Gün boyu genel duruşum giftedir...
Arda sancılarından kaynaklı yere düşmüşken kafamı kaldırıp Barın ve Baran'a baktığımda paniklemiştim.
Tamam, Barın benimle eşleştiği için daha rahat duruyordu ama Baran'ın gözleri tamamen sarı harelere bürünmüş ve yavaş yavaş feromon salgılamaya başlamıştı.
"Çıkın evimden. Arda ve ben yalnız kalacağız birkaç gün."
Hızlı hızlı konuşmamla Barın ağzını açacak olsa da kaşlarımı çatmamla Baran'ı tutup evden çıktıklarında derin bir nefes alarak arkadaşımın yanına oturmuştum.
"Kızışma zamanının geldiğini neden söylemedin? İlaç alır seni hazırlardık."
Hüzünle, acı çeken arkadaşıma bakıp saçlarını okşadığımda Arda inleyerek bana bakmıştı. Onun da gözlerinin rengi değişmişken alnında ter damlaları parlıyordu.
"Baran yüzünden oldu. Koduğumun alfası nasıl güç yayıyorsa daha bir hafta sonra gelecek olan kızışmam şimdi geldi."
Arda'nın o an söylenirkenki ifadesine gülmek istesem de kızgınlıktan kaynaklı kıvranan arkadaşını baz alınca gülemezken kolunun altına girerek onu yerden kaldırmıştım.
Misafir odasına onu bırakırsam gerisi kolaydı. İlaç alıp (doğru ve etkili olandan) verirsem birkaç güne atlatırdık.
Alfası olsa bu süre çok daha kısa olurdu fakat gelin görün bizimki tam bir alfa düşmanıydı...
"İlacın ne biliyor musun?"
Misafir odasının önüne gelmişken kafamı hafif eğip yüzüne bakmamla bana ilacın ismini söylediğinde kafamı olumlu anlamda sallamış ve arkadaşımı yatağa yatırmıştım.
Bu dönemde bol bol mastürbasyon yapacağını göze almamla iç çekerken odaya birkaç peçete kutusu bırakmayı ihmal etmemiştim.
Kızgınlık dönemi harbi bok gibi bir olaydı.
Arda'ya su getirmek için odadan çıktığım sorada telefonla Barın'a ilacın ismini mesaj attığımda almasını rica etmiştim.
Mutfağa girmemle bardağa su koyup odaya döndüğümde arkadaşımın saçlarını okşayıp odadan ayrılmıştım.
Yalnız kalması en mantıklı olandı.
***
"Kokuya bakılırsa çoktan başlamış."
İlaçları Barın'ın ellerinden alırken kaşlarını çatmış bana bakan alfama omuz silkerek ilaçları havaya kaldırmıştım.
"Teşekkürler, bir şey olursa arayacağım seni. Tamam mı?"
Baran'a bakmak zorunda olduğu için benimle kalamazken bana hafif sinieli bakan alfamın gönlünü yapmaya da çalışıyordum.
Hem, Arda'nın aniden gerçekleşen bu kızışmasının tek etkilenen üyesi kendisi değildi ve biz hem arkadaş hem de abi olarak sevdiklerimizin yanında olmalıydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...