Artık göbeğim kendisini fazlaca belli ederken doktor kontrolümüz sonucunda bebeğimizin cinsiyetini de öğrenmiştik.
Kızımız olacaktı. İkimiz de minik bir prensesin babası olacağımız için fazlasıyla hevesli ve mutluyduk.
Yattığım yatakta karnımı okşarken kapıdan gözüken Barın ile gülümsediğimde odaya girip kendisini yanıma atmış ardından da eliyle karnımı okşamıştı.
"İyi misiniz bebeğim?"
Sesindeki sakin ve şefkatli tınıyla gülümseyip kafamı sallarken Barın'ın elleri karnımın üzerinde durmuştu.
"Canın bir şey istiyor mu?"
Mühürlenmemizden sonra hayatımızda aman aman bir değişim tam olmamıştı. Fakat artık kızgınlık zamanlarımız daha hızlı geçiyor ve birbirimize çok fazla yüklenmeden birlikte olabiliyorduk.
Arada ne hissettiğimizi sözsüz bir şekilde anlama gibi ilginç bir özelliğimiz olsa da Arda ve Baran mühürlenme olayının dışardan fark edildiğini söylüyordu.
Mesela biz görmesek de boyunlarımızda bir leke olduğunu ve bunun dışardan bakan kişilerce görüldüğünü savunmaları her seferinde beni şaşırtan yegane şeydi.
"Sadece beni öpmeni istiyorum."
Mızmız bir çocuk gibi ona yaklaşarak konuşmamla sevgilim gülümserken yavaşça bana yaklaşarak dudaklarını dudaklarımın üzerine getirmişti.
Kalbim hızlanırken hissettiğim heyecanla kasıldığımda dudaklarımız birleşmişken karnımda hissettiğim tekmeyle hızla geri çekilmiş ve şok içinde karnıma bakmıştım.
"Bir şey mi oldu?"
Barın'ın hafif telaşlı sesiyle tek kelime bile edemeden elini kavrayıp karnıma koyduğumda karnımda yeniden bir hareketlilik olmuş ve ardından küçük bir tekme daha yemiştim.
"Siktir."
Barın şok içinde küfür edip yatakta biraz kayarak kafasını karnıma yasladığında gözlerimin buğulanmasıyla gülümsemiş ve sakince durmaya devam etmiştim.
"Babacığım?"
Barın kızımızla konuşmak istercesine sevgi dolu bir sesle konuştuğu anda karnımda yeniden bir hareketlenme olurken bugün ilk defa başımıza gelen olay fazlasıyla etkileyici duruyordu.
"Prensesim benim."
Barın karnımın çeşitli yerlerine öpücükler bıraktıktan sonra kafasını kaldırıp yeniden dudaklarımdan öptüğünde elimi ensesine atarak kendime çekmiş ve sevinçle dudaklarına asılmıştım.
Öpüşmemiz kısa sürse de ayrıldığımızda heyecanla birbirimize bakıp gülümsüyor bir yandan da karnımı okşuyorduk.
Dağ gibi adamı minik bir kediye çevirme işini bebeğimize borçlu olduğumuzu bilmek beni daha da mutlu ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...