vise si nesiguranta

400 11 3
                                    

Alexander

Era perfecta si cum eu iubesc perfectiunea intr-un final m-am apropiat de ea. Steam fix langa ea mainile noastre se atingeau a intors capul si am observat ca avea lacrimi in ochi, dar a clipit de cateva ori si au disparut de acolo. Am luat-o de mana.

-Ti-am promis o aventura alaturi de mine deci avionul nostru pleaca peste trei ore. Ar trebui sa te grabesti daca vrei sa-ti faci bagajul fara sa arunci tot gasesti in dulap in el.

-Cum adica trei ore? Si daca nu vreau sa merg ce se intampla?

-Pai daca nu vrei sa mergi asta e, dar am o casa super fix pe malul marii deci....mergem sa impachetezi?
Se pare ca se gandea la posibilitttea de a nu veni caci nu se misca arca era fixata in locul ala pur ai simplu nici nu vroia sa faca macar un pas. Asa ca am trans aer adanc in piept si am luat-o in brate. Ma simteam invidiat de toti barbatii de acolo pentru ca eu eram cel pe care il lasa sa o ia in brate. Am deja in parcare si se pare ca nu spunea nimic nu schita nici un gest parca era inghetata acolo in lumea ei. 

-Anne ce s-a intamplat nu vroiai sa vin dupa tine? Vroiai sa renunt la noi?

Asta era chiar ciudat nu spunea nimic, parca era in transa. Ma asteptam sa spuna ceva dupa ce o purtasem in brate prin tot aeroportul, dar nu ea se purta de parca nici nu eram acolo ma simteam de parca se uita prin mine si nu la mine. Anne de acum doua zile parca disparuse total.

-Anne te mai intreb o data esti suparata ca am venit dupa tine?

-Nu Alex nu m-am suparat doar ca sunt foearte confuza. Ma simt de parca toata viata mea s-a transformat intr-o tornada si eu sunt blocata in mijlocul ei fara vreo sansa de scapare. Mie frica, nu stiu ce sa fac sau cu cine ar trebui sa fiu....

Ii puteam observa ochii in lacrimi si panica din voce ma simteam depasit de situatie si tot ce a spus ea mai devreme exact asa ma simt si eu. Doar ca oricat de panicat as fi nu pot inceta sa visez la noi, sa o doresc si sa vreau sa fiu doar eu cu ea departe de toate problemele mele, ale ei si de toata nesiguranta ce ne inconjoara.

-Te inteleg, poate avem nevoie doar de o vacanta, deci daca vrei putem merge la mine acasa. Iti faci bagajul si o sa plecam o perioada departe de toate problemele.

Brusc si-a modificat privirea a clipit de cateva ori, lacrimile au disparut, a tras aer adanc in piept si mi-a aruncat un zambet jucaus. In doar cateva secunde Anne cea nesigura a disparut si i-a lasat locul femeii de care m-am indragostit.

-Foarte bine, mergem in vacanta, doar ca tu va trebui sa mergi cu mine si sa ma ajuti sa-mi fac bagajul. Pentru ca eu nu stiu unde mergem. Chiar asa unde e acasa pentru tine?

-Daca ti-as spune acum care ar mai fi surpriza?

-Si nu primesc nici macar un indiciu?

Acum chiar avea chef sa ne tachinam, iar eu eram confuz cum de reusea sa treaca atat de repede de la o stare la alta? Totusi mi-ar fi placut sa imi spuna ce simte si sa discutam despre ce s-a intamplat, doar ca mai bine astept pentru ca simt ca in spatele fetei de femeie puternica se ascunde o fetita care sufera dupa prietenul ei, doar ca ma simt un pic cam egoist astazi deci oare sa-i dau un indiciu sau nu?

-Pai...ce as putea eu sa-ti spun...iti trebuie cu siguranta costum de baie si cat mai multe haine subtiri.

-Bine deci hai sa mergem la mine si sa-mi fac bagajul ca sa ajungem la timp.

Off, oare de ce se straduieste atat sa para entuziasmata. Poate doar mi se pare mie si chiar isi doreste sa mearga cu mine.

-Hai sa mergem sa-mi iau masina.

M-a luat de mana si m-a tras dupa ea prin parcare si surpriza in loc de masina sport pe care i-am facut-o cadou s-a urcat intr-un SUV, se pare ca azi alesese masina lui, azi a vrut sa fie a lui cu totul si sa nu ma aduca pe mine in discutie. Am scos telefonul si i-am scris un mesaj soferului in care i-am trimis adresa Annei pentru a veni sa ne ia si sa ne duca la aeroport. Am urcat in masina si a dat drumul mai tare la muzica semn ca nu are chef sa vorbim despre momentul in care am purtat-o in brate. Ok, deci sa jucam dupa regulile ei acum.

o clipa trei destineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum