Yorum yapmıyorsunuz ağlayacağım ama yorum atın bebeklerim 💙
Harry louisin yanında oturmaya devam ediyordu. Kendini çok suçlu hissediyordu. Abilerinin götürdüğünü duyduğunda peşinden gitmeliydi. Güvende olduğundan emin olmalıydı öylece bırakmamalıydı.
Ama şimdi yanındaydı ve onu bırakmak gibi bir niyeti yoktu. Bunu neden yaptığını hala bilmiyordu. Ama onu bırakmak istemiyordu.
Louisde hala aynı şekilde oturuyordu. Tabi buna oturmak denirse tek baldırının üzerinde ayakları aşağı sarkmış bir şekilde oturuyordu.
"Louis özür dilerim seni bırakmamalıydım, güvende olduğundan emin olmalıydım özür dilerim" Harrynin gözleri dolmuştu. Louise olanlar beynine dolarken hıçkırarak ağlama isteğini bastırıyordu.
"Neden gelmedin alfa seni çok bekledim ama sen gelmedin"
Louis harrynin gözlerinin içine bakarak ağlıyordu. Harry daha fazla dayanamayarak ağlamaya başlamıştı.
"B-bana abilerinin se-seni aldığını söyledi onun için gelmedim özür dilerim bi an sende arkanda hiç birşey bırakmadan ve haber vermeden gittiğin için sana sinirlenmiştim özür dilerim"
Louis şaşkınlıkla bakıyordu onu almak için abileri olduğunu söylemişlerdi ama artık sadece nick vardı Aidenı öldürmüştü. Aklına o görüntüler geldiğinde tekrar hıçkırarak ağlamaya başladı. Onu öldürmüştü kafasını koparmıştı.
Harry louisin ağladığını görünce ona sarılmak istemişti ama korkmasından korkuyordu. Louis alfaya baktığında ona şevkatle baktığını gördü ve düşünmeden hareket ederek ona sarıldı. Harry louisin bu hareketini beklemiyordu kısa bir süre şaşkınlıkla hareket edemedi Louis onun sarılmak istemediğini düşünerek geri çekildi. Harry Louisin onu yanlış anladığını anladı ve hemen tekrar sarıldı.
Louis bu sefer alfaya daha sıkı sarıldı ve alfanın omzu sırılsıklam olasıya kadar ağladı. Harry Louis ağlarken içi acıyordu sırtında daireler çizerek ve saçıyla oynatarak onu rahatlatmaya çalışıyordu.
Louis alfanın omzunda biraz daha ağlayarak yorgunluktan uyuyakalmıştı.
Harry onun derin nefes almaya başladığını fark ettikten sonra onu kucağına dikkatli bir şekilde aldı. İlk kucağına aldığında Louis kalçasının acısıyla inledi. Harry bir anlık refleksle onun alnını öptü. Harry kafasını şaşkınlıkla çekip Louise baktığında onun hafif bir şekilde gülümsediğini gördü.
Hızlı ve dikkatli adımlarla ormana doğru gitmeye başladı. Etrafa biraz bakınca bir ağacın altına oturan Zayni gördü ve onun yanına doğru gitmeye başladı.
Zayn Harryi gördüğünde ayağa kalktı. Louisi Harrynin kucağında gülümseyerek görünce kocaman gülümsemeyle ikisine baktı.
Harry kucağında louisle eve girdiğinde evdekiler onlara dönmüştü. Taylor koşarak louisin yanına geldi elini kuzeninin saçında gezdirdi o sırada ağlıyordu. Genç kız kuzenini bu halde görmeye dayanamıyordu. Hafif bir şekilde gülümseyerek elini çekti ve kafasını kaldırarak Harrye baktı ve kafasını hafifçe salladı. Bu teşekkür ederim demekti. Harryde kafasını sallayarak teşekkürünü aldı ve birşey demeden merdivenlere yöneldi.
Harry kucağında Louis ile birlikte kendi odasına girdi. Louisi hafifçe yatağa yatırdı. Üstündeki kıyafetlere baktığında kıyafetlerinin tozlu ve yırtık olduğunu gördü. Üstünü değiştirmek istedi ama sabah fark ettiğinde korkmasından korkarak vazgeçti. Üstünü örterek odadan çıkmak için yeltendiği sırada arkadan louisin sesini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis