16

238 32 21
                                    

Yeni bölümmmm

Eyoo diğer kitaba bakın lütfeeeen

Lütfen yorum yapııın

Harry çaresiz bir şekilde Louise bakıyordu. Ama burada oturup omegasının zarar görmesini izleyemezdi. Onun için bir plan yapmalıydı.

Nick elindeki kurtboğanla kaplı bıçağı tutarak Louise ilerledi. Louis titreyerek Nicke bakıyordu. Nick yaklaştıkça Louis gözlerini kapatmaya başladı. Nick tam yanına geldiğinde gözlerini sımsıkı kapatmıştı.

Louis gözlerini kapattığında Harrynin sesini duydu.

"Şu gelen babam mı?"

Herkes Harrynin baktığı yere baktığında Harry yanındaki alfaların dikkatleri dağılmasından faydalanarak bıçaktan kurtuldu. Ellerindeki ipi ise çıkarttığı pençesiyle çoktan kesmişti.

Harry hiç beklemeden alfa formuna girdi ve sesli bir şekilde uludu. Uluması bittiğinde Nickin üzerine zıpladı. Nick alfanın üzerine atlamasıyla yere düştü ama elindeki bıçağı hala sıkı sıkı tutuyordu. Alfa pençelerini Nicke doğru savurmaya başladığında Nick alfanın hareketlerinden kurtulmak için elindeki bıçağı alfanın koluna sapladı. Harry kolundaki yanmayla beraber acı içinde uludu.

"Harry! Harry neredesiniz?"

Nick baş alfa Robinin sesini duymasıyla hızla alfanın altından çıktı ve hızla ormana koştu. Nickin adamları da arkasından koştu.

Kolları rahat bırakılmış Louis ağlayarak Harrynin yanına çöktü. Titreyen ellerini nereye koymasını bilemeyerek havada sallıyordu. En azından bıçağı kolundan çıkartarak daha az zarar vermesinj umarak bıçağı kolundan çıkarttı. Hıçkırıkları ise  durmuyordu ellerini alfanın yanaklarına koydu ve gözünün kaymasını engellemeye çalıştı.

Robin oğlunun yanına geldiğinde yerde kolu kanlar içinde yatan oğlunun yanına geldi. Koluna baktığında kolundan siyahla karışık kırmızı kanın aktığını gördü ama bıçağın saplandığı yer siyahtı.

"Kim yaptı?"

"N-nick ya-yaptı"

"Senin yüzünden yani git artık oğlumun bir daha yanına yaklaşma bile eğer seni oğlumun etrafında görürsem seni öldürürüm hem o artık nişanlı bir alfa nişanlı bir alfanın yanında durmak istemezsin değil mi?"

Louisin ağlaması daha da artmıştı. Artık alfasının yanında olamayacağına mı ağlasaydı yoksa alfasının nişanlanmasına mı ağlasaydı.

"Baş alfa ama Harrynin daha hızlı iyileşmesi için ruh eşine ihtiyacı yok mu en azından iyileşesiye kadar yanında olsun"

Zayn biraz çekinmiş bile olsa sormuştu. Kardeşinin ve Louisin üzülmesine asla göz yumamazdı Harry iyileşesiye kadar birşeyler bulurlardı.

Robin düşünmeye başladı. Bu omegayı kesinlikle oğlunun yanında istemiyordu ama oğlunun iyiliği için kabul etmek durumundaydı. İsteksiz bir şekilde kafasını salladı.

Hepsi ayağa kalktı ve güçlü alfalardan birkaçı Harryi kucakladı. Herkes hızlı bir şekilde şifahaneye gidiyordu. Şifahaneye girdiklerinde Melissa hemen kendi odasından fırladı ve Harryle beraber içinde sedyeyle beraber çeşitli ilk yardım aletleri olan odaya girdi.

Louis odaya girmek için adım attığında Robin kolundan tutup koridorda durdurdu. Louis ne kadar girmek istese bile Robin izin vermediği için içeri giremiyordu. Çaresiz bir şekilde oturma koltuklarına oturdu ve içeriden gelecek haberi beklemeye başladı.

INEFFABLE|LARRY✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin