430-440 oylara yeniden çıkmamız lazım :') gemel olarak kitaplarda oy vermeme düşüşü var aq nideeennn? Hayır art arda da bölüm atıyorum ama anlayamadım... Pöööff.
Oylar bizi gaza getiren en önemli destek bebeklerim. Sizin sadece milisaniyenizi alan şey bizim mutluluk kaynağımız oluyor. Lütfen.
Bir hafta fazlasıyla hızlı geçerken omegalar gösterilerine devam ediyordu. Hatta bu seferki gösteri üniversitenin yakınında olacağı için Barın dikkatli olmamı söyleyerek başımın etini yemişti.
Barın'la ilişkim ise cidden iyi gidiyordu. Birbirimizi günde birkaç saat görsek de anca neler yaptığımızı konuşuyor sonra da yorgunluktan uyuyakalıyorduk.
Arda'yla birlikte okula gelsek de hocalar tam olmadığı için kafamıza göre ders çalışarak zaman geçirdiğimizde üniversite kütüphanesi fazlasıyla işimize yarıyordu.
Bugün de kütüphanede olacak ve birkaç araştırma hakkında taslak hazırlayacağımız için yatakta daha fazla oyalanmayarak kalktığımda başımın dönmesiyle yeniden yatağa oturmuştum.
"Kaan. Uyandın mı?"
Kapının önünden gelen sesle zaten aralık biçimde duran kapıya baktığımda zorla "Evet." Demiştim. Sesim kötü çıkmış olmalı ki Arda kapıyı açarak içeriye girdiğinde beni görmesiyle kaşlarını çatmıştı.
"İyi misin sen?"
Sorusuna cevap verecekken aniden gelen mide bulantım yüzünden banyoya koştuğumda içimdekileri çıkartmamla oldukça yorgun düşmüştüm. Sifona basarak elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladığımda Arda yine içeriye girmiş ve omuzlarımdan tutmuştu.
"Kaan, iyi değilsin. Okula gitmeyelim de hastaneye gidelim gel."
Gözlerime bakarak konuşmasıyla ona baktığımda aklından geçeni anlayabiliyordum. Ama daha fazlasıyla erkendi o düşünce için.
"Büyük ihtimalle üşüttüm Arda, başka ihtimali aklına getirme. Hem iyiyim ben, hadi gidelim."
Omuzlarımdaki ellerinden kurtularak odama gitmemle üzerimi giyindiğimde aynada kendime bakıp derin bir nefes almıştım.
"Onun olma ihtimali yok. Saçmalama Kaan."
Gözlerimin içine bakarak konuşmamın ardından kitaplarımı da alarak odadan çıktığımda beni bekleyen Arda'ya bakıp gülümsemiştim. Suratından hiç de rahat olmadığı belli olurken omzuna şakasına vurarak gülümsemiştim.
"Arda abartıyorsun abicim... Alt tarafı kustum, büyütmeye gerek yok."
Benim sakinliğimin aksine o iç çekerek kafasını sallarken yavaş yavaş yürüyerek kampüse gelmiş ve içeriye girmiştik.
Bugün cidden kalabalık olan bahçeye bakıp üzgünce iç çektiğimde geldiğimiz duruma inanmak istemiyordum.
Evet, devlet sonunda alfaları durdurmak için harekete geçmiş ve gözler görülür hamleler yapmıştı ama bunun için illa omegaların ayaklanması gerekmiyordu bence. Neden illa bir şeyler için dürtülmeleri gerekti ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...