Melissayı bu şekilde hayal edebilirsiniz ehehehehe
Eveeet diğer kitabı yayınladım okumanızı bekliyorum
Birde hani kitap bittikten sonra okumayı bitirdim yazısı çıkıyor ya kitap bittiği için onu nasıl yapıyoruz yorum olarak belirtirseniz sevinirim
Vee iki kitap yayınladım ikisinede bakarsanız çok mutlu olurum
Şimdi ben bir karar verdim Çarşamba günleri INEFFABLE'den yeni bir bölüm yayınlayacağım ve cumartesi günleride BRİGHT'dan yeni bölüm yayınlayacağım iyi okumalar....💙
Harry son sözlerini söylemesinin üzerinden 6 gün geçmişti. Harrynin dediği gibi evine bir davetiye göndermişti. Simsiyah bir kağıt üzerinde sadece isimlerinin baş harfi ve düğünün sürü evinde olacağı yazıyordu.
Harry evden çıktıktan sonra Louis hiçbir şey yapmamıştı. Kanepeye oturmuş saatlerde sehpaya bakmıştı. Gözlerinden hiç durmadan gözyaşları akıyordu ama hiçbir şey düşünmüyordu. Beyni sanki işlevini yitirmiş gibi hissediyordu.
O günden itibaren kolundaki dövme yanıyordu her geçen gün daha fazla yanıyor ve kayboluyordu. Dövmenin silinmesiyle Louiste hiç durmadan ağlıyordu. Louis bu kadar hızlı bitmesine inanamıyordu. Bu kurt ruh eşini bırakmazdı bırakamazdı ki.
Louis iki kere ailesinin evine gitmişti orada hiçbir şey yapmadan duruyordu ve tekrar Taylora geliyordu.
Taylor gün içinde onu neşelendirmek için çeşitli şeyler yapıyordu ama Louis tepkisizliğini koruyordu. Şimdi Taylor düğüne çağırıldığı hediye almak için sürü içine girmişti. Louis 6 gündür yaptığı gibi yatakta tavana bakıyordu.
Louis yattığı yatakta doğruldu ve sol tarafta olan komodinin en üst çekmecesini açtı. İçinde Dylanın olduğu gün hediye verdiği kolye vardı. Louis fotoğrafa baktığında tekrar ağlamaya başladı.
"Dyl ben s-seni çok özlüyorum ş-şimdi gelsen saçımı o-okşayarak 'her şey güzel olacak okyanusum' desen b-bende omzunda uyuyakalsam ç-çok mu şey i-istemiş olurum. Sana sözümü t-tuttum hem aşık oldum h-hem de ruh eşini buldum a-ama o yarın evleniyor. O-onu çok seviyorum Dyl seni de ç-çok seviyorum ama onu f-farklı seviyorum Dyl ben n-ne yapıcam. Sensiz z-zor olacağını biliyordum a-ama bu kadar zor olacağını h-hiç tahmin etmemiştim"
Louis cümlesini bitirdiğinde hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Ağlaması asla durmuyordu tersine artıyordu. Artık krize girmişti çok yorulmuştu ama asla ağlamasını durduramıyordu. Louis kafasını kaldırdığında tavanda simsiyah bir duman tarzı bir şeyin olduğunu gördü ve çığlık atarak ağlamaya devam etti.
Taylor Louisin ağlamasını ve çığlığını bahçeden bile duyabiliyordu. Arkasında Niall, Liam ve Zaynle beraber koşarak eve girdiler. Louisin kapısını açtıklarında hiç beklemedikleri birşeyle karşılaştılar. Louis yatakta debelenerek ağlıyor ve tabandaki simsiyah dumanla savaşıyor gibi gözüküyordu asıl sorun dumanın Louisin gözyaşlarından çıkmasıydı.
Hepsi Louise doğru adım attılar ve Louisin kolları ve bacaklarını tutmaya başladılar. Louis aklına gelen anılarla daha çok debelenmeye başlamıştı. Onu o eve kapattıklarında bağlamak için kolları ve ayaklarını tutmaya çalışıyorlardı Louis şuan onları o şekilde görüyordu. Son bir kez çığlık attı ve çığlık sebebiyle ağzından simsiyah bir duman çıktı ve bayıldı. Hepsi gözü dolu bir şekilde Louise bakıyorlardı Taylor daha fazla dayanamadı ve Nialla sarılarak ağlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis