1.5

13.4K 1.2K 400
                                    

❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı.❗❗❗

İşaretli yerden sonra okumak istemeyen bölümden çıkabilir. (Gif çok güzel lan)

Keyifli okumalar dilerim ~~

Kendimden emin adımlarla birlikte Baran'dan zorla öğrendiğim adrese geldiğimde müstakil eve dışardan bir bakış atmıştım.

Bahçe kapısını açarak normal ev kapısına geldiğimde titreyen elimle birlikte zili çalmıştım. Beklediğim kısa zamanın ardından dağılmış bir Barın karşıma çıktığında suratındaki karmaşayı çok net görebiliyordum.

Ama ondan yayılan feromonlar... Her yerdeydi.

Vücudumdaki enerjinin çekildiğini hissederken hızla bedenimi tutup kendisine yaslamış ve iri gözlerle suratıma bakmıştı.

"Ne işin var burada? Eve olman gerekiyordu."

Sert sesine karşı tebessüm ettiğimde beni yavaşça kucağına alıp içeriye girmişti.Tüm gücümün emildiğini ve yerine çok daha farklı bir gücün geldiğini hissederken gülümsemek en iyi yol gibi görünmüştü.

"Biz bağlıyız Barın."

Ağzımdan güçlükle çıkan kelimelerle birlikte suratıma baktığında yüz ifadeleri fazlasıyla gergindi.

"Bağlı olabiliriz ama senin için erken Kaan. Baran'ı arıyorum, gelsin ve seni geri götürüsün."

Ondan yayılan feromonlar beni daha fazla etkilerken sertçe yutkunarak elini tutmuştum.

"Erken değil. Son zamanlardaki bağımızı hissetmiyor musun-"

"Kızışma dönemimdeyim Kaan. Normal bir zamanda değilim."

Sert bir biçimde sözüm kesildiğinde omuz silkmiştim. Cesur olmalıydım. O benim varlığıma ihtiyacı varken ve en önemlisi bunu ben de istiyorken geri çekilmem ikimize de zarar vereceketi.

"Omegan bunun için burada zaten."

Sözlerim gözlerinin kararmasına neden olurken alnından çıkan damara bakarak kendisini kastığını çok rahat anlayabiliyordum.

"Kaan-"

"İstiyorum Barın."

Onu susturmama takılmayarak gözlerime baktığında stresli bir iç çekmişti. Beni anlamıyor daha doğrusu kafasındaki düşüncelerle beni bir an önce buradan göndermek istiyordu. Onu anlayabiliyordum fakat geliş amacım belliydi ve ben de kararlıydım.

"Feromonlarım yüzünden böylesin, eve git ve sadece uyu."

Karşımda inat eden adama karşı gözlerimi devirdiğimde kolunu tutup kendime doğru çekmiştim.

"Evde düşünerek geldim zaten. Ve kararımda eminim."

Büyük bir güvenle konuşmamın ardından Barın gözlerime bakarak düşündüğünde hafifçe gülümsemiştim.

Her şey yolundaydı.

Barın son kez gözlerime bakmasıyla onu ensesinden tutarak kendime çektiğimde ilk adımı sert bir şekilde atmıştık.

313131313131 (Smut okumak istemeyenler için bölüm bu kadardı bebeklerim.)

Kucağındaki bedenimle yatak odasına ilerleyip beni yatağa bırakmasıyla vakit kaybetmeden üzerime çıktığında ben de kendimi serbest bırakarak feromonlarımı ortama yaymıştım.

Bu hareketimle Barın daha da hızlandığında "Kaan." Diyerek söylenerek üzerimdeki tişörtü tek seferde çıkartmıştı.

Geri çekilerek bedenime bakmasıyla utanarak onu kendime çektiğimde dudaklarımız yeniden birleşmişti.

Kader (Bxb)/ Mpreg-OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin