Siz böyle bir güzellik gördünüz müHolivia fotoğrafları görmeye dayanamıyorum cidden ilişkileri çok garip geliyo bana, belki promo belki de gerçek ama bana samimi gelmiyo
İyi okumalar...
Louis uyandığında hava aydınlıktı. Saate baktığında saatin 8 olduğunu gördü ne yani yaklaşık 15 saattir uyuyor muydu. Burnuna yakından bir mimoza kokusu geldiğinde gözleri yeniden kapanmıştı. Gözlerini hızla açarak yerinde doğruldu. Harry'de Louisin bu anı hareketine uyandı.
"Louis günaydın"
Louis Harry'e döndü ve hafifçe kafasını salladı ve ayağa kalkarak mutfağa gitti. Harry Louisin bu hareketine üzülmüştü ama Louis haklıydı ondan sesini çıkartmadı ve Louisin yastığına sarılarak yatmaya başladı.
Louis mutfağa girdiğinde masanın üzerinde dün Harry'nin aldığı şeyleri görünce oraya ilerledi. İçinden peynir zeytin gibi kahvaltılık ürünleri tezgahın üzerine koydu. Diğer poşetten çayı aldı ve kettle'a su koydu. Başka bir poşetten patates ve biber çıkarttı ve ikisini kızartmak için hazırladı.
Yaklaşık yarım saat sonra bütün kahvaltı hazırdı. Louis masaya bakarak kendisiyle gurur duydu. Kapının önüne geldi ve bardaklara çay koyarken içeriye bağırdı.
"Alfa kahvaltı hazır"
Louis bardaklara çay koyduğunda bile hala Harry'nin geldiğini gördüğünde içeriye yürüdü. Daha yeni onun kalktığı yerde Harry'nin yastığına sarılmış bir şekilde uyuduğunu gördüğünde gülecek gibi oldu ama hemen yüzünü ifadesiz haline getirdi ve ona doğru yürümeye başladı.
"Alfa uyan"
Louis Harry'nin omzuna ufak ufak dokunarak uyandırmaya çalışıyordu. Ne de olsa o nişanlı bir alfaydı pek temas halinde olmaması gerekiyordu. Harry ise Louisin odaya girdiğinden beri uyanıktı zaten sadece onun ne yapacağını merak ediyordu. İstediği şeyi alamadığında gözlerini sanki yeni uyanmış gibi kırpıştırarak açtı. Louis Harry uyandığında hemen ayağa kalkarak ondan uzaklaştı. Harry'de onun bu hareketine üzülerek baktı.
"Alfa kahvaltıyı hazırlamıştım sizi uyandırdığım için özür dilerim"
Harry Louis cümlesini bitirdiğinde şok olarak ona bakmaya başladı. Ondan uzak duracağını tahmin etmişti hatta kendisiyle konuşmayacağını bile tahmin etmişti ama kendisine bu kadar uzak ve soğuk olacağını tahmin etmemişti. 'Keşke hiç konuşmasaydı benimle' diye içinden geçirdi Harry. Bu kadar soğuk davranması Harryi derinden etkilemişti.
"Benimle böyle konusmak zorunda değilsin Louis. Sen benim hizmetkarım değilsin ruh eşimsin"
"Bundan o kadar emin olamıyorum Alfa"
Louis başka hiçbir şey demeden mutfağa girdi. Harry Louisin arkasından hışımla kalktı ve mutfağa girdi.
"Ne demek bundan emin olamıyorum"
"Birde soruyor musun? Kolundaki dövme duruyor mu senin benim ki silindi neredeyse. Ha birde evlenmen var bildiğim kadarıyla alfalar ruh eşlerini bulduklarında onunla evlenirler başka bir omegayla değil"
"Dövmem duruyor tabiki hem kendi isteğimle evlenmiyordum ki beni dinlemelisin"
"Açıklamanı çok merak ediyorum alfa acaba neden başkasıyla evleniyorsun?"
"Babam tehtit etti. Nickin sana zarar vermesini sağlarmış"
"Tanrı aşkına Harry. Nick daha dün bana gözlerinin önünde tecavüz etti. Ne yaptın sen omeganı koruyabildin mi o bana dokunurken ne yaptın sen tek yaptığın onu tehtit etmekti. Gelipte ona vuramadın onun arkasından bile gitmedin sen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis