14

251 33 12
                                    

Yeni kitabım Light In The Dark ilk bölümü yani tanıtım bölümü yayında onu bakıp kitaplığınıza eklemeyi unutmayın bu kitaptan sonra o da yayında olacak

Kitaplığınıza eklemeyi unutmayın profilimden ulaşabilirsiniz

"Louis?"

Arkadan Mark'ta kalktı.

Louis üzgün ve her an ağlayacak gibi annesine bakıyordu aradan yirmi yılı aşkın bir süre geçmiş bile olsa hala kendisini hatırlıyordu.

Jay ayağa kalkarak hızla oğluna koştu. Louis ne yapacağını bilemeyerek durmaya devam etti. Jay oğlunun utangaçlığına gülümseyerek kollarını boynuna sardı ve oğluna sıkı sıkı bir daha asla bırakmamak adına sarıldı.

Jay oğlunun omzunda ağlamaya başladı. Louiste annesinin kokusunu aldığı andan itibaren ağlamaya başladı. Jayın bacakları kendisini daha fazla kaldıramayarak dizlerinin üstüne çöktü Louiste onunla beraber çöktü.

Jay kafasını kaldırdı iki eliyle oğlunun yanaklarını kavradı. Kendisiyle aynı renk olan mavi gözlerine baktı kaşlarına,burnuna güzeller güzeli oğluna baktı. Dolu gözleriyle tekrar oğluna sarıldı.

Mark'ta yavaş adımlarla oğlunun yanına geldi. Kokusu çok benziyordu ve yüzüde Johannah'ın aynısıydı.

Mark'ta Jay'ın üzerinden kollarını oğluna sardı. Üçü şuan tam bir duygu küpüydü. Arkada kızlar ve Harry gülümseyerek izliyordu.

Louis, Jay ve Mark ayrıldığında hepsinin yüzünde bir gülücük vardı.

"Oğlum neredeydin,iyi misin?" Jay ağlayarak Louisin saçıyla yüzüyle oynayarak ama aynı zamanda yüzündeki gülümsemeyle sordu.

"İ-iyiyim" Louisinde yüzünde gülümseme vardı ama daha çok utanıyordu. Kafasini sağ tarafa çevirdiğinde 4 çift kendisine bakıyordu. Kokularından 1 tanesinin alfa 2 tanesinin beta 1 tanesinin ise omega olduğu belliydi.

"Anne o bizim abimiz mı?" Sarı saçlı olan kız konuştuğunda Louis gözlerini ona dikti.

"Evet o sizin abiniz" kızların hepsinin yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi. İkiz olanlar koşarak Louisin kucağına çıktı. Louis küçük bir kahkaha atarak ikizleri kucağında sıkı sıkı tuttu.

"Ben Phoebe"
"Bende Daisy"

İkizler kocaman gülümsemelerle abilerine sarılıyordı. Ayrıldıklarında Louis ayaklandı ve diğer kızların yanına yaklaştı.

"Ben Louis"
"Bende Lottie"

Sarı saçlı kız abisinin elini tuttuğunda sımsıcak bir hisle doldu ve kollarını abisine sardı. Louiste gülümseyerek Lottieye daha sıkı sarıldı.

Sol tarafına baktığında kahverengi saçlı annesine ve kendisine daha çok benzeyen kızı gördü. Yüzü çok ciddi duruyordu.

"Ben Fizzy"
"Bende Louis"

Fizzy abisine dikkatli bir şekilde baktı. Fizzy için ilk görüş çok önemliydi. İnsanların gerçek yüzünü gördüğünü söylerdi hep doğru çıkardı.

Fizzy Louise gülümsedi ve kollarını abisine sardı. Abisi çok yorulmuş bakıyordu. Onu neyin bu kadar yorduğunu merak ediyordu.

Louis arkasını döndü ve kendisine cesaret veren eşine baktı. Ellerini arkasında birleştirmiş gülümseyerek kendisine bakıyordu.

"Şey bu da eşim daha mühürlenedik ama ruh eşim olduğunu biliyorum ee bu Harry,Harry Styles"

Louis Harry'e doğru ilerlerken konuştu ve sonunda sol elini Harry'e uzattı. Harry eşinin küçük yumuşak elini tuttu. Louisin elini tutmasıyla sanki kalbine  sımsıcak bir reçel dökülüyormuş gibi mükemmel bir hisse kapıldı.

INEFFABLE|LARRY✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin