Yorumlarınızdam nasıl keyif aldığımı anlatamam
Harryle kahkahalar içinde eve girdik. Gülerek konuşmaya başladım.
"Benim favorim kesinlikle Zaynle Liam öpüşürken Niallın ağzında cipsle komut vermesiydi."
"Evet salak birde Zayn dilini ısır diyo"
Olaya hala kahkahalarla gülüyorduk.
"Birde ben gülerken sen niye öpmüyorsun diyo Niallım biz zaten öpüşüp geldik"
"Öpüşüp geldik ne kadar saçma bir kelime ya sanki yiyip geldik gibi"
"Yiyip gelmedik mi hayatım?"
"Dudaklarımızdan bahsediyorsan evet yiyip gitmiştik"
"Biliyor musun benim canım tekrar çilek çekti"
"Diyorsun?"
"Diyorum bebeğim"
Harry bu sözün ardından dudaklarıma kapandı. O kadar güzel öpüyordu ki okşar gibi. Harrynin her zaman ki gibi öpüşürken elleri rahat durmuyordu bir eli kalçamdayken diğer eli boynumdaydı. Öpüşmemiz yumuşakken Harrynin dilini ağzıma katmasıyla sertleşmişti. Dilini ağzıma gönderir göndermez eliyle kalçama şaplak attı. Ağzının içine doğru inlemiştim. Artık iki elide kalçamdaydı. Hem sıkıp yoğuruyor hemde kasıklarına bastırıyordu.Zıplayarak kucağına oturdum. Artık normal öpüşmüyorduk. Birbirimizi yiyorduk. Harrynin kucağında yatağa oturduk. Nefes almak için ıslak bir şekilde ayrıldığımızda resmen 'şap' diye bir ses çıktı. Bu ikimizide daha fazla tahrik etmekten başka bir işe yaramadı.
Harryi omzundan ittirerek yatağa yatırdım. Hala kucağında oturuyordum popomu kasıklarının üzerinde koydum ve dudağına uzandım. Hem öpüşürken alt tarafım Harrynin kasıklarına sürtünüyordu. Harry elleriyle kalçamı tutarak daha fazla bastırıyordu ki bu şekilde bile boşalabilirdim. Hızla dudaklarından ayrıldım ve kendi tişörtümü çıkarttım sonra uzanarak Harrynin tişörtünü çıkarttım. Kucağından da kalkarak önce Harrynin eşofmanıyla iç çamaşırını aynı anda indirdim. Ardından kendiminkinide çıkarttım. Ve tekrar kucağına yerleştim. Harry belimden tutarak yan tarafa yatırdı. İki bacağımıda tutarak kaldırdı ve dizlerim kırık bir şekilde arama yerleşti.
Dudakları kasık bölgemde geziyordu eli ise uzunluğumu çekiştiriyordu ben ise neredeyse kendimden geçmiş bir şekilde inliyordum. Harry diğer eliyle dudağımla oynuyordu ve ben ağzımı açarak parmaklarını ağzıma aldım.
Harry hem uzunluğumu kavrıyordu hemde başını ağzıma alıyordu bende parmaklarını emerek inliyordum. Sonra ellerini ağzımdan çekti ve deliğimle oynamaya başladı.
"Ah mmh Harry A-alfam"
"Söyle güzel omegam"
"Imm seni se-seviyorum"Bunu söylememle bir parmağını içime gönderdi.
"Güzel mi prensesim"
"Ha-harikasın"İkinci parmağınıda içime soktuğunda artık sesli inliyordum Harry içinde parmağını kırmaya başladı. Sonra tatlı noktama parmağını değdirdi sonra çığlık çığlığa inliyordum.
"Harry aah"
Adını bağırarak gelmiştim. Harry parmaklarını içimden çıkarttı ve iki parmağınıda gözlerimin içine bakarak yaladı,bu görüntüyle tekrar sertleştiğimi hissediyordum.
"Mmh bebeğim tadın mükemmel sende tadına bakmalısın"
Ardından dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ağzından ekşi bir tat alıyordum ama kendi tadını asla bastırmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis