Yorumlarınızı asla eksik etmeyiiiin
Harry kucağında Louis ile şifacının kulübesine girdiğinde Harry çok endişeliydi. Bu kokuyu bir kurt çok uzaktan bile alabilirdi.
Harry Louis için çok endişeliydi. Özellikle içine o zebani denen şey girdiğinden beri sürekli gözetliyordu. Gece o uyurken bir ara onu kontrol etmek için gitmişti (kesinlikle görmek için değil merak ettiği için) uykusunda sürekli konuşuyordu ama ne söylediği anlaşılmıyordu. Bir ara gözlerini açmıştı gozleri simsiyahtı Harry o zaman ne yapacağını bilmememişti. Sonra Louis birşey söyledi ve sonra yatmaya devam etti. Onun bunları hatırlayıp hatırlamadığını çok merak ediyordu Harry.
Şifacı elinde bir şırıngayla gelmişti. Şırıngadaki sıvıyı louisin kolundan kanına verdi. Louis ilacın etkisiyle titremesini azalttı.
"Melissa sen Louisin şey olduğunu nereden anladın?"
"Kokusundan evlat kokusundan"
"Nasıl yani?"
"Onu buraya ilk getirdiğinde fark etmiştim kokusunda değişik bir koku vardı bir ara uyandığında gözleri siyahtı kokusuda değişikti yanık gibi bir kokusu vardı bende şüphelendim sonra özel yaratıkların olduğu kitabı biraz karıştırdım sonra kontrol etmek için sizin eve geldiğimde kokusu daha fazla yoğunlaşmıştı. Onu burada daha fazla tutamayız Harry Louis sürümüze ölüm getirir"
Harry duyduklarından sonra kısa bir şoka girdi. Hayır onu bırakamazdı yardıma ihtiyacı vardı onu öylece bırakmazdı yüreği el vermezdi aynı zamanda kalbide.
"Hayır onu öylece bırakamayız onu iyileştirmenin bir yolu olmalı"
"Sana onu bırakıp atıcaz demedim Harry. Başka bir sürüden arkadaşım var onu bu durumdan kurtarabilir ama onunla iletişime geçmem biraz uzun sürebilir. O sürü biraz serttir beni öylece içeri almazlar Max'ı öylece bırakmazlar biraz uzun sürebilir o sırada Louisi mehzene kapatırız"
"Hayır hayır onu mahzene kapatamayız o benim evimde kalıcak"
"Saçmalama Harry sana size zarar verebilir"
"Louis bize zarar vermez"
"Nereden biliyorsun"
Bilmiyordu. Louise nasıl bu kadar güveniyordu onu bile bilmiyordu. Ama Louis onlara zarar vermezdi Louis bebek gibiydi Harry ona baktığında karşısında bir kurt değilde kadı varmış gibi hissediyordu.
"Olmaz Melissa o bizim evimizde kalıcak"
Melissanın başını sallamaktan başka yapacağı birşey yoktu. Kendisi yaşlı bir alfaydı ama karşısındaki inatçı ve bir o kadarda sinirli bir alfaydı ve şuan Harryle uğraşmazdı sonuçta baş alfa onunla uğraşırdı.
-----------------
Harry Louis uyanasıya kadar başından ayrılmamıştı. Louis hala uyuyordu ve Harry yanındaki koltukta oturuyordu. O sırada şifahaneye bir çocuk girdi.
"Alfa baş alfa seni çağırıyor" Harry tereddütlü bir şekilde yerinden kalktı. Louisin yanından ayrılmak istemiyordu ama baş alfayada karşı gelemezdi. İstemeden de olsa louisin yanından ayrıldı. Sürü evine girdiğinde salona doğru ilerledi. Baş köşede oturan alfanın yanına gitti.
"Otur oğlum" Harry sadece göz devirdi. Bu adama baba demek istemiyordu zamanında kalbini çok kırmıştı.
"Ben senin oğlun değilim"
"Harry uzatma oğlum da anlat şu omega meselesini birkaç birşey duydum ama senden duymak istiyorum"
Harry isteksiz bir şekilde başını eğdi. Babasına onun içinde bir zebani olduğunu nasıl söyleyeceğini düşündü bunu söyler söylemez babasının onu öldüreceğine emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INEFFABLE|LARRY✓
WerewolfLouis ve Harry Louis acı içindeyken zor zamanlarında yanında olan sinir hastası bir alfayla birlikte Alfa/Harry Omega/Louis