Anne
E oficial in momentul asta ma simt de parca lumea mea nu-mi mai apartine, de parca am pierdur controlul asupra ei. Nici nu o mai recunosc, amenintari cu moartea ce e asta? In urma cu un an aveam o viata normala fara griji inutile si acum ma gandesc ca cine stie ce mafiot cu idei de razbunare vrea sa ma omoare. Si sa nu uitam cel mai mare mafiot sau cum s-o numi el pretinde ca e indragostit de mine. Dar ce stie el despre iubire? Iubeste doar puterea, sa simta ca poate decide soarta lumii, ca s-a nascut pentru a fi regele din umbra.
-Alexander ce gluma sinistra e si asta? Nu era mai simplu sa ma astepti in fata usii daca vroiai sa ne vedem?
-Anne nu e o gluma....deja devine foarte greu sa te apar....ma simt coplesit de toate, de parca as fi ingerul tau pazitor. Am grija de tine in fiecare zi doar ca sa te poti intoarce in fiecare seara la nenorocitul ala si sa dormi in siguranta langa el.
-Alex, nu e un nenorocit, tin sa-ti amintesc ca el e viitorul meu sot! simt ca tip, dar nu ma pot abtine sa nu-l jignesc poate sa creada ce vrea despre el, dar sa nu-l jigneasca in fata mea.
-Anne e un nenorocit si o stim amandoi. E un nenorocit care te inseala. Anne te rog sa fii serioasa facea asta si cand erai insarcinata. Cum va fi cand veti avea un copil? Cum va fi cand acel copil va intreba unde e tata? Ce-i vei spune tata e cu o roscata cu cracii lungi?
Inteleg ce spune nu pot nega ca nu m-am gandit si eu la asta, la cum va fi? Daca se va schimba vreodata? dar adevarul e ca eu am ales sa ma casatoresc cu el, eu l-am ales eu il iubesc si viata mea ma priveste pe mine nu pe altii.
-De ce te casatoresti cu el? De ce el? din toti barbatii din lume l-ai ales pe el?
-E simplu pentru ca pe el il iubesc, pentru ca pe el l-am iubit mereu, pentru ca nu pot iubi pe altcineva, nu stiu cum sa iubesc pe altcineva.
-Anne te rog, macar atat nu nega ca nu ma iubesti. Uita-te in ochii mei si spune ca nu ma iubesti.
Stiu ca nu e adevarat, ca nu doar pe Andrei l-am iubit, nu cu el s-a terminat si a inceput iubirea din mine, poate ca a inceput cu el, dar nu s-a terminat cu el. Ridic privirea si ma uit in ochii lui si raman fara aer. Ma simt de parca clipa asta ar fi suspendata in timp, ochii lui verzi sunt.....Sunt ochii lui si e parfumul lui si e el si e destul, totul se poate termina acum ma simt orbita, fascinata, captiva in privirea lui. Deschid gura sa spun ca nu-l iubesc, dar nu pot cum as putea sa mint? Cum as putea spune orice acum?
-Anne orice s-ar intampla eu voi fi aici. Voi fi aici si dupa ce vei deveni sotia lui si mama copiilor lui, te voi iubi mereu si-mi voi dori mereu sa fim impreuna.
Ma simt ca o adolescenta fascinata de playerul liceul. Unde e femeia puternica din mine? Trebuie sa ma aduc si sa pun punct la toate acum sa-i spun clar ca nu-l iubesc si ca vreau sa dispara. Dar inima mea nu vrea sa dispara, il vrea aici, vrea sa creada ca pentru ea nu va fi tiranul dornic sa-si consolideze puterea ci barbatul care o iubeste.
O draga inima te rog sa nu mai fii proasta nu poate separa total cele doua parti si noi o stim cel mai bine, acea palma va fi mereu acolo. Si totusi il iubesc, si totusi vreau sa-l iert.
Ne privim in ochi si realizez cat de dor mi-a fost de el, cat de mult imi doream sa se uite cu dragoste la mine. Si nu m-ai rezist si ma ridic pe varfuri, am nevoie de el, am nevoie de asta, am nevoie de noi oricat de mult as nega asta, oricat de mult mi-as dori sa nu fie adevarat il iubesc din toata inima. Pulsul imi creste ma uit in ochii lui, ma uit la buzele lui perfecte si ma aproprii incet de el. Simt ca e blocat, iar buzele noastre se ating, simt ca respir iarasi ca sunt cu persoana pe care o iubesc. Isi deschide usor buzele si simt aroma iubirii si sarutul devine mai intens, ma strange mai tare in brate, iar eu vreau sa nu se mai termine, vreau ca aici sa fie sfarsitul povestii. Sa fim pur si simplu doi oamenii care se iubesc, fara complicatii, fara istoric, fara poveste. Simt ca vrea sa puna capat sarutului, dar nu-l las il doresc prea mult, aici, acum, oricand, oriunde si imi bag mainile in parul lui si-l trag usor iar el ma ia in brate.
Alexander
Daca asta e un vis vreau sa nu se mai termine niciodata,va rog nu ma trezi lasati-ma aici in dulcea ignoranta a iubirii. O iau in brate vreau sa simt ca e a mea chiar aici si acum suntem doar noi doi fara restul complicatiilor din viata.
-Anne te iubesc...ma uit in ochii ei si simt ca s-a blocat scutura incet din cap. Vad confuzie pe fata ei.
-Alex sunt confuza, ceea ce tocmai am facut e atat de gresit.
-De ce esti confuza ia-ma de mana si hai sa fugim impreuna, uita de toate, uita de Andrei, de nunta, de trecut, de toate momentele in care te-a facut sa suferi.
-Alex nu se poate sa fac asa ceva.
-De ce Anne? de ce nu?
-.........
- Nu spune ca el te face mai fericita. Stiu ca nu e asa, te cred e greu sa renunti la amintiri, dar cred ca deja te-ai pierdut printre ele iti iau personalitatea, ti-au distrus visele nu le lasa sa-ti distruga si viitorul.
- Daca renunt la nunta nu-l pierd doar pe Andrei ci pierd si toate amintirile pe care le avem impreuna. Pentru mine el reprezinta siguranta, certitudine si mai presus de toate e sentimentul de acasa pe care il am doar langa el.
CITEȘTI
o clipa trei destine
RomanceAlexander: Nu spune ca el te face mai fericita. Stiu ca nu e asa, te cred e greu sa renunti la amintiri, dar cred ca deja te-ai pierdut printre ele iti iau personalitatea, ti-au distrus visele nu le lasa sa-ti distruga si viitorul. Anastasia(Anne):...