Yeni bölümle karşınızdayım okuma sayısı düşük ama moralimi bozmuyoruum
Yorumlarınızı esirgemeyin 💙
Çok soft bir bölüm oldu çok sevdim
Harry gözlerinin üstünde küçük parmaklarla uyandığını hissetti. O minik el önce gözlerinde sonra kirpiklerinde hissetti. Yavaş yavaş bütün yüzünde gezdi. En son dudaklarına gelince Harry eli tuttu ve avuç içine minik minik öpücükler kondurdu.
Louis ise küçük kıkırtılar eşliğinde Harryi izleyerek gülüyordu. Harry kafasını yan taraftaki minik omeganın kıkırtısını kaçırmamak için kaldırdı. Küçük omega kocaman gülüşüyle alfayı izliyordu. Alfa o gülüşü daha fazla duymak istiyordu.
Harry yatakta doğruldu ve Louise doğru eğildi. Ellerini karnına getirdi ve gıdıklamaya başladı. Louis kahkahalar ile gülmeye başladı.
"H-harry dur ahahaha ya-yapma"
Louis gülmesi arasında zorlukla konuştu. Harry elleri altındaki omeganın gülüşünde kayboluyordu. Alfa daha fazla dayanamayarak dudaklarını omeganın dudaklarına sürttü. Omeganın kahkahası dudağında hissettiği dudakla durdu. Kahkahası yerine yüzündeki gülümsemeyle alfaya bakıyordu.
Alfa dudaklarını biraz daha bastırarak dudaklarını birleştirdi. Yavaş ve sakin bir şekilde öpüşmelerini sürdürürlerken odanın kapısının açılmasıyla ayrıldılar.
İçeri üç küçük canavar girdi ve hepsi yatağa zıpladı.
"Baba bisiklet sürmeye gidelim"
"Baba ip atlayalım"
"Baba top oynayalım"Hepsi bir ağızdan farklı farklı şeyler söylediler. Harry ve Louis birbirine bakarak gülümsediler.
Harry rüyasından kocaman bir gülümsemeyle uyandı. Yatağında yatan omegada da aynı gülüş vardı. İkisinin gülümsemesi aynıydı.
"Sende mi gördün?" Louis gülümsemesinden hiç eksiktmeyerek alfaya sordu.
"Evet çok güzel bir rüyaydı"
Rüyanın baş karakteri olarak Louis kızarmaya başladı. Harry ise Louisin haline gülmeye başladı. Louis yutkundu ve sesi utanmaktan titrese bile sordu.
"Dövmeler vardı şimdi de rüyalarımız biz gerçekten ruh eşi miyiz?"
Harry kafasını salladı sonra ikisi birbirlerinin gözlerinden gözlerini alamadılar. İkiside yavaş yavaş birbirine yaklaşmaya başladılar. Dudakları birbirine değdi ve Harry aynı rüyasındaki gibi güldü. Louiste aklıma gelmesiyle alfa gülerken dudaklarını birleştirdi.
Tam öpüşmeye başladılar ki kapı hızlı bir şekilde açıldı ve Niall ikisinin ortasına zıpladı.
"Louis hadi top oynayalım"
İkisininde aklına rüya geldi aynı şekildeydi tek fark çocukları yerine Nialldı. Louis rüyalarıyla benzerliğine dayanamadı ve ağlamaya başladı.
Harry hemen Louisi kucağına aldı ve saçlarını okşayarak sakinleştirmeye çalıştı. Louis kollarını alfanın boynuna sardı ve yüzünü boynuna sokarak ağlamaya devam etti.
"Ne dedim ben ya Louis iyi misin" Niall çok enerjik ve mutlu gelse bile Louisin ağlamasını sağladığı için çok üzülmeye başladı.
"Sorun yok Niall biz rüya gördük çocuklarımız senin geldiğin gibi geldi sende onların dediklerine benzer bir şekilde konuşunca minik omega duygulandı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis