oameni noi, sentimente noi.

517 14 1
                                    

Eram singura in salon trecusera probabil vreo 10 minute de cand ramasesem singura si usa s-a deschis iar. L-am vazut pe Alexander intrand in salon cu un buchet imens de trandifiri albi.

-Sunt foarte frumosi si surprinzator ai nimerit chiar florile mele preferate.

-In primul rand ma bucur ca-ti plac si in al doilea rand pentru alegerea florilor m-a ajutat Maria.

waw baiatul asta chiar stia sa-si faca prieteni repede si totusi din cate imi cunosc prietena cred ca a cerut ceva in schimbul informatiei mai ales ca mai devreme imi spusese cat de dragut e. Deci mai trebuia sa aflu ce a primit in schimb.

-Si cu ce mi-ai mituit prietena?l-am intrebat eu in timp ce se aseza pe fotoliul de langa pat.

-Chiar asa josnic ma crezi? Auzi la ea sa mituiesc fetele.

Probabil am dat ochii peste cap in timp ce ii zambeam jucaus.

-Pe tine nu te cunosc, dar o stiu pe ea foarte bine si sigur ti-a cerut ceva in schimb. Si am continuat sa ma uit intens la el acum chiar ma facuse curioasa si era mai amuzant sa-mi spuna el decat sa-mi intreb prietena.

-Bine iti spun....i-am oferit ceva de baut in barul din apropiere.

-Deci din afirmatia ta am aflat doua lucruri destul de importante.

-Si care ar fi?

-In primul rand iti dai toata silinta ca sa iti ceri scuze si in al doilea rand tu ai voie sa mergi sa bei ceva, iar eu nu pot sta nici in fund? Nu prea pare corect.

-Nu a fost alegerea mea. Nu e vina mea ca tie iti place atat de mult sa visezi si nu ai vrut sa te trezesti.

Statea atat de relaxat si se uita la mine in timp ce-mi sustinea privirea. Era chiar frumos avea un zambet seducator care ar putea dezgheta orice inima si sigur ar atrage atentia oricarei fete. Purta un tricou negru ce se mula perfect pe corpul lui si parca te invita sa-i dai tricul jos in timp ce-l saruti pe buzele alea superbe si mana iti aluneca in parul lui negru si usor ondulat care te invita sa-l ciufulesti. Probabil era minunat sa-i simti caldura corpului in timp ce te saruta. Si in mod inconstient mi-am musca buza de jos.

-Mmm esti foarte sexy cand faci asta. La ce te gandeai?

Intrebarea lui m-a readus la realitate cum puteam sa ma gandesc la asta era un necunoscut care a intrat in viata mea in cel mai bizar mod si unul destul de dureros.

-Nu vrei sa-mi spui? a continuat el.

-Ma gandeam cum saruti...am spus eu in timp ce simteam cum rosesc.

-Chiar esti curioasa?

-Da, oarecum probabil e din cauza analgezicelor scuze nu e o afirmatie tocmai buna de facut cand abia cunosti pe cineva.

Si l-am vazut cum se ridica incet se apropie de pat zambind jucaus si imi atinge buza de jos cu mana stanga, caci dreapta era imobilizata si se apropie incet de fata mea de buzele mele intredeschise si se pregateste sa ma sarute in tot acest timp eu il priveam in ochi si cand mai ramasese doar un centimetru intre noi el se ridica si se face iar comod in fotoliu.

-Vezi ca erai curioasa? Mi-a spus el razand.

Eu nu mai stiam ce sa spun doar se jucase cu mine? Si chiar imi dorisem sa-l sarut? cum am putut sa ma gandesc la asta cum am putut sa-mi doresc sa-l insel pe Andrei.

-Hai nu te mai uita asa derutata la mine.

Cum eu tot nu spuneam nimic el a contiuat.

-Ti-am vazut inelul pe deget cand te-am scos din masina. Si nu vreau sa faci ceva ce vei regreta mai tarziu. Si chiar daca imi doresc sa te sarut nu o sa fac asta atata timp cat iei analgezice ce-ti modifica dispozitia.

In acel moment nu vroiam decat sa trec peste momentul usor penibil in care ma aflam asa ca l-am intrebat.

-Unde te ducei asa grabit cand ne-am intalnit?

-Pai...tocmai terminasem o discutie cu niste parteneri de afaceri si ma grabeam sa ajung la hotel.

-Nu vroiai sa-ti lasi iubita sa te astepte? cu toate ca Maria spusese ca e burlac vroiam totusi sa-i verific informatia.

-Nu, din pacate nu ma astepta nimeni.

-Si tu ce cautai singura la ora aia?

-Aveam o urgenta la spital de asta ma si grabeam. Chiar ma intrebam cum de vorbesti atat de bine limba romana, pentru ca am auzit ca esti din Rusia.

-Vad ca esti bine informata si ca sa-ti raspund la intrebare parintii mamei mele sunt nobili romani alungati de regimul comunist din tara si s-au refugiat in Franta cand mama avea 2 ani. Cu toate astea in casa bunicilor mei se vorbea romana si asa am invatat, iar tata era rus si avea mai multe afaceri cu energie in toata lumea, dar in special in tara natala.

Nu am putut sa nu observ ca vorbea la trecut despre tatul lui.

-Ce s-a intamplat cu tatal tau?

-A murit acum 7 luni avea o tumoare pe creier a incercat sa se opereze, dar operatia nu a reusit si la un an dupa a murit. Si cum sunt sigurul copil am preluat afacerile familiei, mama are un suflet mult prea bun pentru a sta la masa negocierilor, daca ar fi dupa ea ar dona toti banii.

-Imi pare rau pentru tatal tau.

Nu am putut sa nu observ umbra de distrete ce i s-a asternut pe fata cand a vorbit despre tatal lui. Nu stiam cum e sa pierzi pe cineva drag.

-Si mie imi pare rau pentru accident nu-mi pot imagina ce in sufletul logodnicului tau acum. A fost la cateva ore de a pierde tot ce iubea pe lumea asta. Nu stiu ce as face eu daca femeia pe care o iubesc ar pleca de acasa si dupa nici o ora sa fiu sunat si sa mi se spuna ca e la un pas de moarte si ca a pierdut si sarcina.

-De unde stii cum se simte el?

-In mare parte am dedus singur, dar mi-a spus si Maria cat de mult sufera.

-Si ce ti-a mai spus?

-Mmm nu cred ca vrei sa auzi asta, dar o sa-ti spun totusi. De fapt nu mi-a spus ea ci mi-a spus el ca daca patesti ceva si nu te mai trezesti o sa aiba el grija de mine si mi-a interzis sa ma mai apropii de tine.

Cat de grijuliu era el. Mereu a fost asa vroia sa fiu in siguranta si crede ca e de datoria lui sa ma apere pana si atunci cand ma loveam si din greseala prin casa credea ca e vina lui. Uneori ma trata ca pe un copil si imi placea asta era asa dulce.

-Si daca ti-a interzis sa te mai apropii de mine cum de suntem singuri aici?

-Sa zicem ca am o pasiune in a incalca regulile. Cati ani ai?

-Tu nu stii ca nu e frumos sa intrebi asta o fata?

-Ba da, dar sunt curios mi-a spus el razand si radea asemenea unui copil cu tot sufletul.

-26, i-am raspuns eu. Tu cati ani ai?

-32, mi-a raspuns el oprindu-se cu greu din ras. Nu vreau sa par nepoliticos, dar ar trebui sa plec nu vreu sa-ti supar si mai tare iubitul.

-Iti multumesc inca o data pentru flori.

S-a ridicat si s-a indreptat spre usa a pus mana pe clanta si s-a oprit s-a intors si s-a apropiat inca o data de fata mea.

-Tie chiar iti place sa te joci cu pulsul meu, dar nu am apucat ca termin ce aveam de spus ca buzele lui le-au atins pe ale mele si am inceput sa-l musc usor de buza de jos in timp ce limba lui imi atingea incet buza de sus si cand il vroiam mai mult s-a ridicat la fel de incet .

-Scuze stiu ca nu trebuia sa fac asta, dar nu m-am putut abtine cat timp am stat in aceeasi camera nu m-am gandit decat la tine la buzele tale la privirea ta, dar mai ales la cat de mult te doresc.

Si fara sa mai lase sa spun nimic a iesit si m-a lasat sa ma gandesc la ceea ce tocmai se intamplase. L-am sarutat si chiar mi-a placut am simtit fluturasi in stomac si aceea dorinta de a descoperi ceva necunoscut mie pana acum, mai grav era faptul ca nu ma simteam vinovata nici de sarut, dar mai ales de faptul ca mi-a placut atat de mult. Ma simteam ciudat ezitam intre vinovatie si fericire oricum trebuia sa ma calmez pana venea Andrei. Nu sunt genul care sa-l insel si relatia noastra nu era sub semnul intrebarii chiar ne gandeam la nunta doar ca in acele cateva secunde chiar am uitat de el, de noi eram doar eu si Alexander.

o clipa trei destineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum