1.6

12.8K 1.1K 185
                                    

❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

Giriş kısmında seks sahnesi var, okumak istemeyen işaretten sonra okumaya başlayabilir.

3131313131

Sabah sabah içime giren aletle uyandığımda yorgun bakışlarla gözlerimi açmış ve arkamda duran bedene kendimi yaslamıştım. Yaslanmamla içimde daha derine kayan alet inlememe neden olduğunda belime sarılan kollarla birlikte hafifçe arkama dönmüştüm.

"Özür dilerim bebeğim ama kötü durumdaydım."

Barın'ın ciddi anlamda zorlanan sesini duymamla gece sabaha kadar olduğu gibi yine kıyamayıp kalçalarımı hareket ettirdiğimde bacağımı tutup kaldırmasıyla daha fazla derine girmişti.

Odada ikimizin de inlemesi duyulurken boynuma gömdüğü başıyla birlikte boynumu emip ısırdığında içimde hareketlenerek noktama dokunuyor ve beni de hızla yukarıya tırmandırıyordu.

Sertçe yaptığı gelgitlerin arasında elimi aletime atıp çekiştirmemle derince inlediğimde Barın resmen hırlayarak içime kendisini bastırdığında hafifçe yanan canım yüzünden bağırmış ve istemsizce kendimi geri çekmiştim.

Barın canımın yandığını anlayarak biraz yavaşladığında elime gelmemle beni kendisine daha çok çekmiş ve sıkı sıkı sarılırken sadece kalçalarını oynatarak içime darbelerini yapmıştı.

Odada duyulan etin ete çarpma sesinin dışında inlemelerimiz ve nefes seslerimiz birbirine karışırken artık alfaların kızışmaları nasıl bir şey biliyordum.

Asla durmuyorlardı ve dinlenme gibi bir ihtiyaçları hiç yoktu.

Birkaç vuruşun ardından belime sarılan kolların beni sabit tutmasıyla gelecek olan darbeyi tahmin ettiğimde Barın kendini geri çekip hızla içime gömülmüş ve aynı anda da içime boşalmıştı.

Ağzından çıkan uzun inlemenin bitmesiyle birkaç gelgit yapıp tamamen içimden çıktığında boynumdan ve saçlarımdan öpüp sıkıca beni sarmalamıştı.

313131313131

"Duş almak ister misin?"

Ilımlı ve sevgi dolu sesine karşılık kafamı olumlu anlamda salladığımda aslında çoktan uyku moduna geçmiştim. Dinlenmeme izin vermeyen bir alfam varken uykuya muhtaç durumdaydım.

"İlaçlarımdan alsam çok daha iyi olacak."

Kucağına aldığı bedenimle banyoya giderken konuştuğunda kafamı yavaşça iki yana sallamıştım. İlaç almasını istemiyordum. Her ne kadar fazlaca yorulsam da onunla her birleştiğimizde aramızdaki bağın ilerleyişini ve derinleştiğini hissetmek çok güzel geliyordu.

"Alma. Yorulsam da şikayetim yok."

Mırıl mırıl konuşmamla alnımda sıcak dudaklarını hissettiğimde yumuşak bir yere bırakılmamın arından küvete dolan suyun sesini işitmiştim. Nereye oturtulduğumu bile bilmezken yarı açık bilicimle temizlendiğimi hissettiğimde kendimi tutamayıp uykunun kollarına koşmuştum.

***

"Bir an sen mi geliyorsun yoksa Barın mı bilemedim vallaha."

Baran'ın sözlerini duymamla utanırken üzerimde bolca onun feromonlarını taşıdığımı tabii ki biliyordum. Fakat duymak ve karşımda böyle arsızca gülünmesi çok farlı şeylerdi.

"En azından benim kokabileceğim bir alfam var. Sen kendine bak."

Diyerek içeriye girmemle Barın kardeşine güldüğünde ikiliyi ardımda bırakıp salona geçmiştim. Açıkçası geçen iki gün fazlasıyla canıma okumuştu fakat pişman değildim. Birkaç sefer korunmadan ilişkiye girmemiz korkmamı sağlasa da kötü düşünmemeye çalışıyordum.

Barın'ın sabırsız hareketlerini fazlaca küçümsemekle hata edebiliyordum.

"Yarın okula gitmiyorsun değil mi?"

Yanıma gelen Barın'ın sorusuyla afalladığımda suratına dik dik bakmıştım.

"Okulum var Barın. Gitmem gerek."

Sözlerimle kaşları çatılırken elini omzuma atarak beni kendisine çekmişti. Kolları hızla etrafıma sarılırken kendimi huzurlu hissederek mayıştığımda kulağımda onun nefesini hissediyordum.

"Fazlasıyla yorgunsun Kaan. Sadece bir gün daha evde kal ve dinlen."

Onun yarın yeniden alfalarla olan işlere koşturacağını biliyordum ve evde başıma diktiği Baran'la oturmak işime gelmiyordu. Sürekli kafam onda olduğu için düzgünce işlerime bile odaklanamıyordum.

"İstemiyorum."

Diyerek açık olan televizyona odaklandığımda suratıma baktığını hissetsem de ona asla bakmamıştım.

"Gitsin de arkadaşıyla zaman geçirsin."

Baran odaya gelmiş ve gerginliği hissetmiş olacak ki araya girdiğinde Barın benden biraz uzaklaşarak tepkisiz kalmıştı. İyiliğimi istediğini biliyordum ama beni de anlaması gerekiyordu. Tamam, tehlikede olabilirdik ama Baran'ın da işlerine engel olup duruyordum.

O gün Baran evine gitse de Barın bende kaldığında iki gündür alıştığımız gibi yatakta birbirimize sarılarak yatmış öylece tavanı izliyorduk.

"Daha haftalar önce bana gelip uzak durmamız gerektiğini söylemiştin."

Gülümseyerek konuşmamla belimdeki kollarını sıkılaştırdığında "Sanki mümkünmüş gibi." Diyerek söylenmiş ardından da boynumdan öpmüştü.

Aramızdaki bağın aslında ruh eşi olmamızdan kaynaklı bu kadar hızlı ilerlememize neden olduğunu bilsem de bundan gram rahatsızlık duymuyordum.

"Uyu hadi, sabah okula gideceksin." demesiyle kendimi Barın'a yaslayıp gözlerimi kapattığımda onun göbeğimi okşayan parmakları sayesinde kısa zamanda uykuya dalmıştım.

Alfa olayları çözülürse tamamen ilişkimize yönelip huzurlu günler yaşayabilirdik. Yani umudum kısa sürede bu olayın çözülmesinden yanaydı.

***

İleride bolca aksiyon var ama geçişlerde ne yazacağımı bilemiyorum...

25.07.2021

Kader (Bxb)/ Mpreg-OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin