te vreau acum

348 9 0
                                    

Anne

Tocmai a zis ceea ce cred eu?

Alexander

O simt aici in bratele mele si e mai aproape de mine ca niciodata ii simt inima cum bate de emotie, iar mirosul pielii ei catifelate m-a captivat deja. Imi plimb mana in sus si in jos pe spatele ei pana cand intr-un final ma hotarasc sa cobor si sa o iau in brate, iar ea isi pune picioarele in jurul taliei mele. mainile mele ii sustin toata greutatea si acum si aici simt ca o pot proteja de tot ce e rau in lume ca nimeni si nimic nu o poate rani. Imi place ca a disparut sentimentul de nesiguranta ce ne inconjura acum suntem doar noi doi si iubirea noastra ce pluteste pe o mare de pasiune si dorinta. Da chiar o vreau acum si in fiecare zi de aici inainte.

-Anne?

-Ce s-a intamplat?

-Ti-am zis vreodata cat de mult te iubesc?

-Nu, dar imi place atat de mult momentul asta incat nu vreau sa-l stricam folosind prea multe cuvinte. Ma bucur ca ti-ai facut curaj sa zici asta, dar am simtit iubire din partea ta inca din prima clipa in care ne-am intalnit in noaptea aia de parca toate fortele s-ar fi unit ca noi sa ne cunoastem. Un zambet jucaus i-a aparut in coltul gurii si era clar ca abia asteapta sa continuam ce am inceput,

Nici nu stiu cum am ajuns atat de repede in dormitor, dar totusi imi amintesc vag momentul in care m-am chinuit sa deschid usa de la living, ma simteam atat de stangaci din cauza emotiilor.

Anne

In momentul in care m-a pus jos podeaua mi s-a parut incredibil de rece in comparatie cu caldura emanata de corpul sau. I-am dat jos camasa si pantalonii in timp ce el m-a dezbracat in doar cateva secunde. Nu am realizat cand toate hainele au zburat prin camera. Eram doar noi doi si asta era tot ce conta. Restul lumii pur si simplu disparuse parca se evaporase undeva foarte departe de iubirea noastra. Buzele lui moi ma sarutau incet pe gat si parca ma trimiteau pe un morisor alb si pofos unde nimeni nu-mi putea face rau.

Imi placea sa-mi plimb mainile pe pieptul sau musculos care emana atat de multa caldura asezonata cu dorinta arzatoare.

o clipa trei destineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum