11

300 38 27
                                    

Sizin o minnak ellerinizle yazdığınız yorumlar hoşuma çok gidiyor satır arası yorumlarınızı asla eksik etmeyin bebeklerim 💙💚

Harry eve girdiğinde Louis yerde elleri kanlı oturuyordu. Harry Louisin başına birşey gelecek diye çok korkmuştu en azından vücudunda kalıcı bir hasar gözükmüyordu.

Harry Louisin ayağının dibine oturup ellerini açılarının içine aldı. Kanın kendi elinden gelmediğini anladığında hiçbir şey demeden sıkıca sarıldı. Louis sanki bunu bekliyormuş gibi ağlamaya başlamıştı.

Bir süre yerde ağladıklarında diğerleride eve girmişti onlarda birlikte salonun ortasında sarılmışlardı. Louise bir şey olacak diye çok korkmuşlardı. Sağlam olduğunu anladığında çok mutlu olmuşlardı.

Ayrıldıklarında Harry Louisi kucağına alıp sürü evinde gitmeye başladılar diğerleride arkalarından gelmişlerdi. Louis sıkı sıkı Harrynin boynuna sarılıyordu. Sanki bütün kötülüklerden koruyacak gibi ev gibi...

Harry eve kucağında Louis ve  arkasındaki küçük sürüsüyle eve girdi. Kapıyı annesi şaşkınlıkla açtı. Harry annesine zoraki gülümsedikten sonra odasına doğru ilerledi diğerleri zaten annesiyle iyi anlaşıyordu aşağıda takılırlardı.

Harry odasına girip direkt banyoya ilerledi. Harry Louisi banyodaki tabureye oturtup üzerini çıkartmaya başladı. Gözlerini asla Louisin gözünlerinden asla çekmiyordu. Louiste dikkatle Harrynin gözlerine bakıyordu. İkisininde aklında olan tek şey ne kadar güzel olduklarıydı.

Harry Louisi iç çamaşırı kalacak şekilde soyduktan sonra kendisinide soydu. Küvete yönelerek suyu ılık olarak ayarladı sonra Louise yönelerek kucağında olacak şekilde suya girdiler.

Harry bacaklarını aralayarak Louisin sırtını kendi göğsüne yaslayarak uzanmaya başladılar. Louis belki şu anda Harryi kovalayarak dışarı çıkartmalıydı belki ama garip bir şekilde Harrye çok güveniyordu.

Harry ise kucağındaki minik omeganın ne kadar güzel olduğunu düşünüyordu. Boynundan gelen kokuyla Harry kendinden geçecek kadar etkilenmişti. 

Şu an ikiside aşırı mutlu ve huzurluydu. Sonra bir anda ikisininde kolları yanmaya başladı. Harry dişlerini sıksa bile Louis çığlık atarak ağlamaya başlamıştı. Diğerleride sesleri duyarak yukarı çıkmışlardı.

"Harry Louis iyi misiniz?"

İçeriden hala Louisin acılı çığlığı gelmeye devam ettiğinde dayanamayarak içeri girdiler. Odada yoklardı onlarda hemen banyoya girdiler ikiside küvette Louis bağırarak Harry ise dişlerini sıkarak ağlıyorlardı.

"Ne oldu niye ağlıyorsunuz" Zayn dayanamayarak sormuştu ikisininde yüzü kıpkırmızı olmuştu.

"Kolum ko-kolum acıyor" Harry dişlerini sıkarak zorla söylemişti. Louis sadece kolunu tutarak ağlamaya devam ediyordu.

Zayn Harrye doğru eğildiğinde sol kolunda bir gemi dövmesi olduğunu gördü. Zayn elini yavaşça dövmenin üzerine dokundurduğunda Harry acıyla tıslayarak kolunu geri çekti. Louise doğru gittiğinde onunda sağ kolunda pusula dövmesi olduğunu görmüştü.

Liama döndüğünde gülümsüyordu. Odadaki herkes gülümsüyordu. Harry ne olduğunu anladığında şaşkınlıkla Louise dönmüştü. Louis ise herkese şaşkınlıkla bakmaktaydı.

"Biz burada ağlıyoruz ve tanrı aşkına kolunda bir pusula dövmesi var birisi lütfen açıklama yapabilir mi?"

Herkes birbirine bakıyordu. Louis hala kolundaki acıdan dolayı ağlıyordu. Harry dayanamadı kolunu sekto ve pusulanın üstünü öptü. Sonuçta ruh eşlerinin bir yeri açıldığında öptüğünde geçerdi değil mi onunda geçerdi umarım.

INEFFABLE|LARRY✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin