Yeyoo bu bölümden sonra acaba Zayn-Liam mı yapsam yoksaa Taylor-Niall mı yazarsanız sevinirim 😉
Bu şarkının yeri bende apayrı hem dylanda var off bee...
"Loueh hadi uyaan"
Taylor Louisin yatağında zıplayarak Louisi uyandırmaya çalışıyordu. Louis gözlerini kırpıştırarak uyanmaya çalıştı.
"Louis sana bir şey söyleyeceğim uyan hemen"
"Uykumdan uyandıracak kadar önemli ne oldu Tay"
"Biz Nialla evlenicez"
Louis tükürüğünde boğulacaktı az kalsın. Taylor ayağa kalktı ve Louisin sırtına vurdu. Louis öksürüğü biraz daha azalınca komodindeki suyu aldı ve yavaş yavaş içmeye başladı. Suyu tekrar yerine koyunca derin nefesler alıp nefesini düzenlemeye çalıştı. Biraz daha kendine gelince tekrar Taylora döndü.
"Ne demek evlenicez ne zaman yakınlaştınız. Her şeyden önemlisi sen istiyor musun mutlu olacağına emin misin?"
"Eminim Louis ilk defa bu kadar mutlu olduğumu hissediyorum. Sürekli yanında olmak istiyorum,sürekli gülmesini dinlemek istiyorum,onun kokusunu sonsuza kadar içime çekmek istiyorum. Ben onu seviyorum Louis her şeyden çok seviyorum"
Louis yatakta oturur pozisyona geldi ve kollarını Taylora sardı. Elini saçına getirdi ve yavaş yavaş okşamaya başladı.
"Taylor ben birşeyi daha çok merak ediyorum. Bunu neden gece gece söylüyorsun"
Taylor kahkaha atarak sarılmalarını böldü. Taylor sağ elini kalbine koydu ve gülmeye devam etti.
"Daha yeni Niall'la konuşuyorduk bizde böyle bir karar aldık ve sana söyledim sabahı bekleyemedim"
Louis kafasını Taylorun göğsüne koydu ve sıkı sıkı beline sarıldı. Dolu gözlerini yumdu ve anında iki yaş gözünden firar etti. Gözünden düşen yaş Taylorun göğsüne geldi Taylorda göğsündeki ıslaklığı hissetti ve Louisin saçlarını okşamaya başladı.
"Taylor beni neden s-sevmedi. O kızda olup b-bende olmayan neyddi?"
Louis hıçkırarak Taylorun göğsüne ağlamaya başladı. Taylor şuan ne derse desin Louise faydası olmadığını bilerek saçlarını okşamaya devam etti.
Bir süre sonra Louis uyuyunca Louisi göğsünden ayırmayarak yatağa uzandı. Taylor sıkıca Louisi sararak uykuya daldı
----------------------
Düğün günü geldiğinde herkes hazırlanmıştı. Taylor kan kırmızısı askılı vücudunu saran bir elbise giymişti. Louis ise hala yatağında pijamasıyla duruyordu.
"Loueh zorlamak istemiyorum ama bu düğüne gelmek zorundasın. Baş alfanın düğününe herkes gelmek zorunda"
Louis asla yataktan kalkmak istemeyerek yataktan kalktı. Dolabının önüne geldi ve giyeceği şeyleri çıkarttı. Kırmızı üstünde yatay şekilde geçen beyaz ve siyah bir tişört altında da bacağını saran siyah bir pantolon giydi.
"Lou ben erken çıkıyorum sen arkadan gel tamam mı? Ama arka taraflardan girmeye dikkat et"
Louis kafasını hafifçe sallayarak Tayloru onayladı. Merdivenlerden aşağıya inerek mutfağa girdi ve neler yiyebileceğine baktı. Uzun zamandır avlanmıyordu bir ara çıksa fena olmazdı. Buzdolabında jelatinle sarılmış bir sandviçi aldı ve yavaş yavaş yemeye başladı.
İstemeye istemeye evden dışarı çıktı. İleriye doğru yürüse bile ayakları geri geri gidiyordu. Zorla sürü yerleşkesine geldi ve sürü evinin arkasına doğru yürüdüğünde sağ kolundan tutup ormanlık alana doğru çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis