüylerim ürpermişti. Üstelik hem beni düşünmüş olması hem de bu düşünmeyi zorunluluktan yapıyor olmasının vermiş olduğu hislerle konuşmuştu.
"Onlar benim arkadaşlarım."
Hafif hafif sinirlendiğimi hissederken benimle ilgilenmeyen Barın ile sinirle genzimden ses çıkarttığımda bu hoşuna gitmiş gibi gülümsemesine neden olmuştu.
" Ne gülüyorsun be adam?! Arkadaşlarımın canları tehlikede diyorum, uyarmamız gerek."
Arabada benim bağrışım yankılanırken Barın aniden arabayı sağa çekip durdurmuştu. Elleri kollarımı bulurken suratını suratıma yaklaştırarak gözlerini gözlerime odaklamıştı.
"Benim için önemli olan sensin Kaan. Arkadaşlarının da kendi kurtarıcıları vardır eminim. Hem devlet de sizleri uyaracak yani habersiz kalmayacaklar."
Fazlasıyla sakin çıkan sesiyle konuştuğunda sadece susup sesli sesli nefesler alıyordum. Burnumdan içeri dolan odunsu kokuyla birlikte, yakınlığımızdan doğan bir çekimin içine girdiğimde kolumu tutan eller bir daha sıkılaşmış ve Barın'ın gözleri sarıya dönmüştü.
Siktir. Feromon salgılıyordu.
Gözleri gözlerimden ayrılarak dudaklarıma indiğinde saniyesinde hemen yeniden gözlerimi bulmuştu. Yüzümde ne görüyor bilmiyordum ama dişlerini sıkıp gözlerini sıkıca yumduğunda ellerini benden uzaklaştırarak arabanın kapısına atmıştı.
"Gözlerinin rengini düzelt ve lütfen feromon salgılamayı kes."
Sözleriyle benim de gözlerimin renginin değiştiğini anlarken arabadan inen Barın'la birlikte sakin olmaya odaklanmıştım. İlk defa bana karşı nazik bir hitap kullanmış olması ve davranışlarının feromona karşı güçsüzlüğünü gözler önüne sermesi içten içe bu durumdan hoşlanmamı sağlıyordu.
Ruh eşi olayını saçmalık olarak değerlendirdiği için benimle gönül ilişkisine başlamama taraftarı olduğunu hepimiz biliyorduk, normal ilişkileri nasıldı bilmesem de onlarla da işi olduğunu pek sanmıyordum.
Sonuçta her şeyi bildiğini sanan –Ki genelde biliyor olurlar- omegaları ezikleyen bir tiplemeydi işte.
Arda'ya saldırmak dışında bir omegayı küçümsediğini ya da azarladığını görmedin.
İç sesime istemeyerek hak versem de klasik bir alfa olduğu gerçeğini de aklımdan çıkartamıyordum. Alfalar her zaman en üstteydi ve alttakiler ona hizmet etmek için vardı.
Aradan geçen birkaç dakikanın ardından Barın yeniden arabaya döndüğünde hâlâ kendini kastığını anlamak zor değildi. Aslında şu an gözümde fazla iradeli birisine dönüşmüştü. Sonuçta alfaların kendilerini tutmalarının çok zor, hatta neredeyse imkansız olduğunu biliyordum. Barın ise ikimiz de feromon salgılarken kendisine hakim olabilmişti.
"İşler durulana kadar beraberiz Kaan. Hislerini kontrol altına almaya çalışırsan ikimiz için de çok güzel olur. Demek istediğimi anlıyorsun değil mi?"
Karşımda gayet sakin ve ılımlı konuşan adama karşı sadece kafamı olumlu anlamda sallamış ve derince yutkunmuştum. Bu ayki kızgınlık dönemimim bu haftalarda olduğunu bilmesine şu an gerek yoktu sanırım.
*****
Surprise! I'm back. :))
12.5.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teenfikce-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...