9

331 38 36
                                    

Bu kitap bittikten sonra başka bir Larry kurgusu yayınlayacağım eğer bunu okursanız onu okumanızıda çok isterim,zaten bu kurguyu fazla uzun tutmayı düşünmüyorum.

Louis başını Harrynin omzundan kaldırdığında yüzüne bakmamış başını direkt eğmişti. Harry ise kafasını kaldırır kaldırmaz louisin yüzüne baktı. Aşağıdan sesler gelmeye başlamıştı diğerleri de uyanmış ve kahvaltıyı hazırlamaya başlamışlardı büyük ihtimalle. Harry elini louisin çenesine koyarak yüzüne bakmasını sağlamıştı. Louis kafasını kaldırdığında karşısındaki güzel yüzlü alfayı izlemeye başlamıştı.

Harry yemyeşil parlayan gözlerle ona bakıyordu. Dudakları dolgun ve kalp şeklindeydi tam öpülmelikti yani,hafif çıkık elmacık kemikleri vardı. Güzel tam dokunmatik kıvırcık saçları vardı kısacası mükemmel bir yüzü vardı. Özellikle yanakları bebek poposu gibiydi. Tam dokunup, sıkılmalık ve öpülmelikti.

Harry'de aynı Louis gibi düşünüyordu. Mavi gözlü kocaman gözleri vardı. Minicik bir burnu,çıkık elmacık kemikleri,ince pembe dudakları. Harrynin gözleri dudaklarında fazla oyalanmıştı. Harry şuan herşeyden çok o dudakları öpmek istiyordu.

Harry sonra ne olacağını umursamadan dudaklarını louisin ince pembe dudaklarına bastırdı. İkiside dudaklarını hareket ettirmiyordu. Louis şaşkınlıktan Harry ise tadını çıkartmak için oynatmıyordu ve birazda louisin hareket ettirmesini bekliyordu.

Louis sonunda kendine geldiğinde Harryi ittirmişti. Harry louisin dudaklarından ayrıldıktan sonra kendine gelmişti ve yaptığının farkına varmıştı.

Sevgilisini ve sürüsünü yeni kaybetmiş ve onun ardından bir hafta tecavüze maruz kalmış minik bir omeganın dudağına yapışmıştı resmen.

"Louis Louis özür dilerim kesinlikle seni öpmek istemedim yani öpülecek bir yani yok yani şey-"

Louis elini kaldırıp Harryi durdurmuştu. Eli titriyordu ve tekrar ağlamaya başlamıştı. Bir omegaya dudaklarının öpülecek bir yanı olmadığını söylemek resmen onları ezmekti ve yeşil gözlü alfa tam olarak onu yapmıştı.

Harry ise sustuktan sonra fark etmişti yaptığı hatayı. Hem omegayı öpmüş hemde dudaklarının öpülecek bir yanının olmadığını söylemişti. Yani sıçıp sıvamıştı.

"Yani Louis çok güzel dudakların var öpmek istediğim için öptüm daha yeni ne yaptığımın farkında değildim. Seni öpmek istedim. Rahatsız ettiysem özür dilerim"

Harry son cümlesini kafasını eğerek söylemişti. Louis ise ona inanmak istiyordu ama bu sözünün aklından çıkacağını pek sanmıyordu.

Louis koşarak banyoya gitmişti. Ama banyo kapısına geldiğinde inleyerek yere eğildi. Deliğinin ağrısı hala geçmemişti ve bu onu unutarak koşmuştu.

Harry louisin inlemesini duyar duymaz yanına koştu. Eğilerek hızla louisi kucağına aldı hızlı ama dikkatliydi. Canı acımasın diye dikkatle kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Sonra o koşarak banyoya girdi ve elinde bir kremle geri geldi.

"Louis şey bu acını alır sürebilir misin?" Louis Harrynin elindeki kremi aldı ve eliyle Harryi kovdu. Harry louisin ne demek istediğini anladığı gibi hızla odadan çıktı.

Louis Harry odadan çıktıktan sonra gözünden yaşlar akmasına izin verdi eli dudağına gitti yeşil gözlü alfanın öptüğü dudağı yüzünde hafif bir gülümseme bulaştı ama sonra dediği söz aklına geldi ve elini dudağından hemen elini çekti. Yeşil gözlü alfanın getirdiği kremi elinde aldı. Pantolonunu indirdi ve ardından boxerini indirdi. Elini hafif krem sürdü ve elini deliğine götürdü. Hafif hafif sürmeye çalıştı ama eli yetişmiyordu. Louis Harryi çağırıp çağırmana konusunda tereddüt etti ama çağırmasın daha mantıklı olduğuna karar verdi eli yetişmiyordu ve kremin rahatlattığını hissediyordu.

