28

197 21 6
                                    

ne yorum var ne de oy bu beni sadece çok üzüyor

neyse herşeye rağmen kutsal bölümü yazıyorum

Harry çocuklarıyla beraber eşine doğum günü partisi yapmıştı. Her yer balon ve süs eşyası vardı.

"baba lui babam ne zaman gelecek"  Harry oğlunun babasına sesleniş tarzını çok seviyordu eğilip mavi gözlerinin üstünü öptü.

"birazdan gelip mavi gözlü prensim" kalkmadan yanağına öpücük kondurdu ve yan tarafta kollarını bağlayıp sağ tarafa dönmüş prensesin gördü.

"kuzum sen küstün mü" Harry ayağa kalkmadan kızının önünde durdu ve küçük kollarını tuttu. Amy sinirle kollarını çekti ve kafasını daha çok havaya kaldırdı.

"prensesim niye küstüğünü söylersen sorunumuzu çözebiliriz" Amy mavi gözleriyle babasına kararsızlıkla baktı sonra oflayarak babasına döndü.

"Meni hiç öpşmüyorsun babi" Harry kızının konuşamayan haline küçücük kıkırdadı ve ellerini koltuk altına götürüp gıdıklamaya başladı. Amy gülerek babasının ellerini itmehe çalışıyordu.

Sol taraftaki Tom ikizini kurtarmak için babasının sırtına zıpladı ve saçlarından çekmeden tuttu. Harry sırtındaki ağırlığı hissedince Amy'i bıraktı. Amy aldığı nefesle dönüp babasının sırtına çıktı.

Harry eğilip sanki çok ağır birşey taşıyormuş gibi numara yapıp aşağı eğiliyordu. O sırada hiçbiri Louisin kapıyı açtığını fark etmemişti.

Eşinin kokusunu alan Harry heyecanla doğrulmuştu hızlı doğrulduğu için yavru kurtları unutmuştu ve ikiside yumuşak halıya sert olamayacak şekilde düştüler.

babalarının niye boule birşey yaptığını çözmeye çalışınca kapı girişindeki diğer babalarını gördüler ve ağızlarını kapatarak kıkırdamaya başladılar.

Harry sonra yavru kurtlarına döndü ve ikisinide kucağına aldı sonra doğum günü şarkısı söylemeye başladı.

"iyi ki doğdun Lou,iyi ki doğdun Lou, iyi ki doğdun iyi ki doğdun mutlu yıllar sanaaa"

başta ne olduğunu anlamayan minikler sonra hatırlayarak söylemeye başladılar. Louis hepsine gözü dolu bakıyordu. Bu ona ikinci doğum günü sürpriziydi.

Harry ikizleri yere bıraktı ve ikizler direkt salon girip hediyelerini almaya gittiler. Louiste koşarak Harry'e sarıldı. Harryde eşini bekletmeden kollarını beline sardı ve boynuna kafasını koydu.

Burnunu tekrar mühür noktasına getirdi ve orayı koklayarak öpmeye başladı. Burnunu biraz daha orada tuttuğunda oradaki başka bir kokuyu almıştı. Heyecanla kafasını kaldırıp dolu mavi gözlere baktı.

Louiste Harry'nin ne demek istediğini anladı gözünden bir damla gözyaşı düşerek kafasını onayladı. Harry heyecandan bayılacak gibi hissediyordu ve öyle de oldu. Louis düşen eşini gülerek izliyordu.

Minikler tekrar koridora geldiğinde gülen bir Lui baba ve yerde yatan bir Heri baba görmüştü. Lui babasını gülerek görünce ne olduğunu anlamasalar bile ikiside gülmeye başladı. Tom ise elindeki kutuyu Louise verdi ve koşarak Harry'nin karnına zıpladı. Amy'de elindeki kutuyu Louise verdi ve küçük kollarını Louise dolayarak babasının yanağını öptü. Louis için en güzel an ve en mutlu anıydı.

INEFFABLE|LARRY✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin