cu mintea in alta parte

380 13 0
                                    

*Anne

Stateam in pat cand usa s-a deschis incet, sa pare ca baiatul asta chiar nu vroia sa-mi lase putin spatiu. Patul nostru nu era chiar un pat, era o saltea mare cat balconul de la dormitor geamurile eram supradimensionate, era minunat sa stai acolo cand ploua ai impresia ca esti intr-un glob de sticla, avantajele ultimului etaj. Nu ai vecini deasupra care sa te inunde si poti avea un pat imens cu doar un perete patul era separat de restul camerei de o draperie neagra cu mov acelasi model ca si draperiile din geam si cea de deasupra patului.In fata lui era o masa de toaleta ce era incadrata de doua oglinzi imense.

Andrei nu a spus nimic doar s-a asezat in pat langa mine si m-a luat in brate.

-imi dai voie sa te intreb ce s-a intamplat de esti suparata?

Am stat un pic pe ganduri nu stiam de ce eram suparata pe el. O parte din mine avea impresia ca el e de vina ca am ajuns sa tin la Alex ca fac asta doar pentru ca am suferit in trecut si vreau sa sufere si Andrei.

-Andrei.....deja simteam ca lacrimile imi aluneca pe obraz.

-Anne....cu ce te pot ajuta? Am gresit eu cu ceva?

-Unde ai fost azi de fapt. Nu spune ca ai fost la spital m-a sunat Maria sa ma intrebe unde ai fost.

-Anne doar nu crezi ca te-am inselat, si a inceput sa rada si a ajuns cumva deasupra mea acum capul imi era incadrat de mainile lui puternice. Avea un zambet seducator pe fata.

-Atunci unde ai fost?

-Am fost cu directorul la un bar era foarte suparat si m-a rugat sa raman cu el.

-Daca asta e motivul atunci de ce nu ai spus asa de la inceput?

-Ce vroiai sa-ti spun ca ditamai omul plange ca un copil si nu vreau sa-l las singur ca poate sare de pe bloc? Si era chiar in fata mea cand te-am sunat. Eu chiar nu vroiam sa te superi pe mine. Deci suntem ok?

Probabil pentru ca nu spuneam nimic m-a sarutat, dar nu era nimic in sarutul ala nici iubire, nici ura ci poate doar un pic de dorinta. Sunt sigura ca a simtit acelasi lucru pentru ca s-a intors si a s-a lasat cumva dramatic pe pat.

-Anne acum ce mai e? Nu ma crezi ca asta am facut?

Vroiam sa-l cred, dar ceva in mine nu ma lasa sa fac asta.

-Iubita mea eu nu te insel, stiu ca am facut asta in trecut, dar am realizat cu tu esti singura fata la care am tinut vreodata.

-Daca e adevarat atunci de ce le zambesti tuturor fetelor in felul ala? Acum eu eram deasupra lui vroiam sa-l privesc in ochi cand imi dadea raspunsul.

-Sincer? Imi place sa-l vad cum se fastacesc in fata mea. Acum te-ai linistit? Adica serios esti superba nu zi ca tu chiar crezi ca as renunta la logodnica mea super sexy pentru altcineva.

Acum mainile lui erau pe coapsele si urcam incet pe fund si apui pe spate s-a ridicat incet si m-a sarutat de data asta simteam ceva eram confuza si in acelasi timp ma simteam vinovata ca eu l-am inselat pe el si tot eu sunt cea care e suparata. Incercam sa alung imaginea lui Alexander care imi invada mintea. Ochii lui verzi, sentimentul pe care l-am avut cand m-a sarutat. In timp ce eu visam la buzele lui Alex, iubitul meu si-a dat tricoul jos si acum imi desfacea tacticos fiecare nasture al camasii. Poate e momentul sa ma implic si eu in ceea ce se intampla, se presupune ca imi era dor de monetul asta pentru ca de la accident si pana acum nu mai facusem dragoste si imi era dor de el, de noi.

Deci sa ma implic e asa greu sa faci asta cand in mintea ta e altcineva si totusi ma gandeam ca daca eu si Andrei reaprindem focul atunci Alexander o sa dispara din imaginatia mea asa ca Anastasia te rog sa te concentrezi ai fata ta un super baiat care e clar ca te vrea fa si tu ceva te rog nu mai sta asa nepasatoare.

In momentul urmator am inceput sa-l sarut pe gat si sa-i desfac nasturii de la pantaloni.

-Mi-ai lipsit atat de mult, mi-a spus el printre saraturi.

Totusi ceva nu mergea ma gandeam din ce in ce mai mult la Alex, asta e o sa las fata care da tot ce poate pe data viitoare asa ca l-am lasat pe el sa preia controlul si ei am ramas in imaginatia mea si cu intrebarea oare mi-as dori ca in locul lui Andrei sa fie Alexander as fi dispusa sa-mi insel iubitul pana la capat?

**** un capitol scurt la fel de scurt ca o inspiratie de moment venita in timp ce mananci o prajitira**** va astept parerile ar trebui sa continui sau pierd timpul degeaba?

o clipa trei destineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum