Alexander
Ma aflu in birou, iar Mike incearca sa-mi explice cum vaporul nostru cu droguri a fost capturat de pirati mai exact concurenta a incercat sa se bage in afacerile noastre si acum discutam posibilitati de a le arata cine conduce cu adevarat afacerile de genul acesta in lume. Ma uit pe geam in timp ce incerc sa-mi dau seama care e cea mai buna solutie Mike vroia sa actionam cat mai prompt si mai ales fara nici un resentiment.
-Mike nu pot veni la Madrid acum, am niste probleme personale acasa daca poti veni tu aici bine, daca nu poti face cum vrei tu numai sa-mi spui ce vrei sa facem.
-Alexander ce s-a intamplat e totul bine? Pentru ca e prima data cand refuzi si mi se pare o problema destul de serioasa pentru ca acum undeva in marea Mediterana plutesc cateva zeci de milioane de euro care sunt banii nostri si mai ales e orgoliul nostru.
-Daca nu incepe al treilea Razboi Mondial eu nu plec de acasa! am ridicat un pic vocea la el si mi-a parut oarecum rau pentru ca e cel mai bun prieten al meu si el vroia doar sa ne salveze afacerea si sa ne consolideze statutul la nivel mondial. Problema in viziunea mea e in felul urmator tocmai m-ai ridicat din pat de langa femeia de care m-am indragostit, deci daca vrei sa vorbim poti veni in vizita daca nu asta e pentru ca eu nu o las singura.
-Nu-mi spune ca tu chiar te-ai indragostit de fata asta...
-Asta e ai dreptate chiar m-am indragostit de ea.
-Si daca te-ai indragostit de ea de ce ai adus-o aici in lumea noastra sper ca i-ai spus ca poate ajunge foarte usor la doi metri sub pamant doar ca cineva sa se razbune pe tine.
-Nu i-am spus asta si as vrea sa nu-i spui nici tu, pentru ca nu vreau sa o sperii inutil, oricum avem destule piedi in calea noastra deja.
-Chiar trebuie sa plec deci daca vrei sa vorbim te astept la mine, daca nu cum am zis ia o decizie si gata in momentul asta viata mea personala e mai importanta decat un vapor plin cu droguri chiar am nevoie de un moment in care sa lupt pentru ceea ce-si doreste inima mea.
-Dragul meu prieten cred ca te-ai indragostit si asta e destul de grav nu uita ca in lumea noastra iubitele sunt de multe ori cele mai bune arme pentru santajat.
-Stiu asta, dar mi-ar placea ca ea sa nu stie ca o pun in pericol in fiecare minut.
-Parerea mea e ca e mai bine sa fii sincer cu ea pentru ca o relatie se bazeaza pe sinceritate nu pe jumatati de adevar, dar e alegerea ta. In 4 ore cel mult o sa fiu la tine trebuie sa ne discutam serios strategia de razbunare deci ai putea suna te rog la aeroport ca sa nu fiu vanat la decolare de catre angajatii tai mult prea silitori?
-Bine, pai ne vedem si te rog sa ai grija ce spui in fata Anastasiei.
-Pa pa si in legatura cu fata te las pe tine sa alegi ce trebuie sa stie si ce e nu.
Am inchis telefonul si am coborat in curte ma uitam la Anne si eram absolut fascinat de felul in care se juca cu picioarele in apa din piscina. Imi placea sa o studiez uneori, adoram obsesia ei pentru detalii, dar in acelasi timp eram indragostit de toate gesturile ei copilaresti si asta era sigur unul dintre ele. Avea un zambet imens pe fata pe care eram tentat sa-l compar cu lumina de la capatul tunelului spre care alergi mereu. S-a ridicat incet cu gratia ei caracteristica si-a dat camasa jos apoi pantalonii si pot spune ca arata divin in costum de baie formele ei erau perfect armonioase, dar in acelasi timp avea gradul acela de unicitate care nu te ducea cu gandul la foto model de lenjerie intima. Am pasit pe terasa fix in momentul in care ea a sarit in piscina si cativa stropi au aterizat fix in fata mea.
-Scuze! mi-a spus ea, iar eu fara sa mai astept o invitatie clara in urmatorii trei pasi mi-am dat tricoul jos si am sarit in piscina dornic sa o stropesc un pic cu apa si sa ma bucur de zambetul ei de copilas.
-Vai domnul care se imbraca mereu la patru ace stie sa sara in piscina.....
-Daca vrei sa stii am avut si eu copilarie si m-am jucat si eu.
-Deci tu ai fost copil? mi-a spus ea pe un ton ironic, dar in acelasi timp dornica sa ma tachineze.
-Nu draga mea, mereu am fost un om serios stii am fost o anomalie a naturii m-am nascut adult.
-Sa ma prezint Anastasia Popa rezident la ginecologie, deci stiu ca nu te-ai nascut adult si sincer cred ca ai fost un copilas foarte dragut.
-Da am fost un copilas foarte dragut cel putin asa spune mama si sunt sigur ca in momentul in care vom merge la ea in vizita o sa-ti arate o multime de poze si de filmulete cu mine cand eram mic.
-Am inteles, dar deocamdata situatia e mult prea complicata ca sa ne implicam familiei.
In momentul asta s-a apropiat cu buzele la cativa milimetri de ale mele si a inceput sa ma sarute oricam de mult as fi incercat sa ma abtin picioarele ei in jurul taliei mele ma invitau parca sa o iau in brate ca sa o pot simti si mai aproape de mine. Mi-am pus mainile pe spatele ei si am traso mai aproape de mine pur si simplu eram fascinat de sarutul ei, de buzele ei, de felul in care isi invingea incet unghiile in spatele meu.
-Si care a fost criza care necesita rezolvata?
-Nimic important, nu trebuie sa-ti faci tu griji pentru asta.
-Dar eu vreau sa stiu tot ce se intampla in viata ta pana la cele mai mici detalii deci ce s-a intamplat?
-Eu si prietenul meu Mick avem un vapor plin cu droguri care pluteste undeva in deriva in Marea Mediterana captura de niste spanioli multumita? Si Mick vine aici ca sa discutam problema.
-Pare destul de serioasa toata problema nu ar trebui sa-ti faci un plan ca sa rezolvi situatia?
-Tu ai auzit ce am spus eu mai devreme tranzactionez un vapor cu droguri, mai exact cu cocaina. Ar trebui sa pleci de langa mine in momentul asta, dar tu iti faci probleme pentru afacerile mele necurate?
-Eu imi fac griji pentru tot ce te afecteaza pe tine, deci vrei sa discutam problema impreuna?
-Multumesc ca-ti faci griji pentru mine, dar as prefera sa revenim la partea in care ne sarutam si sa-l lasam pe Mick sa vina cu un plan genial pentru ca sunt si banii lui acolo.
Nici nu am apucat sa termin propozitia pentru ca am simtit cum ma strange mai tare in brate si buzele incep sa-i urce incet pe gatul meu plasand saruturi strategice, iar eu puteam sa ma declar deja depasit de situatie acum cateva luni nici nu-mi puteam imagina ca ea sa fie aici cu mine in piscina si sa ma sarute in felul asta. Asa ca Alexander trage aer adanc aer adanc si bucura-te de momentele astea pentru ca s-ar putea sa fie prima si singura data cand Anne o sa stea asa in bratele mele pentru ca daca Mick ii spune cum a murit ultima lui iubita o sa fuga de mine si de toata lumea mea.
CITEȘTI
o clipa trei destine
RomansaAlexander: Nu spune ca el te face mai fericita. Stiu ca nu e asa, te cred e greu sa renunti la amintiri, dar cred ca deja te-ai pierdut printre ele iti iau personalitatea, ti-au distrus visele nu le lasa sa-ti distruga si viitorul. Anastasia(Anne):...