"Hey şey alfa bakabilir misin?" Louis fazla bağırmadan Harrye seslendi Harry ise louisin sesini duyar duymaz kapıyı açtı ama karşısında pantolonunu indirmiş eli deliğinde bir Louis beklemiyordu. Harrynin kasıkları yanmaya başlamıştı bile.

"Şey alfa benim elim yetişmiyor da sen sürebilir misin,yani rahatsız olacaksan hiç sorun değil sürmeye çalışırım" Harry kafasını sallayarak sorun olmadığını belirtti.

Harry yavaş yavaş yatağa doğru gitmeye başladı ve yatağa oturdu. Louisin bacaklarını omzuna koydu ve deliğini ortaya çıkarttı. Harry karşısında louisin o küçük pembe tahriş olmuş deliğini gördüğünde yutkunamadığını hissetti.

Harry louisin elindeki kreme uzandı gözünü bir an bile louisin deliğinden ayırmadan. Harry kremi işaret parmağına biraz sıktı ve elini deliğine götürdü.

Harry parmağını louisin deliğinde değdirdiğinde içindeki birşeylerin hareket ettiğini hissetti aynı şekilde louiste öyle hissetmişti.

Harry parmağını louisin o güzel deliğinin etrafında gezdirmeye başladı. Hafif hafif masaj yapıyordu. İkiside kendinden geçmişti.

"Ahh alfa ımm bastırır mısın lütfen" Harry louisin bu isteği karşısında şaşırmıştı. Harry biraz biraz bastırmaya başladı ama canını acıtacak şekilde bastırmamaya çalışıyordu. Harry kendine sahip çıkmalıydı yoksa iyi şeyler olmayacaktı.

"Louis daha fazla yapamam yoksa iyi şeyler olmayacak" Harry louisin yanlış anlamasından korkarak açıklama yapmıştı. Louis ise kafasını sallayarak alfayı onaylamıştı.

Harry parmağını çekerek ayağa kalktı ve lavaboya ilerledi. Elini yıkamıştı. O sırada Louis üzerini giyinmişti. Harry içeri girdiğinde louisi kucağına yavaşça aldı ve kapıya ilerledi.

Harry kucağında Louis ile mutfağa girdiğinde mutfağın mis kokular içinde olduğunu gördü. Louis ise ağzının suyu akarak sofraya bakıyordu fazlasıyla acıkmıştı.

"Niall Louis için yumuşak bir yastık getirir misin?" Niall kafasını hızla sallayarak içeri girdi ve gene hızla elinde yastıkla geri döndü. Louisin oturacağı koltuğa yastığı koydu ve harry'de yavaşça louisi sandalyeye oturttu.

Louis oturur oturmaz masanın ortasındaki pankeklere daldı ve tabağına doldurdu ve hızla yemeye başladı. Hepsi louisin bu haline kıkırdadı.

Mutfağa Taylor girdiğinde gözleri Louisi buldu. Ve hızla yanağına bir öpücük kondurdu. Louis ise kim olduğunu kokusundan anlamıştı. Kalçasının acısıyla ne kadar dönebildiyse döndü ve Taylora sarıldı. İkiside birbirinin omzunda ağlamaya başladı.

Taylor kafasını çektiğinde gülerek Louise bakmaya başladı. İkiside gülmeye başladılar ve tekrar sarıldılar. Taylor sürünün başına gelenleri duyduğu anda hızla kendi sürüsünden ayrıldı ve anında louisin bulunduğu sürünün etrafındaki sürülere gitmişti ve gittiği 3. sürüde kuzenini bulmuştu ama genede tam anlamıyla bulamamıştı.

Harry ve Zayn Louisi ararken Niall ve Liam louisin başına gelenleri Taylora anlatmıştı. Birazcık louisten korksada ona zarar vermeyeceğini biliyordu onun için rahattı.

Louis ve Taylor ayrıldığında diğer çocuklar kocaman gülümsemelerle onlara bakıyordu. Louis bu çocuklara çok şey borçluydu. Onu bu zamanlarında evlerinde ağırlıyordu. Kollarını diğer çocuklara açmıştı ve onlar itiraz etmeden Louise sarılmışlardı. Harry biraz tereddüt etmişti ama genede sarılmıştı.

Louis bu çocukları çok sevmişti ve onları bırakmak istemiyordu.

Umarım beğenirsiniz buraya kadar geldiyseniz oy vermeyi unutmayın 💙

INEFFABLE|LARRY✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin