Muz, muz,muz...
Rüyamda bile muz görmemle uykumdan uyanıp kısık gözlerle etrafa bakındığımda hemen yanımda uyuyan Barın'ı görüp gülümsemiştim.
Bugün iş yerinde toplantı olduğunu ve çok yorulduğunu anlatmış ardından da yemek yiyip direkt uyumuştu.
Ben de yatak odasına, onun yanına gelerek bir köşeye kıvrıldığımda amacım onu uyurken izlemekti ama sanırım ben de uyuyakalmıştım.
Aklım gördüğüm rüya gelirken muz yemek için yataktan kalktığımda elimi karnıma atarak hafifçe okşamıştım.
"Sen muz canavarı mı olacaksın?"
Sevimli bir tonda konuşmamla gülerek mutfağa girdiğimde hızla buz dolabını açıp Barın'ın benim için aldığı muzlardan iki tanesini çıkartmıştım.
Birini alıp hızla soyarak ağzıma soktuğum anda mutfağa giren Barın'la göz göze gelirken onu umursamadan o büyük lokmayı kopartıp çiğnemeye başlamıştım.
"Bebeğim... muz yemek için geç bir saat değil mi? Hem çok yiyorsun kabız olacaksın."
Yanıma gelerek gözlerime bakan Barın'ın uyarısını duysam da yine büyük bir ısırık alarak muzumu yediğimde sevgilim iç çekerek kendisine su doldurmuştu.
"bana kabız oldum diye ağlama sakın. Hem ıkınırken bebeği düşürsen ne olacak?"
O an durmuştum. Kalbim korkuyla çarparken Barın'ın hafifçe güldüğünü görsem de o kadar hızlı değişmişti ki ifadesi yanlış gördüğümü düşünmüştüm.
"Ö-öyle şey olur mu ya?"
Anında gözlerim dolarken ağzımda duran muzu bile elime tükürmüş sonra da çöpe atmıştım.
"Güzelim öyle olacak diye değil de, sen yine de muzu çok yeme."
Gözlerimin dolu dolu olmasıyla Barın sinirle bir şeyler mırıldanıp yanıma geldiğinde ona bakıp çenemi titretmiştim.
"Ben çok mu kötü babayım? Ama bilerek o kadar çok muz yemedim ki, canım istiyordu. Rüyamda bile gördüm."
Sanki ikna etmem gereken birisi varmış gibi Barın'ın gözlerinin içine baka baka konuştuğumda ellerini bacaklarım dan geçirip beni kucağına almasıyla hemen boynuna tutunmuştum.
"Kaan, yavrum ağlama. Ben abarttım biraz, hiçbir şey olmaz bebeğimize."
Alnıma koyduğu öpücükle en azından gözlerimdeki yaşlar yok olurken odamıza geldiğimi anca fark etmiştim.
"Olmaz değil mi?"
Masum masum Barın'a bakmamla dişlerini sıkıp yavaşça yanağıma vurduğunda "Seni yerim." Diyerek söylenmişti de.
"Barın ciddi ol ya!"
Bağırmamla güldüğünde beni kolunun altına çekerek sarılmış, ardından da saçlarımdan öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...