❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı ❗❗❗
Okumak istemeyen olursa işaretli yerlere dikkat etmesini önemle rica ediyorum.
Bölümle ilgili bilinmeyen kelime:
Bağlanmak: Alfa ve omega arasında ilişki sırasında oluşan, alfanın kendisini seks sırasında omeganın içinde -prostatının hemen altında (hatırladığım kadarıyla, yanlış olabilir >.<)- bir noktaya iterek kasılmasıyla oluşur... Hamilelik olasılığını arttırdığı gibi mühürlenmeden bağımsız olarak eşliliğin belirtilmesini de sağlar.
Eksik ya da yanlış bilgi verdiysem kusura bakmayın ama ben bu durumu bu şekilde hatırlıyorum. Eğer yanlışsa da ben bu şekilde kullanacağım, buna uyum sağlayın lütfen <3
Aradan bir hafta geçmişken her şey çok farklı haldeydi...
Evin etrafındaki korumalara alışmıştım fakat yine de bu tedbir beni fazlaca geriyordu. Eve yenice gelmiş olan Barın hızla duş almak için banyoya girdiğinde üzerinden kan kokusu alsam da bunu duştan sonra konuşabileceğimizi düşünmüş ve bir süre ertelemiştim.
Şimdi ise oturduğum yatakta Barın'ı bekleyip neler diyebileceğimi düşünüyordum...
"Bebeğim."
Bir anda yanıma oturan bedenle irkilerek yana döndüğümde ıslak saçları ile karşımda oturan Barın'ı görmek iç çekmeme neden olurken ellerimi kaldırıp saçlarının içinde geçirmiş ve hafifçe onları okşamıştım.
"Saçlarını kurutmalısın."
Sesim mırıltı halinde çıkarken Barın'ın bakışları yumuşamış ve alnımdan sıkıca öperek geri çekilmişti.
"Beni düşünme... Yemeğini yedin değil mi?"
İşte böyleydi... her zaman beni düşünen mesajlar atmaya başlamıştı. Yemeğimi sorardı, günümü sorardı ve biz günlerimizi birbirimize anlatırken uykuya dalar giderdik.
Aramızdaki bu ilişki hızla rayına otursa da bizlik hiçbir sorun yoktu, sanki yıllardır birlikteymişiz gibi hissediyorduk hatta. Bu konuda aramızda bir anda beliren eşlik duygusunun payını asla ama asla küçümseyemezdik.
"Yedim, sen aç mısın?"
Soruma kafasını iki yana sallayarak cevap verirken konuşmak istediğim konuyu hatırlayarak derince nefes almış ve sevgilimin gözlerine bakmıştım.
"Geldiğinde üzerin kan kokuyordu..."
Cümlemi tamamlamadan susmamla gözlerinde birkaç duygu geçişi yaşandığında elini çoktan sırtıma atmış ve hafifçe okşamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Bxb)/ Mpreg-Omegaverse
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Kaan ruh eşini bulmuştu fakat Barın bu olayın bir saçmalık olduğuna inanıyordu. Eşcinsel konulu bir hikayedir ve bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şidde...