Sonunda Arda'nın kızışması sona ererken Açıkçası Barın'ı özlemiştim. Bunu direkt seks olarak düşünmemeliydiniz, onun evimde olan varlığı ya da gece birlikte sarılıp uyumamız bile birçok şeye karşılık gelebiliyordu.
"Tamamen geçti bak, eminsin değil mi?"
Akşam için evde yemek hazırlarken Arda'nın gözlerini devirerek bilmem kaçıncı defa "Eminim." Demesini dinlediğimde içime anca su dökülüyordu.
Baran'ın da Barın gibi baskın bir alfa olduğu gerçeğini hep göz ardı etmiştim. Fakat Arda için işler böyle ilerlememiş ve arkadaşımın daha erken kızışmaya girmesine neden olmuş olan bir karşılaşma yaşamışlardı.
Neyse ki artık iyiydi de akşam hep birlikte bir şeyler yiyebilecektik.
"Dolma yapmak nereden aklına geldi, daha kolay bir yemek yok muydu?"
Arda'nın söylene söylene altını kontrol ettiği dolmalarla omuz silktiğimde "Dolma yapmak zaten kolay, alt tarafı iç hazırlaman lazım." Diyerek ona karşılık vermiştim.
Arda bu halime kafasını iki yana sallarken salona doğru yürüyerek tahminlerimce oyunun başına geçmişti. Bense son kez fırında duran keki kontrol etmiş ve telefonuma alarm kurarak tıpkı Arda gibi salona yönelmiştim.
İçeriye girmemle tahminlerimde haklı çıktığımda televizyonun başında oturmuş oyun oynayan arkadaşımın yanına yığılırcasına kendimi atmıştım.
"Akşam sevişirsiniz siz kesin."
Bir anda muhabbet açan Arda ile güldüğümde bana ters ters bakmıştı.
"Bakma öyle, senin seslerini duymadığıma göre ses yalıtımı hâlâ sağlam. Yani biz bir şey yapsak da yapmasak da sana hiç ses gelmeyecek."
Konuşmamın bitmesiyle pek emin olmayan bakışlarla beni süzüp ardından da rahatladığını belirten bir nefes verdiğinde onun bu alfa ve eşlilik olayına karşı tutumu yüzünden zorlamıyordum.
"Devletten bir atak yok daha. Resmen bizi kaderimize bırakıyorlar. Cidden ama... Doğuruyoruz lan biz! Bizim en üst kademede olmamız lazımken an altta köle gibi görülüyoruz, çok acınasılar..."
Arda bir anda oyunu durdurup sinirle söylenmeye başladığında bu son zamanda gerçekleşen olaylar ve saldırıya uğrayan bazı omegaların içinde dert olduğu belliydi. Hoş gerçi, kimin olmazdı ki...
"Üzgünüm ama düzen böyle değil ve değiştiremeyiz."
Öyleydi. Değiştiremezdik, izin vermezlerdi.
"Ne yapmam lazım Kaan? İlla alfam mı olmalı o manyaklardan kurtulmam ya da korunmam için. Neden sadece kendim yeterli değilim? Dışarıya çıkarken neden ısırılmayalım, mühürlenmeyelim diye o tasmaları takmak zorundayız? Bunlar beni çok geriyor, annem gibi olmak istemiyorum ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...