25

258 28 43
                                    


Smut yazamıyorum bir iki smut okuyup geleyiim

"evet nerede kalmıştık"

"Harry-"

"Şt sevgilim kendini bana bırak"

Harry yavaşça dudaklarını Louisin dudaklarına sürttü. İkiside Harry'nin bu hareketine büyük bir inleme bıraktı. Harry fazla uzatmadan dudaklarını birleştirdi. Ağzınlarını açıp kapatarak birbirlerinin dudaklarını emiyorlardı. Louisin biraz kendini yukarı atmasıyla Harry bacaklarından tuttu ve kucağına aldı. Öpüşerek yatak odasına girdiler.

Harry Louisi yatağa yatırdı ve üzerine çıktı. İkiside dillerini dışarı çıkarttı ve dillerini bir savaşa bıraktılar. Harry biraz öne çıktı ve Louisin dilini yakalayıp emmeye başladı. Kendi üstündeki tişörtü çıkartıp hemen Louisinde tişörtünü çıkarttı.

Dudaklarını boynuna getirdi ve öpüp emmeye başladı. Arada diliyle yalayıp iyice yükseliyorlardı. Harry biraz daha aşağıya inerek sol göğsünü emmeye başladı sağ eliyle de sağ göğsünü sıkıyordu.

Göğüslerini rahat bırakıp göbeğiyle ilgilenmeye başladı. Göbek deliğinin etrafını öpücüklere boğdu. İşaret parmağını eşofmanın yanına getirdi ve elini içine soktu. Eşofmanı çıkartmadan Louisin erkekliğini eline aldı. Louis bu hareketle derin bir inleme bıraktı.

Harry elini çıkarttı ve kendi üstündeki her şeyi çıkartmaya başladı. Louiste yatakta Harrynin soyunmasını izliyordu. Harry tam Louisin üzerine uzanacakken karnında bir acıyla durdu. Aynı acı Louisin göğsünde de oluşmaya başladı. İkiside acıyla ellerini acıyan yere götürdü. Harry yatakta Louisin yanına geldi ve boştaki ellerini birleştirdi. Bir iki dakika sonra acının geçmesiyle gözlerini birbirlerinden ayırdılar ve acıyan yerlerine bakmaya başladılar.

Harry'nin karnında acıyan yerde bir kelebek dövmesi, Louisin göğsünde 'it is what it is' yazıyordu. İkiside şaşkınca birbirine baktılar. Harry tekrar Louisin üzerine uzandı ve dövmenin üzerini öpmeye başladı.

"Bu bizim diğer bir sembolümüz aşkım"

Louisin kalbi şimdi Harry'nin aşkım demesiyle duracaktı.

"A-aşkım?"

"Aşkım değil misin"

Louis dişlerini gösterecek şekilde gülümseyerek Harry'e bakmaya devam etti. Harry'de kalan kıyafetlerini çıkarttı ve Louisin kıyafetlerini de çıkarttı. Louis Harry pantolonunu çıkarttığında gözlerini sımsıkı kapattı.

"Aç gözlerini okyanusları görmek istiyorum"

Louis gözlerini tekrar açtı ve o içinde boğulduğu ormanlara döndü. Harry'de gülümsedi ve Louisin dudaklarına bir öpücük kondurdu. Harry gülerek işine devam etti.

İkiside çırılçıplak kaldığında ikiside birbirinin çıplak görüntüsüne inledi. Harry Louisin önünde eğildi ve bacaklarını omuzlarına aldı.

"Bu sahne bana biraz tanıdık geldi"

Harry'nin sözleriyle Louis deli gibi uyanmaya başlamıştı. O da hatırlıyordu deliğine ilaç sürmek için bu pozisyondalardı. Harry Louisin kıpkırmızı olmasından hatırladığını anladı.

Harry iki parmağını Louise uzattı. Louis başta anlamasada sonradan anlayarak ağzını açtı. Louis parmakları Harry'nin gözlerinin içine baka baka emiyordu. Harry bu görüntü karşısında fazla dayanamadı ve büyük bir inleme kopardı. Louiste onun bu haline gülümsemeye (ağzındaki parmaklarla ne kadar oluyorsa) başladı.

INEFFABLE|LARRY✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin