Bu şarkıyı çok seviyorum bölümle pek alakalı değil ama koymak istedim.
Louis Pov:
Louis bu lanet yerde 1 haftadır yatakta zincirli bir şekilde yatıyordu. Kafasını kaldırdığında elinde ve vücudunun çeşitli yerlerinde siyahlıklar olduğunu gördü bu içindeki zebaniden kaynaklanıyordu.
İçindeki zebani dışarı çıkmaya çalışıyordu ama Louis çok güçsüz olduğu için çıkamıyordu.
Louis ilk üç gün çok ümit etmişti yeşil gözlü alfanın gelmesi için ama gelmesini istemesi saçmaydı çünkü sonuçta kendisini bırakmıştı. Ama zaten ümitleri kardeşlerin gelmesiyle sönmüştü.
Louise tecavüz ediyorlardı ama mühürlemiyor veya düğümlemiyorlardı Louis saçma olduğunu biliyordu ama onlara teşekkür etmek istiyordu ne de olsa kendisini onlarla evlenmek zorunda bırakmıyorlardı. Ama Louis bunu düşündüğü anda saçmalığına yüzünü buruşturmuştu.
Louis burdan çıkmalıydı ya kendisi ölecekti yada onlar ölecekti. Louis içindeki zebaniden yararlarlanmak istiyordu ama ya kendi bedenine dönemezse diye korkuyordu ama her türlüde ölecekti ve bunun için içindeki zebaniyi kullanmaya karar verdi. Tek sorun nasıl kurtulacağıydı.
Odaklan içindeki ateşe odaklan
Ama Louis bunu nasıl yapacağını bilmiyordu. Odaklanmaya çalıştı. Gözünü sıkı sıkı kapattı. O anda gözüne ateşler gelmeye başladı. Louis gözünü açmak istiyordu ama birşey onu durduruyordu sonra yüzünde sinsi bir gülüş belirdi ve vücudu yanmaya başladı Louis korkuyla gözünü açtı vücudunu hiç olmadığı kadar güçlü hissediyordu ve bunu sevmişti. Yüzündeki gülüşle elindeki ve ayağındaki kelepçeleri eritti ve kapıyı yakarak ve geçtiği yerleri yakarak aşağıya indi. Salonda yoklardı ve Louis mutfağa ilerledi mutfağa girdiğinde Nicki ayakta Aidenı ise masada otururken gördü ikiside kapıya baktığında gözlerine şaşkınlık ve korku vardı. Louis yüzündeki gülüşle boğazlarına sarıldı ve sıkmaya başladı.
İkiside boğazındaki elden nefes alamıyor ve eldeki ateşden yanmaya başlamıştı Louis 1 haftada yaşadıkları gözlerinin önüne gelince istemsizce daha da sinirlendi ve ellerini daha fazla sıkmaya başladı.
Durduğunda Aidenin kafası bedeninden kopmuştu ve Louis onun o halini görünce normale dönmüş ve aglamaya başlamıştı. Diğer elini Nickden çekti ve Nick eli boğazında yere yapıştı. Louis şaşkınlıkla bakmaya başladı ve aynı zamanda ağlıyordu.
İkisinde gerisinde bırakarak evden bulduğu bir iki kıyafetle ormana koşmaya başladı.
-------------
Harry Pov:
Harry 1 haftadır Louisi düşünmekten kendini geri alamıyordu. Onu çok merak ediyordu. Geri gelmemişti Harry en azından haber vermek için geri döneceğini tahmin ediyordu ama hayır Louis haber bile vermemişti. Kalbinde her zaman bir sızlama vardı bazen öyle anlar geliyordu ki canının acısından ağlamaya başlıyordu. Bunun nedenini biliyordu aslında ruh eşinin acısının 10/1'ini çekiyordu. Onun canı böyle acıyorsa onun acısını tahmin etmek istemiyordu. Louis yokken rüyasında ruh eşini görmüştü ama yüzünü hatırlamıyordu onun hakkında tek hatırladığı kara delik gibi olan masmavi okyanus gözleriydi.
Harry gene düşüncelere dalmışken dışarıdan bağırış sesleri geliyordu Harry merak ederek evden çıktı. Yerleşkenin ortasında sarı saçlı mavi gözlü bir kadın bağırıyordu.
"Nasıl haberiniz olmaz yanınızdaki sürü ölmüş ve tek kurtulan kişinin nerede olduğunu bilmiyor musunuz ne sorumsuz kurtlarsınız siz"
Kadın ağır konuşsada haklıydı ve Harry Louis dışında kurtulan birisini bilmiyordu ama onunda yerini bilmiyordu ama genede söylemek istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis