Tekrar yeni bir bölümle karşınızdayım okuyan herkese teşekkür ederim 💙
Anladığım kadarıyla bu iyi birşey bu sıralama için hepinize teşekkür ediyorum sizi seviyorum 💙💚
Robin Harry'nin son cümlesinden sonra sinsi bir şekilde sırıtmaya başladı. Oğlunun bunu yapacağını en başından beri biliyordu. O omegayla asla birlikte olamayacaktı.
Harrynin ise son cümlesinden sonra içine bir ateş düşmüştü. Bu ateş sadece içini değil dışınıda yakıyordu bütün vücudu yanıyordu. Kalbi sıkışıyor bütün vücudu cümlesine ters tepki veriyordu. Bedeni bile Louisten başkasını istemiyordu.
Harry çok umutsuzdu. Louisi sonuna kadar koruyabilirdi o yaşasın diye canını bile verebilirdi ama babası onu tehtit ediyordu. Louisi sadece Nickin önüne atmazdı. Nickin yanına kendi adamlarını da verirdi ve kendisi engel olmaya çalıştığında adamların onu durduracağını biliyordu. Bunu oradaki alfalar yapmasa bile ilaçlar yapardı. Babasının arkadaşı cadı olan Scarlett yapardı.
Harry mecburen kafasını eğmek zorunda kalıyordu. Kendi elleriyle ölüm fermanını imzalıyordu. Ruh eşinden ayrıldığı için vücudu güçsüz düşecekti ama bunlar babasının umurunda değildi tek istediği Louisle mühürlenmemesiydi.
Louis sendeleyerek kafasını Zaynin göğsünden kaldırdı. Göz göze geldiklerinde gülümsemeye çalıştı ve yavaş adımlarda binaya yöneldi.
Harrynin kapısının önüne geldiğinde Harrynin sesini duydu.
'tamam baba Louisten kurtulucam'
Louis o an yerin dibine girip bir daha çıkmamak istedi. Ağlayarak hızla ormana koştu ve hızla uçurumun oraya gitti. En ucunda geldiğinde aşağıya baktı. Deniz kayalıklara çarparak huzur verici ama aynı zamanda korkutucu bir ses çıkartıyordu. Louis kollarını açarak rüzgarı hissetmeye başladı. Gelen rüzgar sert bir şekilde yüzüne çarpıyor ve kesik etkisi yaratıyordu. Louis bunu umursamadan durmaya devam etti.
Yaklaşık bir saat kadar orada durduktan sonra evine yürümeye başladı. Koşarak geldiği yolu yürüyerek dönüyordu.
Arkasında bir çıtırtı duymasıyla hızla arkasını döndü. Ama tanıdık kokuyu alınca hemen kollarına atladı ve hiç durmadan ağlamaya başladı.
"T-taylor o da gi-gitti herkes gibi o-oda beni t-terk etti"
Louis kollarını sıkı sıkı kuzeninin vücuduna sarmıştı ve atlamasıyla hem kendisini hemde Tayloru sarıyordu.
"Louis saçmalama ayrıldınız mı?"
"Hayır ama o o ayrılıcak babasıyla konuşurken duydum benden kurtulacağını söyledi"
Taylor Louisin cümlesinin sonuna doğru kaşlarını çatmıştı. Onların ayrılacağını en azından Harrynin bu kadar çabuk pes edeceğini hiç düşünmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis