Görsel tam bir Kaan ve Baran. sdfjslkfjslkfjsld
Altıncı aya gelmişken iyice şişen karnıma kremler sürüyor, karnımı okşayıp bebeğimizle konuşuyordum.
Bugün Barın geç geleceğini söylediği için birazdan Baran gelecekti ve ben onu beklerken yemeği çoktan yapmış, karnıma krem sürmeye karar vermiştim.
Kapının çalmasıyla koltuktan destek alarak kalkmamla yavaş adımlarla kapıya ilerlediğimde bir elimle de karnımı okşuyordum.
Kapıyı açmamla bana bakıp gülümseyen bir adet Baran'la karşılaşmamla gülümsediğimde elindeki meyve poşetini havaya kaldırıp bana göstermişti.
"Meyve gecesi yaparız diye düşündüm."
Sözleri daha da içten gülmeme neden olurken onu içeriye davet ederek kapıyı kapattığımda önümde durup gözlerime bakmıştı.
"Sevebilir miyim?"
İzin alması ile "Tabii ki." Dediğimde hızla dizlerinin üzerine çökerek ellerini karnıma koymuştu.
"Amcasının gülü! Minik bebeğim benim. Merhaba."
İçten ve sevecen bir sesle konuşan Baran sayesinde kıkırdarken aşağıdan bir kez daha bana bakmıştı.
"Hafifçe öpebilir miyim?"
Gözlerimin içine çekingen bir şekilde bakmasına karşı kafamı salladığımda kocaman gülümseyip parlayan gözlerle karnıma bakmıştı.
Ellerini biraz yana kaydırıp karnımın ucuna öpücük bırakmasıyla iç çekerek ayağa kalktığında elini uzatıp saçlarımı dağıtmıştı.
"Sen nasılsın bakalım? Ağrın var mı?"
Poşetleri alıp mutfağa geçerken dikkatle beni inceleyip sorduğu şeylere kafamı iki yana sallarken peşinden pıtı pıtı ilerlemiştim.
"Ağrım yok. Sen aç mısın?"
Sorumla birlikte dudaklarını yalarken ve tencerelerin olduğu kısma bakarken çoktan cevabını vermişti bile.
"Otur hadi."
Diyerek tencerelere ilerlememle iri bedeni ile yanımdan geçtiğinde omzunun üzerinden bana bakmıştı.
"Asıl sen otur. Ben yemekleri katarım. Abim arayıp sana iş yaptırmamam gerektiğini özellikle tembihledi."
Sözleri ile derin bir nefes vererek sandalyeye oturduğumda elimle karnıma masajlar yapıyordum.
"Barın seni ne zaman arasa bunları söylüyor zaten."
"Evet, bence de demesi gereksiz. Ben sana iş yaptırmam ki."
Baran hızla beni onaylayarak bol bol doldurduğu tabağı önüme koyarken kendisi için de dolu bir tabak hazırlayarak karşıma geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...