Imi cer scuze ca mi-a luat atat de mult sa scriu continuarea, dar pur si simplu nu aveam inspiratie.
Anne
Imi place sa-l tin in brate e felul meu de ai spune totul e bine te accept asa cum esti pentru ca de fiecare data cand te vad imi faci inima sa bata mai tare si ma gandesc mereu la ochii tai verzi. Recunosc am fost foarte surprinsa cand mi-a spus cu ce se ocupa, dar faptul ca nu a fost alegerea lui m-a facut sa raman si sa nu incerc sa fug cat mai departe de el. Intr-un fel foarte ciudat tatii nostri se aseama al meu ma punea sa disec broaste si alte animalute cand fetele de varsta mea se jucau cu papusile, probabil au fost persoane care si-au dorit sa fie siguri ca vor avea un urmas in meseria lor, cineva care sa le duca munca mai departe.
Il tin brate deja de cinci minute si el tot nu da semne ca ar vrea sa se intoarca pur si simplu se uita undeva in departe si strange cu butere balustrada balconului. Pot simti cat de incordat e, dar nu imi pot da seama de ce se poarta asa doar tocmai i-am spus ca il accept asa cum e el.
-Alexander nu imi este frica de tine, de ce nu vrei sa te uiti la mine? Sperai ca o sa ma sperii si o sa fug?
-Sunt bucuros ca ai ramas atat de bucuros ca nu-mi gasesc cuvintele sa-ti spun cat de mult apreciez faptul ca incerci sa fii langa mine si sa ma cunosti pe mine cel adevarat cu bune si rele.
Ii simt degetele peste mana mea si foarte incet isi impleteste degetele cu ale mele imi ridica mana incet spre fata lui, ii pot simti respiratia pe mana mea si ma trec fiori pe sira spinarii. Ii simt buzele catifelate peste mana mea si restul e magie.
-Daca nu mai ai si alte marturisiri de facut eu as vrea sa mergem jos pentru ca doar suntem in vacanta hai sa ne distram, i-am spus eu in timp ce i-am sarit in spate. Picioarele mele erau incolacite in jurul taliei sale, mainile mele erau pe pieptul lui ferm, iar capul era pe umarul sau drept. Imi place sa-i simt mainile pe picioarele mele imi place sa fiu langa el, ma simt protejata si iubita. Cu mine in spate iese din camera si coboara scarile incet ajungem in bucataria mare si luminoasa in stil mediteranean si ma asaza pe masa din mijlocul incaperii.
-Deci ce ai vrea sa bei?
-Un suc de portocale ar fi foarte bun.
-Ma asteptam sa-mi spui ca ai vrea sa gusti cu mine din potiunea dragostei....
Da are dreptate ar fi fost mult mai romantic sa spun asta, dar ii arunc un zambet jucaus si-i spun:
-Chiar daca ne-am cunoscut in cel mai bizar mod cu putinta, chiar daca mi-am dorit sa te urasc undeva pe drumul relatiei sigur am baut si un pic de iubire pentru ca altfel nu mai stateam acum aici cu tine ci ne vorbeam prin avocati.
Imi arunca una din cele mai serioase priviri ale sale si imi pare rau ca am spus asta, dar din fericire incepe sa rada.
-Nu ti-a zis asta niciodata, dar esti absolut adorabila in momentul in care intri in panica pur si simplu se vede asta pe fata ta ca nu mai stii ce sa spui.
Drept raspuns pentru faptul ca a ras de mine ma dau jos de pe masa si ies din bucatarie indreptandu-ma spre piscina fara ai arunca nici macar o privire. Nu apuc sa fac doi pasi in curtea din spate ca ma simt ridicata in brate si oficial minunata mea idee de a nu ma uita in spate s-a dovedit a fi una foarte proasta.
-Incercai cumva sa spui ca esti suparata sau vroiai doar sa fugi de mine. Daca e a doua varianta cred ca ar trebui sa te las jos si sa sun sa pregateasca avionul de decolare, dar daca nu e asta...
Se putea simti in vocea lui ca are chef de glume si ca ar vrea sa ma tachineze un pic deci de ce sa nu-i intru in joc?
-Oricat de tentant ar suna prima varianta mi-ar placea sa o aud si pe a doua...
-Pai...a doua oferta te tin in continuare in brate si te sarut ca sa te impac.
-O oferta foarte buna, dar m-ai suparat cam tare si as vrea doua saruturi.
Nu mi-a spus daca imi accepta doleantele sau nu, dar in schimb m-a aruncat pe baldachinul de langa piscina si si-a dat tricoul jos.
-Acum esti sigura ca vrei doar doua saruturi?
Ce m-a intrebat? Pentru ca mintea mea era prea absorbita de infatisarea lui absolut divina si mai ales eram captiva de zambetul lui. Oare cum putea o persoana cu un asemenea zambet sa fie unul dintre capii lumii mafiote la nivel mondial? Nu in viziunea mea Alexander nu putea fi decat o persoana buna.
-Scuze ce m-ai intrebat?
-Te intrebam daca esti sigura ca vrei doar doua saruturi?
Drept raspuns mi-am dus mana stanga la gat, am coborat incet pe clavicula si m-am oprit la primul nasture al camasii.
-Cate saruturi crezi ca incap in zona aceasta? si de aceasta data am urcat incet mana inapoi pe gat.
S-a asezat incat pe saltea s-a apropiat de mine si m-a intrebat daca sunt sigura ca vreau sa faca asta pentru ca daca ar incepe nu s-ar putea opri cu siguranta la primul nasture. Drept raspuns fara a ma desprinde din ochii sai verzi mi-am desfacut singura primul nasture al camasii. Daca mi-ar fi spus cineva cu un an in urma ca voi ajunge sa fac asta i-as fi spus ca a inebunit, dar cred ca de fapt eu incerc sa descopar ce e dragostea alaturi de Alexander si pana acum e total diferita de ceea ce am experimentat cu Andrei.
Isi tine mana pe talia mea si incepe sa urce incet si se opreste sub sani incepand sa-mi desfaca si ceilalti nasturi in timp ce mainile lui desfac nasturii buzele lui stau la cativa milimetri de ale mele.
-Cred ca as vrea sa incep sa te sarut de aici. Ce zici e ok daca incep de aici?
E minunat sa-i simt buzele peste ale mele in timp ce mainile mele ii exploreaza corpul si reciproc. Incet buzele lui coboara pe gatul meu, iar eu imi infasor picioarele in jurul soldurilor sale si fix in momentul in care incerca sa-mi dea sutienul jos a aparut Maya cu un telefon in mana. Perfect in momentul asta ma simt de parca intreg universul s-ar pune impotriva fericirii mele.
-Domnule, imi cer scuze ca va deranjez, dat e Mike la telefon si spune ca e urgent.
-Zi-i ca sunt ocupat acum.
-Am incercat sa-i explic ce se intampla, dar tot insista ca e urgent si ca are nevoie de dumneavoastra fix in momentul acesta.
*Alexander
In momentul asta imi urasc in mod oficial meseria pentru ca ma obliga sa ma ridic de langa femeia pe care o iubesc si daca nu cumva incepe al III-lea Razboi Mondial o sa am grija ca cineva sa aiba de suferit.
-Alexander avem o probleme foarte mare si trebuie sa ne intalnim acum in Madrid.
Ii arunc o privire dezamagita lui Anne si intru in casa pentru a rezolva problema.
*** sper ca v-a facut placere sa cititi acest capitol***
*** chiar daca la inceput mi-a fost greu sa scriu din cauza ta se pare ca tu erai inspiratia care se ascundea in mai toate ideile mele:-* ***
CITEȘTI
o clipa trei destine
RomanceAlexander: Nu spune ca el te face mai fericita. Stiu ca nu e asa, te cred e greu sa renunti la amintiri, dar cred ca deja te-ai pierdut printre ele iti iau personalitatea, ti-au distrus visele nu le lasa sa-ti distruga si viitorul. Anastasia(Anne):...