Okuma sayısı çok az hikayeyi silmeyeceğim ama uzun tutmayacağımda aklımda çok güzel fikirler var başka kurgularda görüşürüz umarım.
Bu arada hikaye final olduktan sonra hesabıma bir bakın bundan sonra yeni bir fic yayınlayacağım bu hikayenin yanında başka bir hikaye yazıyorum ve onu hemen yayınlayacağım
Size birşey sormak istiyorum en azından okuyanlara acaba bütün bölümleri bir anda mı yayınlasam yoksa belirli günlerde hikayeyi bölüm bölüm mü atsam
Cevaplarınızı bekliyorum sizi seviyorum 💙
Ev birkaç gündür (daha doğrusu Louis geldiği günden itibaren) çok hareketliydi. Normalde de evleri her zaman hareketli ve sesli olurdu ama son günlerde ev daha sesli ve hareketliydi. Louis herşeye rağmen gülüyor ve eğleniyordu. Bu Harrynin çok hoşuna gidiyordu onu gülerken görmek Harry için dünyada cenneti yaşamak gibi birşeydi.
Harry artık bu içindeki duygulara bir isim verebiliyordu. Ondan hoşlandığını kabul etmişti. En büyük katkı ise geçen gün Louisi öpmesiydi. Bundan gram pişmanlık duymuyordu. O an çok saçmalamıştı ve toparlayamamıştı küçük omegayı üzdüğünü biliyordu ve onun gönlünü almayı planlıyordu.
"Hey hadi kalkın avlanalım" Harrynin aklına direkt bu gelmişti Louisi alfa şeklindeyken yumuşatmak istiyordu ne yapacağını bilmiyordu ama içindeki alfaya güveniyordu.
"Evet bayadır çıkmıyoruz" Harry Zayne olanları anlatmıştı ve büyük bir azar işitmişti evde Louise çok çabuk alışan ve büyük bir sevgi duyanların başında Zayn geliyordu. Zaynin Liamı sevdiğini bilmese Louisi sevdiğini düşünürdü ve bu konu hakkında konuşmuşlardı ve onu kardeşi gibi gördüğünü söylemişti ve Harry ona güveniyordu.
"O zaman çıkalım size uyar mı?" Liam Niallın kabul edeceğini bildiği için Taylor ve Louise dönmüştü. Taylor çok istiyordu ama Louis emin değildi. Korkuyordu içindeki zebaninin omegasına zarar vermesinden çoğu rüyasına giriyor ve kabus görmesine neden oluyordu. Vücudundaki siyahlıklar artmaya başlamıştı ve Louis endişe etmeden yapamıyordu.
"Ben ben bilmiyorum emin değilim" Hepsi kafasını sallamıştı Louisin tedirginliğini hissedebiliyorlardı ve birşey demeye dilleri varmıyordu ama Harry çok üzülmüştü kendini göstermek istiyordu ama o da diğerleri gibi düşünmeye başlamıştı ve bunun neden aklına gelmediği hakkında kendine bir nutuk çekmeye başlamıştı.
"Tamam o zaman bizde gitmeyelim seni yanlız bırakamayız" Harry söylediğinde hepsi kafasını sallamıştı.
"Hayır benim yüzümden gitmemezlik yapmayın ben başımın çaresine bakarım" hepsi birbirine dönmüş bir şekilde birbine bakıyordu.
Zayn sonunda başını sallamıştı. Hem avlanmaları gerekiyordu ve Louisin kafasındaki şeyi bildikleri için itiraz edemiyorlardı.
Hepsi dışarı çıkmıştı Louisde onları geçirmek için çıkmıştı.İlk Zayn dönüşmüştü simsiyah bir kürkü ve parlak ela gözleri vardı. Liam önceden görse bile her zaman kendini hayran olmaktan alamıyordu.
Zaynden sonra Liam dönüşmüştü. Hafif gri beyaz kürkü vardı ve tatlı kahverengi gözleri vardı. Zaynde önceden görmüş olsa bile her seferinde aşkla bakıyordu.
Liamdan sonra ise Niall dönüştü. Onunda kahverengiye benzeyen tatlı kahve kürkü vardı ve mavi gözleriyle çok tatlı gözüküyordu. Louis bir ara sevmek istese bile kendini tutmuştu.
Sonra Taylor dönüşmüştü. Onun sarıya benzeyen bir kürkü vardı ve mavi gözleriyle o da çok tatlı gözüküyordu.
En son yeşil gözlü alfa dönüşmüştü. Simsiyah bir kürkü ve en derin ormanları andıran yeşil gözleri vardı. Louis daha önce bu kadar asil ve güzel gözüken bir kurt görmemişti. Biraz daha bakarsa ağzından şu akacağını bildiği için ağzını kapattı ve gözlerini hepsinin üstünde gezdirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis