eu nu mai inteleg nimic

147 8 0
                                    

Alexander

Ar trebui sa incep sa ma adun si repede, pentru ca in lumea mea nu ai timp sa stai si sa plangi dupa o femeie. In lumea asta daca esti slab esti mort. E foarte simplu in esenta ori esti in varful piramidei ori nu esti deloc, chiar daca totul pare complicat si plin de strategii, de fapt in fiecare zi trebuie sa gasesc o strategie noua ca sa supravietuiesc eu si cei pe care ii iubesc. Si Anastasia e una din persoanele a caror supravietuire depinde de mine si chiar daca va deveni doamna Popa tot va trebui sa-i asigur protectia toata viata, pentru ca ea este punctul meu slab.

Aseara am fost informat ca a ramas singura, iar parazitul s-a culcat cu alta. Nu-l inteleg si nu-l voi intelege niciodata o are pe Anne, e a lui e superba, e perfecta si totusi prin patul lui trec multe altele. Relatia lor e o enigma pentru mine si-mi este imposibil sa inteleg de ce e el mai bun ca mine. Cu mine familia i-ar fi in perfecta siguranta in fiecare zi si cu siguranta n-as calca stramb cum face el. Pe cand cu el familia ei perfecta la care viseaza e ca un castel de nisip, oricand pot afla copii ca tata e preocupat cu diverse.

Si totusi poate pentru ea e mai bine sa spuna tata se culca cu altele decat sa spuna tata e unul din marii capi ai mafiei mondiale. E atat de frustrant sa stii ca pentru femeia vietii tale nu esti barbatul perfect. Ca nu apreciaza job-ul pe care il ai, ca esti pur si simplu undeva la marginea societatii. Si cel mai grav e faptul ca nu crede ca esti capabil sa-ti protejezi familia.

As vrea sa o pot face sa inteleaga ca o pot tine in siguranta ca as face orice, absolut orice doar sa o stiu fericita, bine nu chiar orice, nu as lasa-o sa fie cu acest individ care isi bate joc in mod constant de ea si de sentimentele ei. Cu toate astea sunt impreuna de o vesnicie, cumva ei doi au gasit formula fericirii imperfecte. Si eu o sa-mi dau toata silinta sa le distrug fericirea asta care e doar de fata, doar ca sa dea bine la public, doar pentru ca asa s-au invatat sa fie impreuna. Pentru ea, el o ancora, o tine aici pe loc nu o lasa sa mearga inapoi, dar nici inainte, pur si simplu au ramas undeva la 16 ani.

Eu nu vreau sa o tin pe loc, nu vreau sa o inchid intr-o colivie si mai ales nu vreau sa o ranesc, vreau doar sa ma iubeasca asa cum sunt pentru ceea ce sunt.

Si totusi daca eu nu sunt iubirea vietii ei si doar ea e iubirea vietii mele, daca nu e reciproc?

o clipa trei destineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum