27

156 17 7
                                    

sorry bebeklerim bölümü çok uzun zaman sonra yazıyorum kusura bakmayın

yorumyorumyorum please 🥺🥺🥺

İkiside zorla hazırlanmış bir şekilde kapıda duruyorlardı. Louisin bir eli karnında diğer eli ise Harry'nin elini tutuyordu. Harry ise bir an önce konuşsak ve eve gitsek diye düşünüyordu.

"Louis bak kapıyı açmıyorlar bence geri dönelim" Louis tam ağzını açtığında kapıda açılmıştı. Anne karşısında oğlunu ve oğlu gibi göründüğü Louise baktı.

"Hoşgeldiniz çocuklar" Annenin samimi gülümsemesi Louise bulaşmış gibi o da gülümsemeye başlamıştı.

"Hoşbulduk efendim"

"Sizli konuşmana hiç gerek yok Louis sende benim oğlumsun" Louis hafifçe gülümseyerek kafasını salladı. Harry'de eşinin bu tatlı görüntüsüne dayanamayarak yanağına öpücük kondurdu.

"hoşbulduk annecim" Harry Louisin elini bir an bile bırakmayarak annesine sarıldı. Annede iki koluyla beraber oğluna sıkıca sarıldı. ikili ayrıldıktan sonra Anne kapının önünden çekildi ve içeri girdiler.

Robin salonun başındaki koltukta oturuyordu. Harry'de babasına bakmadan yanındaki koltuğa eşiyle birlikte oturdular. Robin oğlu ve yanındaki başlarda pek haz etmediği Louisi görünce hafifçe gülümsedi.

"hoşgeldiniz çocuklar" Harry babasına bakmadan hafifçe kafasını salladı. Louis tepki bile vermedi

"Louis sen başta olmak üzere hepinizden özür dilerim hepimize çok zor anlar yaşattım gerçekten çok özür dilerim"

Harry babasından duyduklarıyla şaşkınlıkla Anneye ve sonra Robine baktı. Babası her zaman çok katı bir insan olmuştu. Güldüğü zamanlar bile çok az olurdu. şimdi ise özür diliyor ve sürekli gülümsüyordu. Harry babasındaki bu değişimi şaşkınlıkla karşılıyordu.

aynı şekilde Louiste çok şaşkındı. Burada en fazla acıyı o çekmişti ve şuan aşırı şaşkındı ve Robine ne cevap vereceğini bilemiyordu.

"Ve size hediye olarak düğün yapmak istiyorum çocuklarımın mutlu olmasını istiyorum"

Harry şoklardan şoklara giriyordu. Ne tepki vereceğini bilemez bir şekilde dümdüz duvara bakıyordu. Sonra gözlerini Louise çevirdi ve en az kendisi kadar şaşırmış bir şekilde duran eşine baktı.

"baba sen ciddi misin?" Robin gülümseyerek kafasını salladı. "bu benim özür hediyem olsun eğer sizde kabul ederseniz güzel hir düğün yapmak isterim"

Harry hevesle başını eşine çevirdi. Ondan bir cevap bekler gibi bakmaya başladı. Louis Harrye baktı ve onun heyecanlı halini görünce heyecanla o da kafasını salladı.

Harry babasına karşı yumuşadığını belli etmemek açısından sadece kafasını sallamıştı ama karnında Louisle herkesin ortasında evleneceği için kelebekler uçuşuyordu.

"o zaman düğün hazırlıkları başlasın. Anne sen gemmaya haber ver bende hizmetlilere söyleyeyim yemek yapmaya başlasınlar sizde düğününüzün konseptini söyleyin ona göre hazırlık yapsınlar bende meydanda herkese duyurayım"

Robin heyecan ve mutlulukla koltuktan kalktı ve hızlıca evden çıktı. Harry gözlerini ondan ayırdı ve dudaklarını Louisin dudaklarına yapıştırdı. Louis başta şaşkınlıkla karşılık veremesede hemen kendine geldi ve Harry'i öpmeye başladı.

Harry dudaklarını ayırdıktan sonra mühür noktasına getirdi ve orada soluklanmaya başladı. Bu üç kokuya hayatı pahasına içine çekmeye çalışıyordu. sanki onları bir an koklayamasa ölecekmiş gibi hissediyordu.

INEFFABLE|LARRY✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin